gorderverklikker uitgeschakeld?

Gestart door gbb, 10-08-2008 22:44:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gbb

De gorderverklikker van de roffel werkt niet. Aangezien ik de tik heb dat alle lampje etc. moet werken in een auto wil ik dit verhelpen.

De lampjes zijn niet stuk en de stekker onder de stoel is aangesloten.

Zijn er nog meer dingen wat ik na kan kijken?

cas

je gordelhouder zelf, ff je gordel erin en uit klikken en beetje rommelen, dan gaat hij vanzelf weer werken. maar dit zal je vaker moeten doen in de toekomst. ik vind het minder erg, prettiger zelfs. maar ik denk dat het een kwestie is van het interne gedeelte van de houder schoon te maken, aangezien deze "open" is aan de bovenkant en al je stof en broodkruimels er een vrije val in hebben!

suc7 enzo.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

razorx

Yes!
Meteen even preventief schoonspuiten met (eventueel een spuitbus) perslucht.

Heel veel heen en weren.
Helpt dat niet de boel openmaken en de schakelaar vervangen.

irian paul

Hoort het dan ook alleen bij de bestuurder te werken?

Mijn vriendin hoeft haar gordel niet vast te maken, mag mijn volvo haar dan niet?  :eusa_whistle:

Freakybaby

Als de gordel verklikker helemaal niks doet zou je ook kunnen controleren of het relais er wel (goed) in zit. Is een wit relais als ik het me goed herinner, en zit boven de pedalen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

irian paul

Hij werkt alleen aan de bestuurders kant (mijn kant) en niet aan de bijrijderskant.

razorx

Dat is normaal.

Ik weet alleen niet hoe het bij de nieuwere modellen zit.