Niet standaard

Gestart door BobBas, 14-08-2008 16:42:03

Vorige topic - Volgende topic

BobBas

De voorste remschijven en blokken van mijn 850 T-5R CY moeten vervangen worden. Nu blijkt daar geen standaard spul onder te zitten. De schijven zijn groter dan bij een standaar T-5R en de blokken passen niet in de remklauwen die op de auto zitten. Het is zelf niet duidelijk wat er wel op zit, mijn garage zei iets van AT (zegt me niets, misschien is het AP maar dat blijkt niet uit de remklauwen). Kortom gelazer, schijven en blokken dienen eraf gehaald te worden en naar de Volvo dealer gebracht voor onderzoek. Het lijkt er dus op dat de remmen ge upgrade zijn. Iemand enig idee wat met daar voor gebruikt kan hebben?

Turbobiker

Fotootje zou zeeeer helpen...

(en de bekende tuners van dit forum hebben ook wel wat ervaring met de diverse grotere remmen (BBK, big brake kit), kun je ook even informeren of ze reserve materiaal hebben liggen.)
De Tussenpaus

Wout309t

Foto's plaatsen zou ik zeggen, er zijn zoveel merken!
En er staat vast wel ergens een merkje op hoor. Anders wil ik wel kostenloos met je ruilen ofzo.. :D
2011 V70 2.0T R-Design MT

reneetje

Als het AP is staat dat op de klauwen, maar wat voor velgen heb jij erop zitten dan?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

-D©©©L-

Mogelijk is het de volvo 17" remmenset, gemaakt door ATE. Schijven en blokken daarvoor zijn gewoon via de dealer leverbaar.

Wout309t

Dan zouden de blokken toch wel moeten passen??

BenC70ES

Citaat van: Wout309t op 14-08-2008 19:11:59
Dan zouden de blokken toch wel moeten passen??
De blokken voor die set zijn veel groter.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Wout309t

Sorry, niet goed gelezen, ben in de war met de 302 set.... My bad...;)