Vraagjes aan Johann

Gestart door Joeri, 15-01-2003 22:24:50

Vorige topic - Volgende topic

Joeri

Johann,

Ik heb wat vraagjes aan je n.a.v. al je vertellingen op het forum :)

- Je hebt een Ex-klpd 850 gekocht. En je bent daar lekker mee aan het hobbyen. Hoeveel kilometers staan daar wel niet op ?

- Ineens lees ik dat je je s60 T5 helemaal weer gestript hebt naar origineel en je zinnen volledig gezet hebt op de 850. Heeft dit te maken met het feit dat je je s60 weer de deur uit doet ?

- Wat ga je allemaal vertimmeren aan je 850 en wat heb je tot nu toe al gedaan ?

Nou, dit is het voor nu. Ben gewoon benieuwd  ;)

Groetjes, Joeri.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Johann

Als je gewoon even op het fotootje van de witte 850 klikt dan zie je precies wat ik er tot op heden aan gedaan heb.

De motor heeft inmiddels 277.000 km gedraait maar er zaten wel veel nieuwe delen op toen ik 'm kocht.

De S60 zal er t.z.t. wel uit gaan maar wanneer weet ik nog niet.
Ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen maar in de 850 gereden en na montage van de ...hlins schokbrekers zal dit waarschijnlijk alleen maar meer worden ;D

De S60 zit nog wel om en nabij de 300 PK, alleen de grote turbo en de downpipe/sportuilaat zijn er onder weg.

De grote ingrepen bij de 850 zijn voorlopig gedaan. nu nog even fijn tunen want er mankeren nog een paar dingetjes aan en er moet nog een zwaardere koppeling in maar omdat dat toch moet gebeuren zit ik ook hevig aan een jongere ruil motor te denken.
Ben ik nog niet helemaal uit.

Voorlopig even met wat minder veel vermogen blijven rijden, gaat ook wel hard.
Na de ALV kijken we verder want het geld boompje is voorlopig even leeg...en dan kijken of we in Lelystad goed beslagen ten ijs kunnen komen en weer in de top 6 kunnen eindigen.
Moet de voorzitters nog overhalen om twee start nummers op de auto te zetten want Zippo wou er ook nog een paar rondes aan wagen. ;)