BLACK VELVET

Gestart door wepster, 23-08-2008 16:26:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eugene


If it's not blown, it sucks...

M a r c

Is toch niet zo moeilijk.... je sluit de tellers aan, start de motor en laat deze lopen; zet de naald van de toerenteller op 850 toeren en de snelheidsmeternaald op 0. Naald van koelwatertemp. op de helft nadat de motor warm is en de benzinemeternaald op dezelfde stand als ie stond vóór demontage....  klaar is Wibo 8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

wepster

moeilijk is het zeker niet marc

maar get is zo'n gepriegel en je moet ozo voorzichtig zijn met je wijzertjes ;D
ik ben meer iemand van het stevigere sleutelwerk en niet echt van het ini mini werk :eusa_whistle:

)()()sT

Citaat van: wepster op 08-09-2008 05:44:07
ik ben meer iemand van het stevigere sleutelwerk en niet echt van het ini mini werk :eusa_whistle:

Ik meen toch eens foto's gezien te hebben waar je aan een Mini aan het sleutelen was  :eusa_whistle:

Freakybaby

Citaat van: wepster op 07-09-2008 21:49:25

ene freek
dat roken kan ik zo niet zien  als ik rij maar de motor loopt nu echt een stuk mooier als voorheen en de tellers zijn nu wel werkend we hebben de hele zooi weer los gehad en getest met andere tellers en er bleek op mijn tellers een aansluiting meer te zitten dan op die van eugien dus omgebouwd en werken :eusa_clap:

tis wel een dieven karwij die klokjes van de enen teller plaat op de ander te zetten en dan ook nog eens de wijzers goed krijgen  :eusa_whistle: zodat de klokken juist aan geven
:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

een maal nooit meer  ::) ::)

Mooi dat het gelukt is
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

GeertG

Goed bezig Wibo !

Ziet op foto's weer prima uit.  :eusa_clap:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

wepster

Citaat van: )()()sT op 08-09-2008 08:09:39
Citaat van: wepster op 08-09-2008 05:44:07
ik ben meer iemand van het stevigere sleutelwerk en niet echt van het ini mini werk :eusa_whistle:

Ik meen toch eens foto's gezien te hebben waar je aan een Mini aan het sleutelen was  :eusa_whistle:

ja klopt maar dat was ook groter dan het priegelwerk van een klokenwinkel daar heb je echt mini vingertjes voor nodig en niet die lompe kracht die ik heb een verkeerde beweging en krak stuk is het en dat is met sleutelen niet ;D

DopdeDouwer

Mooie bak is er in de plaats gekomen van de rooie 850.

Wat dacht je 2 red ladys voor de deur kan niet, dus een red lady eruit en een black bitch ervoor in de plaats ;)
Vierkant Rules

wepster

Citaat van: DopdeDouwer op 08-09-2008 21:40:03
Mooie bak is er in de plaats gekomen van de rooie 850.

Wat dacht je 2 red ladys voor de deur kan niet, dus een red lady eruit en een black bitch ervoor in de plaats ;)

nou nee wou alleen iets meer paarden onder mijn rechter voet en dat het dan een mooie zwarte is geworden is mee genomen ;D

rovelra

Mooie wagen , Veel plezier ermee


MvG Rogé

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jan_D.

Citaat van: M a r c op 15-11-2008 16:30:12
He?!  Hij staat nog of weer te koop  ???

http://www.marktplaza.nl/Volvo-850-23-T5-20V-LUX-Aut4-bj-1994-automaat-5804566.php


Ik zou zeggen nog steeds:

DetailsAdvertentienummer 5804566
Datum geplaatst 29-06-2008
Aantal keer bekeken 54

-D©©©L-

En hoe bevalt ie tot zover ?

wepster

Citaat van: -D©©©L- op 14-02-2009 22:50:42
En hoe bevalt ie tot zover ?

nou marco om het maar even snel uit twe leggen nooit meer zonder fohn
man wat loopt dat ding mooi hat het veel eerder moeten doen ;D