BLACK VELVET

Gestart door wepster, 23-08-2008 16:26:11

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: KIM op 30-08-2008 23:36:10
Naar het schijnt was zij wel een bitch...
Daar ken ik er wel meer van :) en idd muziek is goed

GeertG

Mooi exemplaar Wibo zeker ook in het echt......  :eusa_clap:

Alleen die middenconsol   :eusa_doh:

;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

wepster

Citaat van: GeertG op 01-09-2008 09:50:21
Mooi exemplaar Wibo zeker ook in het echt......  :eusa_clap:

Alleen die middenconsol   :eusa_doh:

;D

tja geerd zo als reeds gezegd die mot nog op de kop getikt worden want het mot wel een geheel zijn en niet zo van och plak er maar wat op dat er (niet) op lijkt ;D

Volvo Felipe

Hey Wibo,

Nette wagen zeg, nu nog een leuke R bumper erop en de titan velgen

Succes ermee

wepster

Citaat van: Volvo Felipe op 01-09-2008 19:20:05
Hey Wibo,

Nette wagen zeg, nu nog een leuke R bumper erop en de titan velgen

Succes ermee

R bumper is nog een twijfel geval maar die titans daar ben ik al over uit die moeten er gewoon onder ;D
oja en dan nog even bij ET aankloppen die heeft nog een leuk kofferbekledings deel  met een lip er op en die word dan weer in den anvers gedumpt voor een kleurjasje in BS  :eusa_whistle:

wepster

zo vandaag weer een hoop gedaan
nieuwe speakers er in gezet (orgineel volvo en wat een geluid zeg)
witte tellerplaten
de handsfree set er in (met de speaker in het daschboard )
en dank zij de goede oren van een forum lid nog een klein vacuum probleempje opgelost (de slang aan de zijkant van het inlaat spruitstuk was los maar wat een verschil nu die weer vast zit zeg  :o )
morgen weer druk verder met klussen  :eusa_whistle:

Ludo

Citaat van: wepster op 06-09-2008 22:01:30
(de slang aan de zijkant van het inlaat spruitstuk was los maar wat een verschil nu die weer vast zit zeg  :o )

mooi zo.  :D
het lambdalampje brand nu ook niet meer?.

Eugene

Citaat van: wepster op 06-09-2008 22:01:30
en dank zij de goede oren van een forum lid

Eugien was het toch? :P

If it's not blown, it sucks...

Johann

Kon je dat bij you thuis nog helemaal horen?  :o Knap..  ;D

wepster

tja dat forum lid heeft nu een maal een goed oor  ;D voor lekkie's
enne ja dat lampie is uit ludo maar nu heb ik een probleempie met mijn nieuwe tellers
de benzine meter staat op vol terwijl er maar 30 liter in zit en de temp meter doet het niet zelfs niet na reseten  :eusa_wall:
dus morgen maar weer even kijken met een andere klok of het in de klok zit of in de kabelboom :eusa_whistle:

Eugene

Citaat van: Johann op 06-09-2008 22:11:49
Kon je dat bij you thuis nog helemaal horen?  :o Knap..  ;D

Ja, de wind stond goed :P

If it's not blown, it sucks...

wepster

tis net de hors wispherer maar dan voor een roffels  ;D

damn nu snap ik ook hoedie aan zijn pk's komt  in de SS  ;D

wepster

kijk dat is nog eens een verassing  ;D
stieken foto's maken als ik druk bezig ben met een volvo
nou vandaag weer druk bezig geweest
na het slijpen en kleien door een kennis van me is ze verder kompleet in de meguaier gezet
zie hier

en ik heb me ze voorzien van nieuwe spiegelkappies en witte teller platen waar weer het nodige gestunt aan geweest is daar de kloken wissel dus niet de makkelijkste metode was moesten er ook nog dingen veranderd worden in de klok  (nee niet terug gedraaid ;D)
maar alles doet het nu en ik is een heel blij mens .

Freakybaby

Hey Wibo, zoals gisteren gezegd ziet ie er echt netjes uit!

Is het zwart roken bij gasgeven na het aansluiten van het slangetje nu ook minder dan het was op weg naar het M'beekse?

Ik vermoed dat die meters net als de turbodrukmeter ergens zijn losgeschoten. Misschien toch nog eens tegen het licht houden gezien ze in dezelfde hoek zitten.

Gr F
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

henk
die steen slag is nu inderdaad veel beter te zien dus een goede reden om hem toch maar eens onderhanden te nemen en te gaan spuiten aan de voorgevel ;D

ene freek
dat roken kan ik zo niet zien  als ik rij maar de motor loopt nu echt een stuk mooier als voorheen en de tellers zijn nu wel werkend we hebben de hele zooi weer los gehad en getest met andere tellers en er bleek op mijn tellers een aansluiting meer te zitten dan op die van eugien dus omgebouwd en werken :eusa_clap:

tis wel een dieven karwij die klokjes van de enen teller plaat op de ander te zetten en dan ook nog eens de wijzers goed krijgen  :eusa_whistle: zodat de klokken juist aan geven
:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

een maal nooit meer  ::) ::)