BAH GVD HEB IK WEER!!!

Gestart door roffelfreak, 24-08-2008 08:37:58

Vorige topic - Volgende topic

roffelfreak

heb ik weer.
zoals al eerder op het forum geplaatst heb ik al heel wat problemen met mijn roffel gehad..
nu dacht ik dat alles was opgelost, word ik gisteravond tegen kwart voor 6 in belgie van de autosnelweg geduwd de vangrail in......

ik heb dus met een snelheid vaqn 120-130 de vangrail vol in de zij gehad omdat er een SUV mij blijkbaar niet zag komen en hem zomaar ineens naar links gooide..

ik ben nu dus mede opzoek naar diverse onderdelen:
-knipperlicht links
-voorbumper
-achterbumper
-2 deuren links
-achterlichten
-goed adres om het achterscherm links uit te kunnen deuken...(spuiter is al geregeld)

als iemand iets weet voor me laat het aub weten ik heb gewoon pech met deze roffel...  :'( :'( :'(

Vulk

Dat is hard balen. Gelukkig heb je zelf niets. Wat is de kleurcode van uw wagen?

roffelfreak

hij is zwart en niet omdat ik hem niet heb gewassen ;)
kleurcode weet ik ff niet, ik ga nu ff slapen kom uit nachtdienst als ik vanmiddag ff onder de kap kijk zal ik hem meteen posten.. hoezo heb je dan misschien iets voor me??

gr. mark

Vulk

Mijne is 427 en ik laat mijn deuren vervangen omwille van wat krasjes en duikjes, daarmee. :)

roffelfreak

hoeveel en wat voor krasjes en duikjes??
die heeft de mijne namelijk ook;)

Vulk

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,27628.0.html

Het is zo dat ik 4 nieuwe deuren gevonden heb bij Eugene in mijn kleur, maar deze zijn voor elekrtische ramen voor + achter. Voorlopig heeft Eugene weinig tijd om ze over te zetten en we hebben ook nog geen deurpanelen voor elektrische ramen achter, al kan dat ook anders opgelost worden.

gerardgrobben

heb nog een links-achter electirisch binnenwerk, incl bekleding etc...
tuba or not tuba, that's the question

Vulk

Hmz :)

Ik heb ofwel volledig nieuwe deurpanelen nodig (in dezelfde trim) ofwel 2 deurpanelen voor elektrische ramen achter in dezelfde trim als deze nu voor.

FGG

Valt er niets te verhalen bij de SUV?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Citaat van: FGG op 24-08-2008 10:05:36
Valt er niets te verhalen bij de SUV?

Precies. De beste man zal zijn verzekerd...

Is hij gestopt? Heb je zijn kenteken?

hathü

Wat een pech, maar je bent zelf nog heel? Heb je hier al gekeken voor onderdelen http://www.schadeautos.nl/demontageautos.php?merk_demontage=volvo

Freakybaby

Balen joh! Hoop dat je de gegevens van die SUV hebt.

Succes met het opknappen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

matRRR

als de kleur gewoon uni zwart is, en niet metallic, heet dit Black Stone.
De kleurcode hiervan is 019.

Kijk op de gebruikelijke adressen van sloperijen voor onderdelen is mijn advies, en vraag ze bovendien of se de onderdelen ook eventueel kunnen verzenden.

Balen voor je kerel, maarreuh.....
Dit lijkt me toch een duidelijke zaak voor de verzekeraar! jij bent van de wege geduwd..

(je bent beiden toch wel gestopt aldaar, en hebt samen het schadeformulier ingevuld...) :eusa_eh:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

UserID6342

Schadebedrijf Hendriks (dr. Blecourstraat) in Nijmegen is niet duur en goed, een goede tweede hier in de buurt is Nannings op de Weursteweg, en de beste is Wouba in Nijmegen.  Voordeel van de erste 2 is dat ze zonder bon werken :)

roffelfreak

heyz mensen,
ik heb HELEMAAL nix van die SUV alleen dat hij een donkere kleur had..
ik heb aangifte gedaan bij belgiesche politie en probeer nu iets via waarborgfonds terug te krijgen...