Sleuteldag

Gestart door MJH, 24-08-2008 20:48:59

Vorige topic - Volgende topic

MJH

Komt er binnenkort nog een sleuteldag?
Zo ja, waar? Wanneer?
Zo nee. Iemand behoefte aan?

Ik wel namelijk. (Ontsteking, vogeltje, carterventilatie, cruise control inbouwen)
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

thuur

www.volvo850club.nl, clubblad de Roffel, nieuwbrief van de Volvo 850 club, ...

Gr ???

Laserblue

voorlopig niet dus  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MJH

Citaat van: thuur op 24-08-2008 20:55:50
www.volvo850club.nl, clubblad de Roffel, nieuwbrief van de Volvo 850 club, ...

Gr ???

Daar had ik ook al gekeken. Idd nix gepland dit jaar. ( of de agenda is niet erg up-to-date ).
Blijft vraag 2 staan. ;)
[tr][td]

wepster

ik kan je altijd wel bij mij ontvangen om je te helpen met die dingen die je gedaan wil hebben licht er alleen aan of het je waard is om deze kant op te komen  ;D op een zaterdag  natuurlijk  :eusa_whistle:

heutink

???
Mijn dealer heeft mij afgelopen dinsdag nog gezegd;
"Rob, jij rijdt in de auto, en wij sleutelen er aan"
Dus ik kom niet.........
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

MJH

Citaat van: wepster op 24-08-2008 21:13:58
ik kan je altijd wel bij mij ontvangen om je te helpen met die dingen die je gedaan wil hebben licht er alleen aan of het je waard is om deze kant op te komen  ;D op een zaterdag  natuurlijk  :eusa_whistle:

Vriendelijk aanbod, wie weet kom ik nog wel langs vanuit Groningen, maar het gaat me niet alleen om het gesleutel. Het is allemaal niet erg noodzakelijk.
Zo'n gezamelijke sleuteldag lijkt me wel gezellig en leerzaam. Ik ben zelf niet erg ervaren met sleutelen, maar ook niet te beroerd om m'n handen vuil te maken.
[tr][td]

FGG

Voor de Sleuteldag moet je wel lid zijn van de club, Marc.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

wepster

ik denk dat ik eens ga informeren of er geen sleuteldag gehouden kan worden in het zuiden  ;D
forumers zijn er hier genoeg nu nog even een lokatie vinden en eventueel een expert buiten de bekende forumers kennis  :eusa_whistle:

MJH

Citaat van: wepster op 24-08-2008 22:02:55
ik denk dat ik eens ga informeren of er geen sleuteldag gehouden kan worden in het zuiden .
Gezien het feit dat de laatste sleuteldag in Goes was, is het noorden misschien een logischer keus. Ik kan hier vast wel een garage in de buurt charteren...

( eigenbelang, schaamteloos eigenbelang )

Citaat van: FGG op 24-08-2008 21:51:15
Voor de Sleuteldag moet je wel lid zijn van de club, Marc.
Ligt al tijden in planning. ben nogal laks met dit soort dingen... En dat terwijl de eerstvolgende clubmeeting hier letterlijk om de hoek is.
[tr][td]

FGG

Citaat van: MJH op 24-08-2008 22:17:47
Citaat van: wepster op 24-08-2008 22:02:55
ik denk dat ik eens ga informeren of er geen sleuteldag gehouden kan worden in het zuiden .
Gezien het feit dat de laatste sleuteldag in Goes was, is het noorden misschien een logischer keus. Ik kan hier vast wel een garage in de buurt charteren...

Succes!

Dus dan heb je de Sleuteldag om de hoek, heb je geen gezellige rit met een stapeltje 850's door het land, heb je geen gezellige avond in met lekker eten en een drankje met mede-Forumleden, heb je geen gezellige nacht in een mooie B&B in Goes, heb je geen knus (en lekker) ontbijt met z'n allen... :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Reitse

Heb wel gehoord dat Helpman sleuteldagen voor clubs doet... en één van de receptionisten rijdt ook 850 ;)

Volvo 850 Club Nederland

De Volvo 850 Club Nederland heeft voor 2008 geen sleuteldag meer gepland staan omdat de benaderde dealers:

- geen tijd hebben;
- personele bezetting niet kunnen regelen;
- geen verzekeringstechnisch risico wil nemen (mede na ervaringen met andere clubs);
- de beschikbare data niet passen in de agenda (overlap met andere meetings);
- simpelweg 'nee' zeggen.

Wanneer er iemand is die een dealer bereid vindt om mee te werken aan een clubdag dan verzoeken wij deze met de Evenementen Commissie in contact te treden.

Walter

yep, bij Hooftman in Waddinxveen kan je alleen komen met een XC, 1 grote bouwput helaas. Overigens in goed overleg met de club btw

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

denkweb

Dus voor een XC-club zou een uitzondering gemaakt worden? Das discriminatie hoor  ;D.

Hebben we de leden van de 850 Club voor niets laten trainen op de nachttoertocht!  :evil: