Volvocity Experience

Gestart door ruud, 03-09-2003 21:26:54

Vorige topic - Volgende topic

ruud

YB II, je wil me toch niet zeggen dat je niet bij Volvo City geweest bent, een winkelcentrum met de naam VolvoCity waar een 'giga'Volvowinkel was m.b.t. tot de Volvo kleding, aanstekers, horloges miniatuurtjes etc etc etc etc en nog heel veel meer! Had van het VROM een uitnodigingskaartje gekregen om daar naar toe te gaan. Ligt recht tegenover het Volvo bezoekerscentrum. Naast deze Volvo shop was er ook nog een 'giga' autoshop waar de Volvo velgjes in rij klaar lagen en hiernaast nog natuurlijk allerhande andere originele Volvo onderdelen zoals de diverse filters lucht, olie en interieur, onderhoudssetjes voor leder, cabriokap, allesdragers, strips voor her en der, reservelampensets (Volvo) losse lampjes (Volvo) en o.a. ook nog de 'choke' dus.

groet
Ruud

Edwin

Citaat van: ruud op 03-09-2003 13:08:30
En ik heb gisteren maar even een ouderwetse "choke" in mijn Volvo geplaatst, een originele Volvo accesoire, alhoewel eigenlijk niet voor de S70, toch netjes passend gemaakt. Zo heb ik steeds weer een aandenken aan mijn bezoek aan Zweden. Daar hing de "choke"compleet aan het schap in VOLVOCITY.

groet
Ruud

Ik heb Volvocity ook niet gezien. Is dit in de buurt van het museum??? Ben wel bij Bilia geweest. Hebben 3 filialen in Gotenborg en zijn ok een Volvo only shop met allerhande onderdelen en snuisterijen. Enne wat de filters/riemen/lampen/ruitenwisser/thermostaten/etc. betreft: ben je in Zweden niet eens een tankstation ingewandeld. Het eerste wat je ziet is een knalblauwe Volvohoek met zo'n beetje de inventaris van de gemiddelde dealer hier ;D

Zo heb ik bijvoorbeeld een afsluitbare tankdop gekocht voor de 850. Zijn hier volgens mij niet leverbaar of wel??

gr. Edwin.  8)

Misschien kunnen we een keer met zijn allen naar als een soort van bedevaart Zweden gaan om in 1 dag dat hele volvocity leeg te kopen ;D

Reitse

Citaat van: Edwin op 04-09-2003 21:16:27
[
Misschien kunnen we een keer met zijn allen naar als een soort van bedevaart Zweden gaan om in 1 dag dat hele volvocity leeg te kopen ;D
Lijkt me leuk! :D

Marc 0101.001

Ik ga mee!  :D

Edwin

Citaat van: Yellow Banana II op 04-09-2003 21:50:56
Ik ga mee!  :D

DEAL! Dat zijn er dus al 3! Kom op mensen wie volgt??? ;D

gr. Edwin.  8)

Entuscan

Bwoa als daar ook de kans is om een mooie zweedse mee te nemen ... count me in :)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

rogier

Ik ben er ook bij (dat is al 5)

s©ub@

... met wie kan ik meerijden?  ;D

-------------------------------------------------------------------
Edit: laatste post titel even aangepast i.v.m. splitsen van de thread en het voorkomen van verwarring.

/Johann
-------------------------------------------------------------------
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

george

Ik zit nu in Gotenburg, wat is de moeite waard om mee te nemen? Wellicht heb ik nog wat tijd over om te gaan shoppen.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Ben

Misschien hebben ze een catalogus waar alles in staat. breng dan maar een stapeltje mee svp.

1tje voor mij reserveren, graag.