Slag om Arnhem/Ardennenoff meeting, komt ie er nog????????

Gestart door The Saint, 29-08-2008 20:57:42

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Chris, Face.Flava e.a., gaat het er nog van komen???
No shirt no shoes, no pinball

Barry_C70

Build/Organize, and they will come ;) (I will too)

R o b

Chris

Hey Rudi,

Wat mij betreft komt hij er nog... heb momenteel alleen even wat andere zaken aan mijn hoofd. Wil niet zeggen dat het idee uit mijn hoofd is, maar organiseren is even lastig voor mij nu.

Als niemand anders het oppakt.. dan doe ik het alsnog zelf maar op een later moment. Lijkt me wel erg leuk ;D

face.flava

Citaat van: The Saint op 29-08-2008 20:57:42
Chris, Face.Flava e.a., gaat het er nog van komen???

Ja, we kunnen het zeker doen. Laten we eerst effe brainstormen, wat hebben jullie in gedachte?

Slag om Arnhem. Er is zeker een mooie route uit te stippelen langs enkele sites/monumenten die in de geschiedenisboeken staan. De natuur in deze streek prachtig. Ik denk aan het Gelders landschap, rijden op de dijk lang de rijn.......

De Ardennen, dat is een heel ander verhaal. Veel geschiedenis in de buurt van Houvalise, La Roche, Bastonge.... Het gebied is adembenemend mooi en de wegen zijn geweldig! Veel bochten, mooi open stukken en veel reliëf. Kortom veel stuur- en schakelwerk. De afstand is vanuit Arnhem wel 275 km. Misschien ook wel zonde om dezelfde dag terug te gaan. Het wordt een heel avontuur.

Iemand nog ideeën?

Misha

Eerste keer in Arnhem, en dan een volgende keer in de Ardennen ?
Zal zeker van de partij zijn !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Citaat van: Misha op 30-08-2008 23:10:08
Eerste keer in Arnhem, en dan een volgende keer in de Ardennen ?
Zal zeker van de partij zijn !

+ 1 !
...The Nile isn't just a river in Africa...

daytonawim

Dan zou je ook een keer in Ieper moeten gaan kijken, als je "echt" beindrukt wilt worden.

Sbv

En dan de Atlantic Wall in Normandie misschien ook nog. Omaha beach etc

Emiel

daytonawim

;D ;D ;D ;D ;D

Ik ga mee  :P :P :P

Zou het heel graag doen, maar door 2 banen heb ik veel te weinig vrije dagen over  :eusa_wall: :eusa_wall:

Methode

Volvo 850 Hystoric War Routes

Superidee. Je heb verscheiden Route Batailles. Heb deze gereden. Compiegne, waar de vrede van La Grande Guerrre of Das Diktat werd ondertekend. Zowel in Belgie als in de Franse Ardennen. Tentje mee en een kort weekeindje weg. Ga wel speuren op het net.
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Methode

Heb ff snel gezocht. Via de Belgische VV kun je 4 routes doen in de Ardennen.

Hier de link voor de eerste

http://www.opt.be/informations/wandelingen_florennes__la_bataille_des_ardennes___route_1/nl/AP/41980.html

De route begint in Florennes.

Nu nog data prikken en gaan.

Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

denkweb

De binnenplaats van mijn werkgever onderaan de rijnbrug in Arnhem is al een beetje veranderd in de slag om Arnhem wegens een bodemsanering...

edenmartina