uitbouwen euro alarm

Gestart door tienklepper, 29-08-2008 21:18:10

Vorige topic - Volgende topic

tienklepper

Toen ik mijn 850 kocht kreeg ik er 1 carkey bij en 1 zwarte moedersleutel. Bij navraag bleek dat de rode moedersleutel kwijt was. Natuurlijk kwam ik er pas weken na de koop achter hoe zo'n alarm werkt en wat je er bij nodig hebt en dus mis ik in de vorm van die rode sleutel een essentieel onderdeel. Wat ook gebeurde is dat de accu een paar keer leeg werd getrokken en ik via het forum er achter kwam dat het alarm de schuldige zou kunnen zijn. Zekering 6 eruit getrokken en inderdaad, accuprobleem verholpen. Maar nu wil ik het liefst het alarm gewoon uitbouwen en weer terug naar standaard centrale vergrendeling. Kan iemand me zeggen hoe dat moet en of ik dat zelf kan doen?

-D©©©L-

Citaat van: tienklepper op 29-08-2008 21:18:10Maar nu wil ik het liefst het alarm gewoon uitbouwen en weer terug naar standaard centrale vergrendeling. Kan iemand me zeggen hoe dat moet en of ik dat zelf kan doen?

Even zoeken op "alarm uitbouwen". Huiswerk eerst, dan vragen.  ;)

tienklepper

Hoi marco, ik heb gezocht, maar op het forum kom ik dit niet direct tegen van een euro alarm. Ik hou me dus aanbevolen voor tips.

thuur

Gewoon de alarmmodules onder het dashboard vandaan halen en alle bedrading in originele staat herstellen.

Gr 8)