Origineel of getuned?

Gestart door Gelebanaan, 12-01-2003 22:15:23

Vorige topic - Volgende topic

Johann

CiteerHet lijkt erop dat ik 'm toch origineel moet maken.......... ;D

Bespaar je de ombouw  kosten, gewoon €2000,- van de prijs af en dan wil ik 'm zo wel over nemen en neem ik die gestreste 15G voor lief .
Ik had nog een 15G te koop maar dan moet ik die maar houden.. ;)

Jammer dat je 'm weg doet.. :o

Gelebanaan

Jammer inderdaad, maar VERKOCHT!

Had ik al een prijs genoemd?  ;D ;D

Johann

€8000,- toch?

Min €2000,-.....

Hmmmmmm

Koopje! ;D

Mijn broer neemt 'm zo van me over voor 't dubbele 8)

Ghgh

Gelebanaan

CiteerMijn broer neemt 'm zo van me over voor 't dubbele 8)
Heeft ie interesse dan?  ;D

Johann

Ja, moet 'm alleen even zwart spuiten. :P

:'(

Gelebanaan

CiteerJa, moet 'm alleen even zwart spuiten. :P

:'(
Op de te koop sectie staat een zwarte!  :D

Johann

Neh, is automaat.. :(

Zippo

Kost dat TOM?
Gheghe.................. ;D

Greetz Maarten (zippo [smiley=cwm23.gif])

Johann

Neh, het gaat om weggeef prijzen.. ;D

Mellow_yellow

CiteerKan allemaal best kloppen, maar dat neemt allemaal toch niet weg dat ook jij liever uitgaat van een standaard Volvo zonder tuningsactiviteiten.
Het is toch al moeilijk zat om een goede gebruikte Volvo zonder verassingen te vinden.

Stel dat je je eigen auto te koop aan biedt, dan heb je toch wel wat uit te leggen als er een nieuw blok in ligt. Je kunt daar uiteraard goede argumenten voor aandragen en via testen en keuringen heel wat bewijzen verzamelen, maar als je een originel koopt ligt een en ander wel een stukje makkelijker (onderhoud bij dealer, garantie etc.)

En verder nog, wie gaat er tunen? Toch niet om er minder hard mee te rijden of op te trekken, dan met een originele. Daar slijt ook een versnellingsbak, remmen, aandrijfassen etc. meer van.

Voor mij dus never nooit geen getunede voiture.

Ruud

Ach, denk je nou echt dat wanneer mijn auto (n)ooit zou worden ingeruild bij de Volvo-dealer dat die gaat zeggen dat er een andere motor in zit? Of uberhaupt dat deze auto meer dan 300pk levert (of leverde). Net zoals Johann al zegt; als je hem verkoopt maak je hem weer helemaal origineel en niemand die het weet. In mijn ogen maakt het ook geen bal uit, je moet gewoon even goed kijken, proefrijden en eventueel de motor goed laten controleren. Een originele R die altijd in de stad heeft rondgetuft zal inwendig meer versleten zijn dan mijn motor. Over die nieuwe motor trouwens, had je hem liever met de oude motor met 180.000 km of nu met deze nieuwe met slechts 64.000 km? Gelukkig is dit voor mij helemaal geen dillemma, DEZE WAGEN GAAT TOCH NOOIT MEER WEG!   ;D