kinderen en je roffel

Gestart door hpetak, 07-09-2003 16:38:18

Vorige topic - Volgende topic

hpetak

Volvofreaks ;D,

Luister en huiver!!Een nachtmerrie die uitgekomen is! :(
Ik ben de trotse vader van 3 kids 7, 5 en 3 jaar.De jongste van 3 jaar was vandaag met zijn lieve zusje Anna  buiten aan het spelen.Na een tijdje hoor ik mijn naam roepen " pappaaaa,papppaaaaaaa". Ojee, denk ik wat is er nu weer."pappaaaa...pappaaaa"Hugo zit op je auto te krassen!! Ik ren naar buiten en zie daar mijn V70 R Awd donkerblauw geheel met stoepkrijt bewerkt >:( van achter naar voren ,zijkanten met hier en daar een raam geheel in groen en geel.
ik kon m'n ogen niet geloven :o.Ik heb die jongen eens flink toegesproken en met wat geweld een tijdje op zn kamer gezet. hugo dacht dat het net zo makkelijk weer weg te poetsen was als op de stenen met water.
Al met al heb ik er slechts 1 kras van 15 cm aan overgehouden.Toch balen hoor.Wellicht is deze wel weg te poetsen met wax... :-\
Hans

s©ub@

tjemig...

da's knap *hierhadeendrieletterwoordkunnenstaan*...

sterkte met de kras...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Rudi

Daar wordt je niet vrolijk van :( die kras kun je die niet met commandant wegpoetsen?
Dr.Go-Fast...

2.520V

Goh, dat deed een buurjongetje (4 jaar oud) van me ook, een paar weken geleden, alleen deed-ie het op 2 auto's van de buren  :D
Waren ze niet blij mee, ze moesten allebei door een erkend poetsbedrijf weer opgeknapt worden.
Is nog verzekeringswerk geworden ook, maar de buren kunnen weer lachen...

Ik dus niet, want m'n dochter van 4 had het goed onthouden en probeerde hetzelfde op mijn 2.520V, maar dan met een stuk hardhout op de motorkap...  >:(

Dat kost me dus ruim 200 E om dat weer weg te laten werken... :-[

Maar ja, dan zit-ie voor de winter weer goed in de was...
En daarnaast ook nog een Volvo 144 B18 uit 1968!!

Volvo heerst...

Erik_M.

Creativiteit kan je niet vroeg genoeg ontwikkelen, jong geleerd ....  ;)

Reitse

Hans,

Ik denk dat je er met wax niet gaat komen. Misschien dat je het met een lakstiftje gaat redden, maar even een goed poetsbedrijf wat laten proberen heeft denk ik meer zin. Op mijn eerste meeting heb ik in Arnhem bij een auto staan kijken die goed opgeknapt was. Alle krasjes werden opgevuld met lak van de auto zelf (als ik het goed gesnapt én onthouden heb. Gerrit E. heeft me dat toen uit staan leggen)