Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Citaat van: pwassink op 18-11-2009 18:52:38
Citaat van: )()()sT op 18-11-2009 08:33:43
Het vreemde vond ik, dat toen ik die extra geheugenstick eruit had gehaald, dat ie wel goed liep.
Daarna heb ik dus even Norton er vanaf gehaald, en het beestje liep erna goed.

Testen van geheugen e.d. volgt, pa kan nu in ieder geval weer (veilig) online en wat netten.

Hoe heb je deze norton verwijderd ..  :eusa_think:

Met de ingebakken deinstaller (blijft er een hoop meuk over)  of met de door henzelf uitgegeven apart te downloaden norton-remover .. dat hele norton zit ja als een virus door de windhoospc heen gevlochten vaak.
Kan niet vaak genoeg benadrukt worden.
Het enige fatsoenlijke Symantec product dat ik ken is Backup-Exec. Oh ja en ghost32.exe

Jur

Hee zeg met de overname van Altiris hebben ze best leuke software erbij gekregen!  :eusa_naughty:

Endpoint Virtualization werkt best goed hoor. En daar is veel van verkocht hoorde ik gisteren. Maar ja toen was het nog Altiris natuurlijk...  :-[

confruo

Citaat van: thuur op 15-11-2009 23:58:51
Help, ik heb de laatste weken last van BSODs onder Vista. Het begon na een video driver update van Intel: crashen op de screensaver. Deze heb ik teruggedraaid, maar het probleem bleef: de laptop ging vanzelf uit :eusa_eh:

http://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-3000-and-Value-line/G-550-Blue-screen-with-vista/td-p/164882;jsessionid=D0EB16811164FD90F46B151203FBFC2F

wat hij daar zegt is, onvoldoende info, zet auto restarten uit, en schrijf alle info op van het bsod als het weer gebeurd, kans dat er meer info staat is dan groot

viking_in_shorts

Citaat van: Jur op 18-11-2009 19:24:18
Hee zeg met de overname van Altiris hebben ze best leuke software erbij gekregen!  :eusa_naughty:

Endpoint Virtualization werkt best goed hoor. En daar is veel van verkocht hoorde ik gisteren. Maar ja toen was het nog Altiris natuurlijk...  :-[

Veel met altiris gewerkt - erg leuk, en erg goed!

thuur

Citaat van: confruo op 18-11-2009 19:46:47
Citaat van: thuur op 15-11-2009 23:58:51
Help, ik heb de laatste weken last van BSODs onder Vista. Het begon na een video driver update van Intel: crashen op de screensaver. Deze heb ik teruggedraaid, maar het probleem bleef: de laptop ging vanzelf uit :eusa_eh:

http://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-3000-and-Value-line/G-550-Blue-screen-with-vista/td-p/164882;jsessionid=D0EB16811164FD90F46B151203FBFC2F

wat hij daar zegt is, onvoldoende info, zet auto restarten uit, en schrijf alle info op van het bsod als het weer gebeurd, kans dat er meer info staat is dan groot

Auto restart staat uit. BSOD is niet te lezen, het scherm is verdeeld in 4 kwadranten met onleesbare tekst. De enige info die ik krijg zou in die 3 files staan wat ik eerder heb gepost. Maar dat komt omdat Vista weet dat ie eruit is geklapt.

Gr :(

Marc O.

Citaat van: thuur op 18-11-2009 21:30:44
BSOD is niet te lezen, het scherm is verdeeld in 4 kwadranten met onleesbare tekst.

Ahh....zoiets:

Citaat van: thuur op 17-11-2009 18:06:12
Citaat van: elmarconi op 16-11-2009 19:17:32
Een ►↕☼åÃ▒▓ ║┐¸¾ proberen?

Sorry, dat kan ik niet lezen op mijn Vista machine.

:P
...The Nile isn't just a river in Africa...

confruo

Help, ik heb de laatste weken last van BSODs onder Vista. Het begon na een video driver update van Intel

Heb je de Aero uitgezet, en de basic aan ?
Verder, als je de mini.dmp renamed naar zip is het dan te openen ?
anders http://support.microsoft.com/kb/315263
Code 0xD1 zijn schijnbaar voornamelijk driver fouten, in de mini dump file zou dan het stukje van de betreffende driver naar voren moeten komen.
Van die lenovo's schijnt de wireless driver nog wel eens een bsod te geven.

thuur

Citaat van: confruo op 18-11-2009 22:00:14
Help, ik heb de laatste weken last van BSODs onder Vista. Het begon na een video driver update van Intel

Heb je de Aero uitgezet, en de basic aan ?
Verder, als je de mini.dmp renamed naar zip is het dan te openen ?
anders http://support.microsoft.com/kb/315263
Code 0xD1 zijn schijnbaar voornamelijk driver fouten, in de mini dump file zou dan het stukje van de betreffende driver naar voren moeten komen.
Van die lenovo's schijnt de wireless driver nog wel eens een bsod te geven.

Aero staat uiteraard uit. Al die Gigawatts wereldwijd voor wat visuele effectjes vind ik echt pure verspilling.

Als ik de dmp hernoem naar zip krijg ik de melding dat het archief waarschijnlijk beschadigd is, kan m dus niet openen/lezen.

Moeilijk te testen, niet? Zonder netwerkverbinding is een computer een typmachine. Kan dat ook vierkante blokken van ca 1x1cm in de screensaver veroorzaken en een totale freeze?

Bedankt weer! :D

Gr ???

elmarconi

Is dat zo'n shared memory videokaart ding?
Geheugen al eens getest?
Gespeeld met minder shared memory?
--
Autogas Inside . . .

thuur

Na een restart na een BSOD (BAD POOL CALL), krijg ik meteen bij het inloggen een BSOD met de melding:
Attempt to write to read only memory. ???

Geheugenmodules eruit getrokken, schoongemaakt met alcohol en weer erin gepropt. Tot nu toe stabiel..

Gr :eusa_pray:

Misha

Is er nog een manier om FF zich te laten gedragen als Windows-applicatie, dwz dat de knoppen en invoerschermen meedoen  met de rest van het OS waar ik centraal een thema heb aangegeven  ?

Of is het gebruikelijk dat het er zijn eigen draai aan geeft ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elmarconi

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:2

Heu, bij nader inzien denk ik niet dat dat kan...
--
Autogas Inside . . .

Barry_C70

confruo

tis wel hetzelfde bankie, clubje misschien ?