Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: Marc O. op 09-04-2011 11:32:42
Citaat van: Svenneh op 09-04-2011 11:28:22
Citaat van: cas op 09-04-2011 09:55:17
HOTMAIL  vraagt mijn mobiele nummer, omdat mijn account geblokked is omdat deze werd misbruikt voor spam. klopt wel, heb toendertijd pasword veranderd en toen hield het op. nu enkele weken later zit hij dus nu op slot. er is een slotje biven in mn balk weergegeven. maar ook dat is natuurlijk te faken. of niet?

maar ik durf mijn nummer niet te geven omdat dit misschien ook weer fake is, en ze mn nummer clonen.

is dit gebruikelijk dat ze het zo doen? iemand ervaring mee?

Slotje bovenin betekent alleen dat er een beveiligde verbinding tussen jou en de server is. Als je erop klikt kan je als het goed is zelfs zien aan wie het certificaat is geleverd en waar het vandaan komt.

Als het domein hotmail.com is (of zoiets als somesubdomain.hotmail.com/whateverpage) dan zal het geen kwaad kunnen. Als het echter geen hotmail.com (sub)domein is dan zou ik zeer zeker m'n gsm nummer (of andere gegevens) niet invullen.

dus hiermee zit ik wel oke? anders ga ik wel even een losse sim opzoeken . vind het wat risky  :eusa_think:

https://security.live.com/pp1000/Aci.aspx/A1
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Marc O.

Citaat van: cas op 09-04-2011 12:02:20
Citaat van: Marc O. op 09-04-2011 11:32:42
Citaat van: Svenneh op 09-04-2011 11:28:22
Citaat van: cas op 09-04-2011 09:55:17
HOTMAIL  vraagt mijn mobiele nummer, omdat mijn account geblokked is omdat deze werd misbruikt voor spam. klopt wel, heb toendertijd pasword veranderd en toen hield het op. nu enkele weken later zit hij dus nu op slot. er is een slotje biven in mn balk weergegeven. maar ook dat is natuurlijk te faken. of niet?

maar ik durf mijn nummer niet te geven omdat dit misschien ook weer fake is, en ze mn nummer clonen.

is dit gebruikelijk dat ze het zo doen? iemand ervaring mee?

Slotje bovenin betekent alleen dat er een beveiligde verbinding tussen jou en de server is. Als je erop klikt kan je als het goed is zelfs zien aan wie het certificaat is geleverd en waar het vandaan komt.

Als het domein hotmail.com is (of zoiets als somesubdomain.hotmail.com/whateverpage) dan zal het geen kwaad kunnen. Als het echter geen hotmail.com (sub)domein is dan zou ik zeer zeker m'n gsm nummer (of andere gegevens) niet invullen.

dus hiermee zit ik wel oke? anders ga ik wel even een losse sim opzoeken . vind het wat risky  :eusa_think:

https://security.live.com/pp1000/Aci.aspx/A1

Dat is inderdaad een Microsoft site, "dus" safe.
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Mooi he? Alles in de cloud. :eusa_snooty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hans Duiven

Marjan wil verbinding maken naar haar werk via een VPN (PPTP), middels Citrix Secure Access Client, maar nu op een iMAC 24 inch.

Verbinding lukt prima maar het beeld van de remote desktop is niet te vergroten. Heeft te maken met de resolutie?

Beetje hulp is welkom,

Hans

Jack v

resolutie kun je bijstellen Hans
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Marc O.

Citaat van: Hans Duiven op 11-04-2011 18:57:56
Marjan wil verbinding maken naar haar werk via een VPN (PPTP), middels Citrix Secure Access Client, maar nu op een iMAC 24 inch.

Verbinding lukt prima maar het beeld van de remote desktop is niet te vergroten. Heeft te maken met de resolutie?

Beetje hulp is welkom,

Hans

Heb je fullscreen al geprobeerd? Probeer anders deze remote desktop client eens: http://cord.sourceforge.net/ (op eigen risico ;))
Overigens schijnt de resolutie via rdp max. 1400x1050 te zijn.

Hans Duiven

Citaat van: Jack v op 11-04-2011 19:09:07
resolutie kun je bijstellen Hans

Leg me even uit hoe Jack.

@ Marc: Ja, maar dat helpt niet.

Hans

EDIT: Jack V, bedank!

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Marc O.

Citaat van: elmarconi op 11-04-2011 19:28:37
Citaat van: Marc O. op 11-04-2011 19:09:46
Overigens schijnt de resolutie via rdp max. 1400x1050 te zijn.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc772472(WS.10).aspx

Jah, maar Het Grote Goed van Windows is toch dat je zelf geen bestandjes hoeft te editen :azn:
;)

Vulk

We hebben een klein 'probleem' hier.

Situatie: Outlook 2010, 3 emailaccounts geconfigureerd.
Als je "allen beantwoorden" kiest voor een email, dan komt er in één van de 3 accounts het eigen emailadres in het "aan" vak terecht, in de andere twee gebeurt dat niet.

Ik kan de instelling op 1, 2, 3 niet vinden.

Iemand?

V70geRwin

Citaat van: Vulk op 14-04-2011 20:58:00

Als je "allen beantwoorden" kiest voor een email, dan komt er in één van de 3 accounts het eigen emailadres in het "aan" vak terecht, in de andere twee gebeurt dat niet.

Iemand?

is dat een pop3 account en de andere 2 imap en/of exchange?

Vulk

thuur

Citaat van: elmarconi op 09-04-2011 10:20:16
Citaat van: thuur op 06-04-2011 10:41:53
160 Gb, Intel 2,8GHz, Asus bordje.

Beetje laat: Gezien de leeftijd v/h bordje:

capacitor plague

Dank! Bleek dat de partitietabel corrupt was. Wat nu de daadwerkelijke oorzaak was blijft een gok. Zal wel een virus zijn geweest :eusa_think:

Gr 8)

FGG

Citaat van: Vulk op 14-04-2011 20:58:00

Iemand?

Ligt 't niet aan 't mailtje waarop je "Allen beantwoorden" hebt gedaan? (ik wil ze de kost niet geven)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joeri

Voor de Android gebruikers. Nu gebruik ik Improved Email Maar wordt niet verder ondersteund en lijkt een behoorlijke battery drain te geven. Nu is er Enhanced Mail maar die is betaald. Iemand anders een goede tip voor een mail app die meerdere exchange boxen en POP/IMAP boxen tegelijk kan faciliteren?
Travel is the only thing you buy that makes you richer.