Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Ik heb een tijdje geleden een harde schijf van KIM succesvol kunnen recoveren. Als je de schijf op een of andere manier hier kunt krijgen dan wil ik best wel proberen of het bij die van je vriendin ook lukt.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: daytonawim op 25-07-2011 13:05:03
Hoi Jack,

Laptops zat hier :-), heb het even gedowload, lijkt er op dat ik de bestanden kan openen, nu zien of ik ze kan backuppen, dan probeer
ik nog wel even of ik wat kan aanpassen.

Als ik weet waar ik het zoeken moet.

Thanks voor je tip
HiRens boot cd, dan kan je admin account resetten.
Anders eventueel harddisk eruit halen en in een PC erbij hangen, dan kan je alle bestanden er gewoon afhalen

thuur

Citaat van: daytonawim op 26-07-2011 21:38:20
Hoi Jack,

Laptops zat hier :-), heb het even gedowload, lijkt er op dat ik de bestanden kan openen, nu zien of ik ze kan backuppen, dan probeer

Thanks voor je tip

Ha ha, een kennis heeft een progje om de boel te hacken en het password zichtbaar te maken, is inmiddels vervangen voor een ander, dochter is weer blij :-)

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je Windows wachtwoorden vanaf NT niet decoderen...

Gr :eusa_think:

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 26-07-2011 17:52:39
Enig idee van de kosten (of wellicht een handige forummer)?

Net even gegoogled; duuuuur!  :eusa_wall:
Deze bijvoorbeeld
http://www.datarecovery.nl/

Duur is relatief. Wat is de data je waard. Bij een vorige werkgever ooit wel eens een harddisk weggebracht omdat er nog een half project op stond waarbij behoorlijke facturen nog uitgestuurd konden worden.

daytonawim

Citaat van: thuur op 26-07-2011 23:27:34
Citaat van: daytonawim op 26-07-2011 21:38:20
Hoi Jack,

Thanks voor je tip

Ha ha, een kennis heeft een progje om de boel te hacken en het password zichtbaar te maken, is inmiddels vervangen voor een ander, dochter is weer blij :-)

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je Windows wachtwoorden vanaf NT niet decoderen...

Gr :eusa_think:

Blijkbaar wel, dochter heeft er naast gestaan, tja als het oude ww weer boven komt weet je het wel weer  :eusa_wall: :eusa_wall:

mxeryus

Grote kans dat er een nieuw password is gegenereerd (3x woordwaarde) voor het Admin account. Maar goed, het werkt weer!

gerardgrobben

vervallen.

tuba or not tuba, that's the question

Thys

Voor wie het kan gebruiken:
iBood heeft vandaag een Belkin 5 poorts USB netwerk hub in de aanbieding voor 35,90, aanbieding loopt tot middernacht.

elmarconi

Citaat van: Thys op 01-08-2011 22:26:59
Voor wie het kan gebruiken:
iBood heeft vandaag een Belkin 5 poorts USB netwerk hub in de aanbieding voor 35,90, aanbieding loopt tot middernacht.

Lees forum maar eens, geen Windows 7 ondersteuning... Werkt met gruizige drivers.
--
Autogas Inside . . .

Thys

Windows 7 is ook veel te hip voor mij, dus daar heb ik niet zo'n last van ;)

Quota

Hallo allemaal een vraagje van een nitwit, wij gaan overstappen van service provider (van xs4all naar UPC). nu hebben we van xs4all een Fritzbox wireless modem in bruikleen. Deze gebruiken we voor onze desktop (windows 7) en laptop (windows vista).

Nu moet ik het modem terugsturen naar XS4all (logisch) en van UPC krijg ik wel een modem, maar dat is niet draadloos. Ik kan er voor 60 euro een draadloze router bijkopen, maar dat apparaat krijgt nogal slechte recencies (Sitecom WL-582 ).

Nu ben ik op zoek naar een goede draadoze router, de Fritzbox 7120 A staat bekend als een goede router, maar ook daarmee heb ik problemen met een wegvallende internetverbinding op mijn desktop (dus wel verbinding met de router (tussen de 2 en 3 streepjes), maar niet met het internet) Dit is met name irritant bij het thuiswerken, omdat ik dan ga lopen etteren met de citrix verbinding en actieve sessies.

Ik zoek dus advies over een betaalbare goede draadloze router (we wonen in een nieuwbouwhuis, waarbij router in de meterkast komt en de desktop op zolder staat), waarmee ik zonder onderbrekingen straks goed kan internetten. Iemand een zinvol advies?

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Quota

viking_in_shorts

Vanmiddag heb ik voor mezelf dit besteld:

Daarbij denk ik dit te gaan bestellen:

en ik neem aan 4 x 2Tb HDD (Spinpoints of Barracuda's)

Hoop dat de levertijd niet al te lang is, want sinds deze week heb ik opeens 0 Kb beschikbaar op mijn server :eusa_shifty: