Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: razorx op 14-08-2011 21:24:42
@Marc:

Hoeft zeker niet alleen in combinatie met Adaptec software te zijn, komt vaker voor.

-edit- link aangepast naar nieuwere versie

Ik had een andere pagina maar met dezelfde oplossing. Helaas werkte die niet, de Upperfilters en Lowerfilters staan niet in de reg. Het alternatief dat MS beschrijft voor die situatie (in device manager de drive de-installeren) werkt ook niet.

EDIT: Dat nieuwe linkje had ik nog niet gezien. Ga ik uitproberen, thnx!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Yits, je bent een held (ook namens Astrid)!  :eusa_clap:

razorx

Leuk om te horen.
Het is een vrij vaak voorkomend probleem.

Heb je het met Fix-it opgelost of met de hand?

Marc O.

Citaat van: razorx op 14-08-2011 21:54:38
Leuk om te horen.
Het is een vrij vaak voorkomend probleem.

Heb je het met Fix-it opgelost of met de hand?

Met Fix-it.

-D©©©L-

Vandaag m'n nieuwe QNAP TS-459pro II binnengekregen. Die mensen snappen hoe je het moet doen, wat een geweldig concept.  :eusa_clap:

Marc O.

Citaat van: -D©©©L- op 26-08-2011 17:56:01
Vandaag m'n nieuwe QNAP TS-459pro II binnengekregen. Die mensen snappen hoe je het moet doen, wat een geweldig concept.  :eusa_clap:

Want?

-D©©©L-

Citaat van: Marc O. op 26-08-2011 18:03:12
Citaat van: -D©©©L- op 26-08-2011 17:56:01

Want?

Nette integratie van alle functies en een zinvolle hardware verpakking. Toegegeven, ik had het zelf ook wel kunnen bouwen met een linux doosje, maar gezien de beschikbare tijd was dit even makkelijker.

elmarconi

Ik heb mezelf getrakteerd op een HP Microserver, via een UK resident met 100 GBP rebate besteld. 145 euro !
Maar die QNAP ziet er sjiek uit!
--
Autogas Inside . . .

grijzev70tdi

hallo, Ik heb zelf een laptopje, oudje maar doet het nog wel goed voor internet en foto's enzo. Alleen zit er maar 1 USB poort in, en die is kapot. Weet niet of iemand dat hier weet, maar zijn die evt los te vervangen? Gaat over een Dell C510/C610.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elmarconi

Citaat van: grijzev70tdi op 28-08-2011 22:30:54
hallo, Ik heb zelf een laptopje, oudje maar doet het nog wel goed voor internet en foto's enzo. Alleen zit er maar 1 USB poort in, en die is kapot. Weet niet of iemand dat hier weet, maar zijn die evt los te vervangen? Gaat over een Dell C510/C610.

Hoogst waarschijnlijk niet. Wordt de usb poort wel gevonden  (HW manager/devices) maar erin geprikte hardware niet?  Misschien fysiek gebroken verbindinkje oid. Met een beetje lef, geduld en moed soldeer je dat zelf zo recht!   
--
Autogas Inside . . .

grijzev70tdi

Citaat van: elmarconi op 28-08-2011 23:08:31

Hoogst waarschijnlijk niet. Wordt de usb poort wel gevonden  (HW manager/devices) maar erin geprikte hardware niet?  Misschien fysiek gebroken verbindinkje oid. Met een beetje lef, geduld en moed soldeer je dat zelf zo recht!   

Ik heb zo een USb dingetje waar je 4 stickjes of wat dan ook er in gedaan, zit een ledje in en die brand wel, maar herkent verder niks. Hij zit ook los dus denk dat het einde verhaal is?

-D©©©L-

Eventueel een insteek kaartje met USB gebruiken. o.a. conrad verkoopt veel van dat aparte spul

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

grijzev70tdi

AAah koijk, en die steek je dan in je internetkaarthouder? Of hoe je zo een ding ook noemt?

elmarconi

Citaat van: grijzev70tdi op 28-08-2011 23:11:46
Ik heb zo een USb dingetje waar je 4 stickjes of wat dan ook er in gedaan, zit een ledje in en die brand wel, maar herkent verder niks. Hij zit ook los dus denk dat het einde verhaal is?

Als je er eens een muis of een webcam aanhangt?
--
Autogas Inside . . .