Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Hallo allemaal

Wie heeft er ervaring met cross over management van databases  in combinatie met automate?

groet Arjen

darius

Wat betekend fttp error 500 ?
No show, only go.

thuur

Citaat van: darius op 15-02-2012 10:49:53
Wat betekend fttp error 500 ?

Wat bedoel je, FTP error 500 (Invalid Port) of HTTP error 500 (Internal server error)?

Gr ???

darius

Sorry Thuur idd HTTP 500 error.

Raar kan wel op het forum maar bv niet op fb
No show, only go.

thuur

Citaat van: darius op 15-02-2012 10:56:14
Sorry Thuur idd HTTP 500 error.

Raar kan wel op het forum maar bv niet op fb

Internal server error ligt nooit aan jou. Letterlijk aan de serverkant gaat het mis. Gewoon later nog eens proberen, er is minimaal 1 beheerder mee bezig als je die melding 3x hebt gehad ;)

Als ik die melding krijg, dan houd ik heel lang F5 vast zodat het server logboek lekker volloopt en daarmee de prioriteit hoger wordt :D

Gr 8)

darius

Merci, weer wat bijgeleerd  :)
No show, only go.

LekkeRRRR

wellicht een idee? (toch altijd nog een tientje voordeliger dan elke aanbieding die ik gezien heb):

http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/13508/Extreem_voordelig_abonnement_op_een_magazine_naar_keuze_voor_elk_wat_wils/

;)/jan

FLA

Weet iemand een goed en gratis programma om mijn register op een veilige manier op te schonen? Mijn laptop is zo traag als dikke stront de berg op en loopt continu vast.

razorx

jv16 powertools maar wees voorzichtig. Trial versie is voldoende lang geldig voor opschoon sessie.
Paar keer runnen dan CCleaner paar keer,
rebooten en de behandeling herhalen.

Kijk ook even wat je allamaal onnodig opstart.

FLA

Citaat van: razorx op 22-02-2012 20:48:50
jv16 powertools maar wees voorzichtig. Trial versie is voldoende lang geldig voor opschoon sessie.

Heb er echt geen verstand van dus eh... hoe reboot ik?

Ik heb windhooz vietstas dus die start werkelijk alles op. Hoe kun je dat uitschakelen?

fpede

Reboot is gewoon opnieuw opstarten in het engels..
;D

razorx

Citaat van: FLA op 22-02-2012 21:03:16
Citaat van: razorx op 22-02-2012 20:48:50

Heb er echt geen verstand van dus eh... hoe reboot ik?

Ik heb windhooz vietstas dus die start werkelijk alles op. Hoe kun je dat uitschakelen?
Dan zou ik liever even hulp vragen van een bekende die zich goed redt met computers.
Die weet wat wel en niet weg mag (hopelijk). ;)

viking_in_shorts

FLA: ik zou serieus eraan denken om je pc opnieuw te installeren. Registry cleaners heb ik alleen maar slechte ervaringen mee.

Boemeltje

Citaat van: viking_in_shorts op 22-02-2012 22:04:44
FLA: ik zou serieus eraan denken om je pc opnieuw te installeren. Registry cleaners heb ik alleen maar slechte ervaringen mee.

mee eens

big ben

Even een vraag van een digibeet, normaal zoek ik de meeste problemen op met google oid, maar met het volgende probleem kom ik niet verder.

Wanneer ik een email ontvang met een bijlage, in word of powerpoint oid dan kan dit betand  niet geopend worden. Klik ik op openen of dubbelklik dan komt het er "waar wilt u het opslaan"  in beeld, tegen beter weten sla ik het dan maar op  ;D........... vervolgens wil ik het bestand alsnog openen, en er word weer gevraagd waar ik het op wil slaan.

Waar heb ik aangezeten  ???