Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

cees-s70

Kan je niet met zekerheid zeggen of het 100 procent werkt met de popcorn maar het is een free app dus :) als hij werkt op je popcorn kan je een upgrade doen :)

cees-s70

Citaat van: Taranis op 15-06-2012 21:47:55
Pak toch gewoon je laptop en flikker die iPad in de hoek.
Laat hem dan even vertellen welke hoek haal ik hem wel weg :)

Sbv

Sta al bijna op dat punt inderdaad. Kan er nog niet aan wennen eigenlijk(gelukkig van werkgever gekregen)

cees-s70

Zolang je hem niet wilt als laptop/pc vervanger is het een leuke gadget lees er veel op surf wat op internet kijk een serie Maar reageren op forum doe ik op pc/lappie :)

Taranis

Citaat van: Sbv op 15-06-2012 21:52:30
Sta al bijna op dat punt inderdaad. Kan er nog niet aan wennen eigenlijk(gelukkig van werkgever gekregen)

Ik wil Ewout niet beledigen, maar ik was er afgelopen weekend niet bepaald van onder de indruk. Het is leuk om te hebben, maar dat is het dan ook wel. Voor de rest is een laptop 100x handiger.

Sbv

Eerste test van vrouwlief...spelletje in Hyves.............werkt niet ivm geen flash....

test van mij. 850forum werkt ...

tweede test van mij, films afspelen vanaf pocorn -> fail

Marc O.

Kijk eens naar Buzz Player.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elmarconi

Citaat van: big ben op 05-06-2012 21:04:56
Hoe krijg ik deze vervelende "reclame"  weg  :eusa_think:........ het staat niet bij de programa's  ::)  :-[

http://i41.photobucket.com/albums/e271/bigbigbenn/image002.jpg

http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=58824

Aan de bak met HijackThis! Remote (Teamviewer) helpen?
--
Autogas Inside . . .

UserID6342

HULP, heb weer eens iets.  Ik draaide met mijn muiswiel geheel per ongeluk in Mozilla Firefox en nu zijn de letters haast niet meer leesbaar op het forum.  De rest gaat allemaal goed, maar hier is het echt ieniemienie geworden en voor mij niet te doen.  Hoe krijg ik die letters weer normaal ?  Het is alleen op het volvo850forum, alle andere sites doen het gewoon normaal :(

k*tpc's ook iedere keer weer :(

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 20-06-2012 22:19:21
HULP, heb weer eens iets.  Ik draaide met mijn muiswiel geheel per ongeluk in Mozilla Firefox en nu zijn de letters haast niet meer leesbaar op het forum.  De rest gaat allemaal goed, maar hier is het echt ieniemienie geworden en voor mij niet te doen.  Hoe krijg ik die letters weer normaal ?  Het is alleen op het volvo850forum, alle andere sites doen het gewoon normaal :(

k*tpc's ook iedere keer weer :(
Hier wat aan ?
http://support.mozilla.org/en-US/kb/font-size-and-zoom-increase-size-of-web-pages#w_mouse

UserID6342

Dat was die dus ;D  Thanx, je hebt me erg blij weer gemaakt  :eusa_dance: :eusa_dance:

rogerV701998

Is het mogelijk een opgeslagen voicemail bericht van de mobiele telefoon, in mijn geval een Nokia 6303ci met een Vodafone abonnement, over te zetten naar een pc/laptop?

Heb deze vraag ook aan Vodafone gesteld maar (nog) geen reactie.

fpede

afspelen via luidspreker & zo via een microfoon op een pc weer recorden,...

is een beetje analoog,... en de kwaliteit zal wat verminderen, maar zo zou het moeten gaan

rogerV701998

Citaat van: fpede op 23-06-2012 22:17:39
afspelen via luidspreker & zo via een microfoon op een pc weer recorden,...

is een beetje analoog,... en de kwaliteit zal wat verminderen, maar zo zou het moeten gaan

Is idd een optie maar gaat wel ten koste van de kwaliteit. Kan het wellicht via bleutooth of een kabel?

The Demon

Citaat van: rogerV701998 op 23-06-2012 21:53:33
Is het mogelijk een opgeslagen voicemail bericht van de mobiele telefoon, in mijn geval een Nokia 6303ci met een Vodafone abonnement, over te zetten naar een pc/laptop?

Heb deze vraag ook aan Vodafone gesteld maar (nog) geen reactie.
Audio out van je telefoon naar de ingang van je pc/laptop en een audio recorder aanzwengelen, lijkt me een makkelijke en (redelijk) kwaliteitverlies loze oplossing.
Even een kabeltje scoren of in elkaar flansen.

Groet,
The Demon.