Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Kingfisher

Wie kan mij vertellen hoe ik DIVX filmpjes kan branden op DVD c.q. in dvd-formaat kan omzetten?
Met Nero of MP krijg ik het niet voor mekaar en helaas pikt m'n dvd-speler geen divx formaat......

Hellup  ???

coyote1980

Al tijden niet meer gedaan, maar ConvertXtoDVD deed het altijd prima voor mij.
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Misha

Of het hier hoort weet ik niet maar weet iemand een app om direkt de configuratiebestanden van een iPhone te bewerken ?

Toestel is niet gejailbreakt en dat ga ik ook niet doen maar ik wil een paar wireless-lan profielen wegmikken en dat gaat niet op de normale manieren.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

"Vergeet dit netwerk" doet niet wat je wilt?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: Marc O. op 31-07-2012 20:59:01
"Vergeet dit netwerk" doet niet wat je wilt?
Uiteraard niet, dat is de normale manier namelijk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

pwassink

In het kader van niet geschoten ...

Afgelopen week overleed al harkend mijn laptop-hdd, uiteraard heb ik van alles wat ik amper gebruik minstens 3 backups  :eusa_wall:

Dus de la met onderdelen en software in, hoop gemopperd, geen passende Hdd, via via een 40 gb 2.5" IDE diskje geritseld en ding werkt iig weer,
echter dit diskje is ook niet al te best, en tergend traaaaag, dus ik zoek eigenlijk een beter, vlotter exemplaar.

En ja, ik weet dat je met enige moeite nog wel een nieuwe kan krijgen, maar realistisch gezien is dit laptopje nu al economisch total-loss,
ondanks dat en t feit dat je wel es moet wachten gebruik ik hem best veel en wil hem dus eigenlijk niet missen.

Is er misschien iemand die nog iets degelijks heeft slingeren en er wel vanaf wil, hoor ik dat graag via PB
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Domaso

Citaat van: Kingfisher op 11-07-2012 19:28:57
Wie kan mij vertellen hoe ik DIVX filmpjes kan branden op DVD c.q. in dvd-formaat kan omzetten?
Met Nero of MP krijg ik het niet voor mekaar en helaas pikt m'n dvd-speler geen divx formaat......

Hellup  ???

DIVX to DVD converter?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FelixB

Hulp gevraagd om een mailing/nieuwsbrief rond te sturen.

Ik mail mijn klanten van Select CD-ROM altijd een gewone mail, maar wil het nu mooier gaan doen.

Welk proigramma is mooi, makkelijk en goed?
Mailchimp?

En wat zijn de kosten van het gebruik van zo'n mailprogramma?
855R & C70 T5 cabrio automaat

Marc O.

Maak je gebruik van een cms voor je website? Veel cms'en hebben zo'n nieuwsbrief add-on.
...The Nile isn't just a river in Africa...

FelixB

Citaat van: Marc O. op 16-09-2012 11:13:30
Maak je gebruik van een cms voor je website? Veel cms'en hebben zo'n nieuwsbrief add-on.

Nope, alles in HTML . . .
855R & C70 T5 cabrio automaat

CarolineB

Het oplaadsnoer van de iPad heeft het begeven. Zijn er ook alternatieven voor i.p.v. vast weer zo'n te duur Apple snoertje te moeten open?

viking_in_shorts

Citaat van: CarolineB op 17-09-2012 22:20:45
Het oplaadsnoer van de iPad heeft het begeven. Zijn er ook alternatieven voor i.p.v. vast weer zo'n te duur Apple snoertje te moeten open?

als je het nog even kan uithouden (levertijd van enkele wekens soms) heeft www.dealextreme.com erg goeie prijzen!

CarolineB

Citaat van: viking_in_shorts op 17-09-2012 22:31:16
Citaat van: CarolineB op 17-09-2012 22:20:45

als je het nog even kan uithouden (levertijd van enkele wekens soms) heeft www.dealextreme.com erg goeie prijzen!

Dank je voor de tip! Ik ga meteen even kijken, ben alleen bang dat het snoertje het geen weken meer gaat uithouden.

Boemeltje

Er zit overigens wel wat speciale hardware in de eigen Apple laders hè, die zijn niet voor niets duurder. Overigens kun je wel gewoon een nieuw snoertje prikken natuurlijk, die lader zelf zal nog wel goed zijn!

daanium

hmm volgens mij zit er niet veel speciaals in zo'n lader, wij verkopen veel van die auto/thuis-laders met USB kabeltje
het enige waar je op moet letten is dat de lader 1A of hoger is.
veel usb laders (auto of thuis (230V)) zijn maar 0,5A, en da's dus te weinig
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]