Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Citaat van: mehn op 25-10-2012 20:40:26
Citaat van: elmarconi op 25-10-2012 19:37:02
Ik gebruik een catch-all met een GMail account, vwege de uitstekende realtime spamfiltering.

Ik heb anders toch een hekel gekregen aan Gmail. Die staan veel teveel toe bij het aanmaken van accounts.
Als je ziet wat er hier op het forum dagelijks aan spam accounts aangemaakt worden...99% met een fake Gmail account.

Als het aan mij lag dan zouden we alles bannen dan op gmail.com eindigt :P

Ook SPAM-accounts aanmaken is automatenwerk. Capcha's werken daar maar zeer beperkt tegen. Kat en muis.
Geen aanknopingspunten op het SMF forum?
--
Autogas Inside . . .

mehn

Citaat van: elmarconi op 25-10-2012 22:21:14
Ook SPAM-accounts aanmaken is automatenwerk.

Dat snap ik maar Gmail moet daar toch wat aan kunnen doen. Er komen hier adressen voorbij met achter elke letter/cijfer een punt of zelfs 28 punten achter elkaar.
Ook rare tekens mogen blijkbaar van Google, zelfs tekens die volgens SMF niet in emailadressen mogen waardoor ze niet te blokkeren zijn.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Boemeltje

Citaat van: mehn op 26-10-2012 06:42:28
Citaat van: elmarconi op 25-10-2012 22:21:14
Ook SPAM-accounts aanmaken is automatenwerk.

Dat snap ik maar Gmail moet daar toch wat aan kunnen doen. Er komen hier adressen voorbij met achter elke letter/cijfer een punt of zelfs 28 punten achter elkaar.
Ook rare tekens mogen blijkbaar van Google, zelfs tekens die volgens SMF niet in emailadressen mogen waardoor ze niet te blokkeren zijn.

Een punt in het e-mailadres van Gmail maakt niet uit, dan gaat hij naar het adres zonder punten. Iemand zit dus nog te falen bij z'n adresregistraties ook ;D

grijzev70tdi

Is hier iemand die van een Word (doc) een JPG bestand kan maken zodat ik deze kan uploaden en op canvas afgedrukt kan worden. Het is een afbeelding met tekst erin.

Ben er al mee bezig geweest, maar het wil mij niet erg lukken...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Thys

Screendump maken met Print Screen, plakken in bijv. Irfanview, en dan opslaan als .jpg?

MacMouse

Volvo S40 2.0 1997
Volvo V70 2.5 TDI AUT 1999

Boemeltje

Iemand anders hier al ervaring met Windows 8? Heb het nu op mijn nieuwe laptop gezet, en moet vooral nog 'wennen' aan het startscherm. Ga het wel een paar weken geven om te zien of ik er gewend aan raak, het zou wel behoorlijk rapper moeten werken :)

viking_in_shorts

Citaat van: grijzev70tdi op 26-10-2012 10:21:11
Is hier iemand die van een Word (doc) een JPG bestand kan maken zodat ik deze kan uploaden en op canvas afgedrukt kan worden. Het is een afbeelding met tekst erin.

Zeker te laat, maar volgens mij moet dit gaan werken: http://sourceforge.net/projects/imageprinter/

Vulk

Mijn schoonvader heeft al een tijdje de volgende foutmelding op zijn laptop (windows 7).

De "apparaten" zijn erbij gekomen na een poging tot het installeren van een gedeelde printer (de deler is een computer met windows XP).

De apparaten zijn nu onmogelijk te verwijderen. Een driver installeren is ook niet mogelijk aangezien het 'virtuele' apparaten zijn.

Enig idee hoe ik dit weg krijg?

grijzev70tdi

Citaat van: viking_in_shorts op 17-11-2012 22:27:14
Citaat van: grijzev70tdi op 26-10-2012 10:21:11

Zeker te laat, maar volgens mij moet dit gaan werken: http://sourceforge.net/projects/imageprinter/

Heb het al anders gedaan, via andere site kon ik het uploaden
Grolsch, het klinkt al lekkerder

blauweroffel

Mijn internet verbinding valt regelmatig uit :eusa_wall: :eusa_wall:
handig tijdens het forummen.....

Heb het in de wifi modus en met een verbinding via electriciteitsnet ggrrr

Ook krijg ik geen contact meer met mijn printer (wifi verbinding) krijg nl melding: printer is off line
Wat dus niet het geval is. Zelfs als ik m verbind met een kabel doet ie t niet, vraagt ie nl om stuurprogramma.....
Maar die zit wel op m laptop, als ik een nieuwe download en wil installeren, krijg ik nl de melding: stuurprogramma reeds geinstalleerd
Ook als ik het het printermenu "vernieuwen" aanklik, geen resultaat.

:eusa_think: :eusa_wall: :eusa_think: :eusa_wall:

BR

edit: nu de koekkruimels onder mijn toetsenbord weggegehaald...... ;D

BR

Misha

En dan is je toetsenbord ook nog eens stuk, wat een ellende zeg !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

blauweroffel

Citaat van: Misha op 22-11-2012 19:52:09

Zo beter?  ;D

BR

Misha

Citaat van: blauweroffel op 22-11-2012 19:56:47
Citaat van: Misha op 22-11-2012 19:52:09

Zo beter?  ;D

BR
Zeker, een hoop beter.. :)

Maar: je printerverbinding gaat natuurlijk niet over Internet maar zal je eigen netwerk zijn.
Als dat ook al niet gaat is het misschien meer voor de hand liggend dat de fout daar al voor zit.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Hans Duiven

Citaat van: blauweroffel op 22-11-2012 19:50:44
Mijn internet verbinding valt regelmatig uit :eusa_wall: :eusa_wall:
handig tijdens het forummen.....

Heb het in de wifi modus en met een verbinding via electriciteitsnet ggrrr

Ook krijg ik geen contact meer met mijn printer (wifi verbinding) krijg nl melding: printer is off line
Wat dus niet het geval is. Zelfs als ik m verbind met een kabel doet ie t niet, vraagt ie nl om stuurprogramma.....
Maar die zit wel op m laptop, als ik een nieuwe download en wil installeren, krijg ik nl de melding: stuurprogramma reeds geinstalleerd
Ook als ik het het printermenu "vernieuwen" aanklik, geen resultaat.

:eusa_think: :eusa_wall: :eusa_think: :eusa_wall:

BR

edit: nu de koekkruimels onder mijn toetsenbord weggegehaald...... ;D

BR

IP adres conflict?