Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: BBS op 23-12-2013 17:58:49
Even een vraagje,

Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik kan zo niet een download locatie vinden om Windows 7 te downloaden.
Het zit zo, ik heb boven een desktop computer staan, maar die liep steeds vast. Nieuwe XP installatie gedaan maar de ondersteuning van XP is vervallen :eusa_wall:
Ik heb wel een nieuwe Vista DVD gekocht maar die wordt pas in het nieuwe jaar verstuurd. Nu zoek ik dus een tijdelijke legale windows 7 installatie zodat jennie wel op de kompjoeter kan thuis werken ;)
Zodra Vista binnen is gaat win7 er weer af....

Misschien dat ik het niet snap, maar waarom zou je ondersteuning nodig hebben? XP is toch nog gewoon te installeren?

BBS

Jawel, maar windows update werkt niet meer onder XP, Millenium en 2000.
Daardoor kun je geen service packs downloaden, nieuwe IE enz. Dus eigenlijk is XP waardeloos geworden :-\
Volvoloos....

Martijn84

Klopt ja, maar volgensmij kun je die nieuwe IE er wel nog opzetten...

Sbv

Citaat van: BBS op 23-12-2013 18:37:46
Daardoor kun je geen service packs downloaden, nieuwe IE enz. Dus eigenlijk is XP waardeloos geworden :-\
wel waar, support is er nog tot ca april service packs kan je ook los downloaden.
ie 8 is maximaal wat er op win xp kan

BBS

Citaat van: Marc O. op 23-12-2013 18:05:49
www.ubuntu.com
Ik heb er wel eens van gehoord. Alleen heb ik daar echt geen kaas van gegeten...
Kan dat bijvoorbeeld ook in een windows netwerk, mijn parallel aangesloten laser printer, geplaatst worden?
Volvoloos....

Vulk

BBS

Volvoloos....

viking_in_shorts

Citaat van: BBS op 23-12-2013 18:37:46

Het gaat om "even" ... Toch?

BBS

Of een ander alternatief natuurlijk. :D
Het ding boven doet nu niks, en hij moet het wel weer doen. Via ons netwerk en de laptop/tablets/android telefoons wil ik toegang op de PC boven zodat bestanden geraadpleegd kunnen worden en afdrukken gemaakt kunnen worden. ;)
Volvoloos....

Vulk

Waarom heb je nog vista gekocht? Probeer gewoon een windows 7 licentie te kopen. Lijkt mij de beste oplossing.

)()()sT

Ik wil net zeggen... Vista staat nou niet bekend als de meest leuke versie.

LouisXIV

Citaat van: BBS op 23-12-2013 18:04:56
Klopt wel, alleen een Vista kost slechts 15 euro waar Win7 rond de honderd kost.
En zo zonder job is honderd voor een stukkie software van Microsoft veuls te veul :eusa_shifty:
ik kan je een legale kopie verkopen als je wil van mijn werk 19,50 euro voor een legale dvd.

BBS

Citaat van: LouisXIV op 23-12-2013 19:40:32
Klopt wel, alleen een Vista kost slechts 15 euro waar Win7 rond de honderd kost.
En zo zonder job is honderd voor een stukkie software van Microsoft veuls te veul :eusa_shifty:
ik kan je een legale kopie verkopen als je wil van mijn werk 19,50 euro voor een legale dvd.
Heel graag Louis ;) :D
Volvoloos....

elmarconi

Da's via slim.nl voor onderwijspersoneel/studenten toch? De legaliteit voor derden is dan, mwoah, schimmig....
--
Autogas Inside . . .

LouisXIV

Citaat van: elmarconi op 23-12-2013 20:25:01

Da's via slim.nl voor onderwijspersoneel/studenten toch? De legaliteit voor derden is dan, mwoah, schimmig....

de dvd's zijn volkomen legaal en zijn overigens van surfspot.nl Binnenhet redelijke kun je dit best af en toe doen. Er wordt immers ook gewoon voor betaald zij het een gereduceerd tarief.