Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

Veilige modus werkt niet, blijft laden en verder niets. Die harddiskscan van mn vorige post krijg ik ook niet meer te zien.
Nwe videokaart zit  er ook al in,niks veranderd. 
Ik bedenk me wel dat die computer sinds maanden is uitgezet,  we hem normaal gesproken in de slaapmodus als we de computer niet gebruiken.
854 T-5 ROOD 1994

MEN-O

Misschien een probleem met de voeding ?

Arjanestate

Ik breng m zo weg, als ze dr niet uutkomen wordt t maar een nwe en hoop ik maar dat de hardeschijf te redden valt.

854 T-5 ROOD 1994

blastaway

damn! Altijd klote zoiets. Zie het hier elke dag. Heb je geen losse harddisk dock of die je van iemand kan lenen? Kan ej de data reeds saven.

Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Auk

Wow, oke... ik zit met hetvolgende:

Als ik in alle programma's van Office 2003 mijn rechtermuisknop gebruik OF in de optiebalk bovenin bijvoorbeeld Bestand aanklik dan zie ik enkel de schaduw van die balk. Verder gebeurt er dus niets.... heb geen flauw idee hoe ik dit op moet zoeken in Google. Iemand die hier iets vanaf weet?

Ik weet het, 2003... oud... maar werkt voor mij het fijnste.

Auke
Volvo. for life

viking_in_shorts

Citaat van: Auk op 09-04-2014 19:31:36

Als ik in alle programma's van Office 2003 mijn rechtermuisknop gebruik OF in de optiebalk bovenin bijvoorbeeld Bestand aanklik dan zie ik enkel de schaduw van die balk. Verder gebeurt er dus niets.... heb geen flauw idee hoe ik dit op moet zoeken in Google. Iemand die hier iets vanaf weet?

http://i496.photobucket.com/albums/rr325/Auk480/WTFWORD.jpg

En de Alt knop icm pijltjes toetsen?

elmarconi

Citaat van: Auk op 09-04-2014 19:31:36

http://i496.photobucket.com/albums/rr325/Auk480/WTFWORD.jpg

http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm
--
Autogas Inside . . .

Auk

Hij is weer gefixed! Bedankt elmarconi.
Auke
Volvo. for life

rogerV701998

Citaat van: rogerV701998 op 20-03-2014 17:47:26
Citaat van: daanium op 19-03-2014 20:28:13
Wij hebben erg goede ervaring met de Asus RT-N66U Gigabit router.
Dat ding komt lekker ver. Is niet de goedkoopste, maar daar vroeg je ook niet om he ;)

Deze?

Deze prijs komt overeen met wat ik in gedachte heb. Ik heb een Asus laptop waar ik erg tevreden over ben dus heb vertrouwen in het merk. Dank voor de suggestie!

Andere ervaringen/reacties zijn trouwens nog steeds van harte welkom.

Ik heb de Asus router zoals hier aanbevolen aangeschaft en zojuist geïnstalleerd. De komende tijd eens kijken of ik van de huisgenoten minder klachten krijg... :eusa_shifty:

Arjanestate

Citaat van: Arjanestate op 27-03-2014 19:42:39
Veilige modus werkt niet, blijft laden en verder niets. Die harddiskscan van mn vorige post krijg ik ook niet meer te zien.
Nwe videokaart zit  er ook al in,niks veranderd. 
Ik bedenk me wel dat die computer sinds maanden is uitgezet,  we hem normaal gesproken in de slaapmodus als we de computer niet gebruiken.

vrij snel een nieuwe laptop gekocht,  maar aangezien we nog wat data op de oude harde schijf nodig hebben wordt de oude desktop weer opgelapt, de harde schijf was dus gecrashed maar de data kan nog worden gered. Hopelijk is ie volgende week weer klaar want ik werk liever achter een desktop.
854 T-5 ROOD 1994

rogerV701998

Citaat van: rogerV701998 op 12-04-2014 13:30:25
Citaat van: rogerV701998 op 20-03-2014 17:47:26
Dat ding komt lekker ver. Is niet de goedkoopste, maar daar vroeg je ook niet om he ;)

Deze?

Deze prijs komt overeen met wat ik in gedachte heb. Ik heb een Asus laptop waar ik erg tevreden over ben dus heb vertrouwen in het merk. Dank voor de suggestie!

Andere ervaringen/reacties zijn trouwens nog steeds van harte welkom.

Ik heb de Asus router zoals hier aanbevolen aangeschaft en zojuist geïnstalleerd. De komende tijd eens kijken of ik van de huisgenoten minder klachten krijg... :eusa_shifty:

Toptip!

Perfect bereik in het hele huis.

CarolineB

Kan ik die ook gebruiken ipv dat kreng van Ziggo?
Internet is niet stabiel, nooit geweest ook sinds we deze router van Ziggo kregen.
Buren die later bij Ziggo zijn gekomen en dus een nieuwere versie hebben, hebben nergens last van :eusa_wall:

daanium

Ja die ziggo modems zijn draadloos gewoon bagger.
Een beetje fatsoenlijke router geeft meer plezier / minder problemen (let er wel op dat je een gigabit router aanschaft)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

UserID25761

Citaat van: daanium op 26-04-2014 16:59:43
Een beetje fatsoenlijke router geeft meer plezier / minder problemen (let er wel op dat je een gigabit router aanschaft)

En het Ziggo modem in bridge zet  :eusa_whistle:

CarolineB

Citaat van: daanium op 26-04-2014 16:59:43

Ok, een gigabit router.
Wel erg, betaal je een bak geld (alles in 1 plus) en dan vliegt internet er steeds uit....en kan je zelf weer geld uitgeven om de boel op te lossen.

Citaat van: NickGR op 26-04-2014 17:22:38

En het Ziggo modem in bridge zet:eusa_whistle:
In de wattes?? :eusa_think:  :eusa_shifty: