Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

razorx

@Ludo: Goede keuze.
Als je het jezelf helemaal makkelijk wilt maken gebruik je windows easy transfer.
Is een heel aardige standaard hulpprogrammatje dat onder o.a. Windows 7 draait.

Mag het geld kosten dan raad ik je Laplink PC Mover aan. Doet net even wat meer. Let wel op de versie die je koopt.
Heb met die laatste erg goede ervaring.

daanium

Voor de meeste mensen die deze vraag stellen, is een netwerkje opzetten al een hele klus.
Ik sluit me aan bij het idee om het via een usb stick/hdd te doen :)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

FGG

Citaat van: daanium op 25-05-2014 19:29:09
Voor de meeste mensen die deze vraag stellen, is een netwerkje opzetten al een hele klus.

Precies mijn idee. Voor de ICT-ers onder ons is zo'n netwerkje een fluitje van een cent maar voor een leek zijn kreten als IP-adres, router en weet ik veel wat meer toch vreemde woorden.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

daanium

Misschien een long-shot, maar zijn hier ook mensen die thuis zijn in SAP Business One?

peteRRR

Citaat van: FGG op 25-05-2014 19:35:57

Precies mijn idee. Voor de ICT-ers onder ons is zo'n netwerkje een fluitje van een cent maar voor een leek zijn kreten als IP-adres, router en weet ik veel wat meer toch vreemde woorden.

Daarvoor dacht ik dat dropbox zo handig was,dingetje aanmaken en 2 gig gratis vullen en op pakken met je andere comp,..dropbox weer legen en weer vullen
dat laatste weet ik niet of dat kan trouwens. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

daanium

Dropbox werkt inderdaad wel mooi, vullen en weer leeg halen gaat allemaal prima.
Echter, ik denk dat de meeste mensen geen super snel glasvezel internet abonnement hebben, wat betekend dat het met 'n USB stickje wat sneller gaat ;)

Ludo

Citaat van: FGG op 25-05-2014 19:35:57

Ja, de kans is inderdaad groot dat het scherm helemaal zwart blijft...   ;D

Heb inmiddels de externe schijf weer draaiend, was kwestie van een nieuw stuurprogrammaatje laden.  :eusa_doh:

peteRRR

Zo weet ik sinds kort dat je ook af en toe de TV kan/moet updaten,......en werkt het weer als van oud,s. :)
Terwijl je dacht dat de decoder wel eens na z,n grootje kon raken ( haperende/weigerende zenders ).

Groet.

Reitse

Citaat van: daanium op 25-05-2014 21:52:36
Misschien een long-shot, maar zijn hier ook mensen die thuis zijn in SAP Business One?
SAP Business Intelligence wel. Misschien zijn er raakvlakken?

850-2.520V-Driver

Citaat van: daanium op 25-05-2014 21:52:36

Hier 10+ jaar veel ervaring met SAP ERP software en heel minimaal met Business One.
Kwamen voor mij redelijk overeen. Uiteraard ligt het eraan wat de vraag is ;)

Kingfisher

Weet iemand hier of je ook (eenvoudig) digitale kleurenfoto's van de PC in zwart/wit kunt afdrukken?
Leek me heel logisch maar ik zie het niet......  :-\

viking_in_shorts

Zwart/wit printer gebruiken?

fpede

moet toch ergens bij de printeropties staan, afhankelijk van welke versie van windows je hebt ;)

peteRRR

Op de Mac zit een voorvertoning programmaatje daar kan je de foto mee bewerken ( dan bewaren optie ) en dan naar de printer.
Op de laptop zal toch ook wel een bewerking,s programma zitten.

Groet.

Kingfisher

Citaat van: viking_in_shorts op 28-05-2014 21:25:26
Zwart/wit printer gebruiken?
Goed idee, als ik er een had....

Ik zal nog eens beter graven in de opties en printerproggy's.... moet toch kunnen zou je inderdaad zeggen...