Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Reitse

Citaat van: viking_in_shorts op 04-01-2016 21:49:51
Ik heb al een aantal ZBooks 17 geinstalleerd.

Welke oetlul heeft die accu-lader bedacht ???
Die baksteen bedoel je? ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Reitse op 12-01-2016 13:31:11
Citaat van: viking_in_shorts op 04-01-2016 21:49:51
Ik heb al een aantal ZBooks 17 geinstalleerd.

Welke oetlul heeft die accu-lader bedacht ???
Die baksteen bedoel je? ;D

Wij hebben laptops in ons "assortiment" die kleiner en lichter zijn dan alleen al die batterij-eliminator

Woger

Val ineens in deze discussie ;-). Ik gebruik vaak cpuboss.com voor vergelijking van CPU's, grafische kaarten en SSD's

SB T-5R

Eric al een besluit genomen?

Eric850R

Me?

Nee, nog niet, haast is beetje weg, drukte met andere dingen en de huidige setup heeft maar weinig tekortkomingen.

UserID6342

Jongens, wie weet het volgende, althans waar ik het moet zoeken ?

Als ik iets bestel via een website ofzo en je kunt via Ideal betalen, krijg ik standaard de volgende situatie;  nadat je hebt aangegeven via Ideal te willen betalen, kom je op een scherm waar je de bank kunt invullen (in mijn situatie de abn-amro), vervolgens zou hij je door moeten sturen naar een scherm van deze bank waar je je rekeningnummer en pasnummer kunt invullen en via het apparaatje thuis uiteindelijk de code ingeeft waarmee de betaling verricht is.

Echter na het invullen van de bank, kom ik in een scherm van de abn-amro uit, met de mededeling 'technische fout', als ik nu meteen een pagina terug ga (dus naar de verkopende site) en weer de bank invul, kom ik idd in het normale abn-amro scherm uit waarna de rekeninggegevens kunnen worden ingevuld.

Computer is 100% schoon van adware, mailware, virussen en dergelijke troep.  Wel draai ik met Ghostery en add-blocker, maar ook zonder deze 2 had ik bovengoemde problemen al.  Abn-amro bank komt er niet goed uit wat hiermee aan te doen.  Draai overigens met Firefox, laatste versie.

Het vervelende hiervan is, dat je bij sommige sites, zoals bijvoorbeeld de RDW niet 1 pagina terug kunt gaan en je bedankt bent en het over 1 uur weer kunt proberen (om te schorsen bijvoorbeeld) en dan gaat het weer geheid fout.  Pas de 2e keer snel achter elkaar kom ik in het goede betaalscherm van de bank terecht.

Iemand een idee ?

hilko73

Probeer Chrome eens, of (toch) Internet Explorer...
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

classicT5

Als je het probeertmet zon incognito sessie, dan ook problemen?

En zou ook andere browser eens proberen.

Heb ook abn amro en laatst probleem dat sepa bestanden uploaden niet lukte in chrome, wel in IE, 2 weken later weer opgelost. Maar dat was abn amro's eigen website.

Soms lopen sites achter met de security patches, is ook lastig, je moet ie, chrome, firefox, safari, etc allemaal in de gaten houden mbt nieuwe releases.

Marc O.

Ik denk juist dat zo'n incognito sessie niet gaat werken omdat de website (o.a.) cookies nodig heeft om e.e.a. correct te kunnen verwerken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

classicT5

Ik bedoel van begin tot eind met zon incognito sessie te doen, dus starten op rdw.nl tm betalen aan toe.

Marc O.

Dan vermoed ik nog steeds dat dat problemen geeft omdat betreffende website waarschijnlijk die ccokies nodig heeft in het betalingsproces. Maar zal er meten bij zeggen dat ik het zelf niet getest heb, dus is het proberen waard.
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Ga dat dadelijk even proberen bij het RDW, bij inzage gegevens tot 9 jaar terug.  Weet ik het meteen.  Ik weet wel dat abn-amro coockies plaatst, want zodra ik eens per week de geschiedenis en de hele bende opruim (via Norton) vraagt de site van abn-amro meteen of deze een coockie mag plaatsen.  Ga je er niet mee akkoord, draait de site gewoon niet en kun je niet inloggen.

Edit: zojuist gedaan met prive sessie en dan loopt alles gewoon zoal het moet met Firefox !  Maar hoe kan ik dat nu oplossen dat het ook in een normale sessie goed gaat ?

classicT5

Zou dan eens al je cookies verwijderen en dan nog eens opnieuw proberen in normale sessie.

UserID6342

Had coockies niet verwijderd maar ging net al weer fout met een normale sessie, gelukkig kon ik 1 pagina terug gaan, bank opnieuw invullen en toen wel gewoon betalen....