Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Je hebt verdeeldozen met een overspanningsbeveiliging.
Neem niet de goedkoopsten ;) .

En die Experiaboxen zijn diepe ellende qua qualiteit.
Soms ontkom je niet aan die krengen als je voip hebt van de zelfde provider.

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 11-09-2017 20:57:41
Je hebt verdeeldozen met een overspanningsbeveiliging.
Neem niet de goedkoopsten ;) .

En die Experiaboxen zijn diepe ellende qua qualiteit.
Soms ontkom je niet aan die krengen als je voip hebt van de zelfde provider.

Geen voip, maar internet en (interactieve) televisie. Heb je een goed alternatief Yits?

razorx

Dat is helaas het zelfde verhaal bij KPN.
Ik zit bij Telfort en ook onder die modem dwang,

Anders had ik allang een Fritzbox of Zyxel ingezet.

V70geRwin

Citaat van: razorx op 11-09-2017 21:35:49
Dat is helaas het zelfde verhaal bij KPN.
Ik zit bij Telfort en ook onder die modem dwang,

Anders had ik allang een Fritzbox of Zyxel ingezet.

Over naar xs4all dan...
Wel duurder dan Telfort.

BBS

Ik heb 2 van die krengen in huis, maar wil toch eens kijken naar een andere router. Dat glasvezel ding zal gewoon moeten blijven maar die router misschien niet....
Volvoloos....

Maestro12

Hmm, iemand van het forum toevallig nog een micro ATX socket 1155 moederbord over?
Heb hier een Dell met een overleden moederbord (BTX), Dell is niet te betalen, BTX moederborden zijn van andere merken niet te vinden of ook onbetaalbaar.
Dus besloten om te kijken om het spul om te bouwen naar ATX (moet een i5-3350P op) en kijken of vrouwlief dan weer wat blijer wordt.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Timo

Win10 bij Groupon voor weinig :D
Volvo 855 T-5R CY Manueel 320'000KM - Alles origineel

Transverse, 5-cylinder engine, 2,319 cc. Turbocharged for extreme output.

Marc O.

Moet je wel heeeel veel geduld hebben. Heb ergens gelezen dat de uitleveren enkele maanden kan duren (en semi legaal is).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Timo

Heb em net gekocht en heb nu de licensie key al in mailbox.
Qua legaliteit geen idee.

Semi legaal > pirate  ;D
Volvo 855 T-5R CY Manueel 320'000KM - Alles origineel

Transverse, 5-cylinder engine, 2,319 cc. Turbocharged for extreme output.

Hans Duiven

Ik dacht dat IPVanish een goede VPN server dienst was.

Zat ik zojuist via een server in Frankfurt te kijken op Amazon.de en dan zouden ze toch niet moeten weten dat je vanuit Nederland kijkt op
Amazon's webpagina's.

Ik heb een screenshot gemaakt:

http://i63.tinypic.com/34isd3t.jpg

Wat valt u op en kan iemand mij simpel uitleggen hoe dit kan?

Alvast bedankt!

Hans

Marc O.

Mogelijk mis ik de clou, maar voor Amazon ben je een Duitser (dankzij die VPN dienst). Of althans iemand die vanuit Duitsland (meer precies Frankfurt) hun website bezoekt. Amazon ziet niet dat jij vanuit NL een verbinding maakt met die VPN server in Frankfurt. Dat is juist exact het doel van zo'n VPN dienst.

Of bedoel je iets anders?

haasje

Citaat van: Marc O. op 11-11-2017 08:11:57
Mogelijk mis ik de clou, maar voor Amazon ben je een Duitser (dankzij die VPN dienst). Of althans iemand die vanuit Duitsland (meer precies Frankfurt) hun website bezoekt. Amazon ziet niet dat jij vanuit NL een verbinding maakt met die VPN server in Frankfurt. Dat is juist exact het doel van zo'n VPN dienst.

Of bedoel je iets anders?

ik denk dat hij het volgende bedoeld:
de inzet geeft aan dat ipvanisch claimt een duitse server te gebruiken, maar bij amazon staat bij de sommige artikelen dat het naar nederland verzonden kan worden

heb je toevallig ook naar amazon gekeken zonder vpn, misschien dat er in een cookie staat dat je uit nederland komt.

Marc O.

Ah zo. Of Amazon ziet aan de browserinstelling dat het een Nederlandse (of Nederlandstalige eigenlijk) pc is. Of ingelogd met een Nederlands account?

Hans Duiven

Citaat van: Marc O. op 11-11-2017 12:23:24
Ah zo. Of Amazon ziet aan de browserinstelling dat het een Nederlandse (of Nederlandstalige eigenlijk) pc is. Of ingelogd met een Nederlands account?

Ik was niet ingelogd bij Amazon, maar wellicht dat de cookies hun werk hebben gedaan.
Waarom zouden ze een Duitser bedienen met verzending naar Nederland???

Hans Duiven

Weet iemand hoe je in IOS de handeling van de hyperlinks kan instellen naar (in mijn geval) Firefox?
Safari wordt dan opgestart.

Het was al een wonder dat ze andere browsers toelieten op hun systeem maar ze bepalen blijkbaar
dat alleen Safari wordt geactiveerd bij klikken op hyperlinks in o.a. je mail.

Hyper-link wordt ik ervan!  :evil: