Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

robbie409

Ik heb NOD32, draait als een tierelier en pakt weinig resources.

Het enige anti-virus pakket waar ik ooit voor heb willen betalen ;)

Vulk

Die is inderdaad heel goed ja. Installeer ik ook op elke pc die ik eens moet herinstalleren of iets dergelijks. met crack dan.

axelvr

Anti-Virus , wat is dat??

gr Axel (100% Mac Fan)

;D

Hans Duiven

Citaat van: robbie409 op 11-09-2008 12:45:20
Ik heb NOD32, draait als een tierelier en pakt weinig resources.

Het enige anti-virus pakket waar ik ooit voor heb willen betalen ;)

+ 1

Ik ben over NOD32 ook zeer tevreden.
Anderen ook:

LINK

UserID6342

Draai hier met Norman Antivirus, draait perfect heeft weinig systeembronnen / geheugen nodig en doet zijn werk goed.  Uiteraard verder gewoon eens per week op spyware, etc. scannen.

Domaso

Wie kan mij vertellen of ik in 1 van bovenstaande witte slots een Zolid tv tuner kaart kan stoppen?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ben

Citaat van: Domaso op 21-09-2008 20:16:23
http://img53.imageshack.us/img53/1117/img4924resizecv1.jpg

Wie kan mij vertellen of ik in 1 van bovenstaande witte slots een Zolid tv tuner kaart kan stoppen?

Dat kan je vast wel

daytonawim

Dat kan wel, ik zou het onderste slot nemen, dan krijgt de video kaart
lekker de ruimte voor koeling.

MJH

De Zolid Xpert TV7134? Da's bij mijn weten een PCI kaart, en kan dus in zo'n wit slot. Wel ff doordrukken tot je een 'klik' voelt...
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Domaso

Bedankt voor de snelle reacties. Het is een Zolid Hybrid TV Tuner kaart, staat verder geen typenummer op de doos.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Na de perikelen met m'n tv kaart heb ik nu een groter probleem. Blijkbaar heeft mijn mobo de geest gegeven. Wie heeft voor mij de tip waar ik onderstaand bord kan krijgen (of heeft er zelf 1 voor me).

MS-6743 8665PE/S478/ip4
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

thuur

Citaat van: Domaso op 22-09-2008 19:52:58
Na de perikelen met m'n tv kaart heb ik nu een groter probleem. Blijkbaar heeft mijn mobo de geest gegeven. Wie heeft voor mij de tip waar ik onderstaand bord kan krijgen (of heeft er zelf 1 voor me).

MS-6743 8665PE/S478/ip4

Mobo's met zoveel stof vind je enkel nog op marktplaats en/of eBay..

Gr ;)

Domaso

Citaat van: thuur op 22-09-2008 20:18:08

MS-6743 8665PE/S478/ip4

Mobo's met zoveel stof vind je enkel nog op marktplaats en/of eBay..

Gr ;)

Was er al bang voor; zelfs in het archief van MSI wordt ie niet meer genoemd.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

daytonawim

Gewoon even met dat ding langs de PC winkel gaan, dan kunnen ze kijken welke processor en
welk geheugen er op zitten en je een passend ander moderbord verkopen.

Domaso

MS-6743 8665PE/S478/ip4

Heb ondertussen een nieuw board (Asrock P4i65G) gevonden. Is blijkbaar gelijk aan bovenstaand, alleen een ander merk. En is gelukkig wel nog te koop.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!