Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Voor mensen die Vadis installeren en de foutmelding "Debug Assertion Failed in time..ccp krijgen: in het info.ini bestand kan de install-date op dan 2009-05-05 gehouden worden, niet veel verder want dan treedt de foutmelding op. Wijzigen verwijdert dus de foutmelding.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FelixB

Vraagje: wat is op dit moment de virusscanner die de minste tijd vraagt op een PC?

Heb er nu Avast op, maar alles is zoooo traaaaggggg, paar secondes om een venster te openen etc.
855R & C70 T5 cabrio automaat

Marc O.

Citaat van: FelixB op 22-09-2009 11:30:18
Vraagje: wat is op dit moment de virusscanner die de minste tijd vraagt op een PC?

Heb er nu Avast op, maar alles is zoooo traaaaggggg, paar secondes om een venster te openen etc.

Ik heb op mijn Windows pc's ook Avast draaien, maar merk absoluut niks van een trager systeem oid.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Daf46

Citaat van: Marc O. op 22-09-2009 11:31:54

Ik heb op mijn Windows pc's ook Avast draaien, maar merk absoluut niks van een trager systeem oid.
Idem hier, ben naar Avast overgegaan nadat AVG mijn pc lamlegde ...

Kan het toevallig zijn dat je met een beetje krap RAM-geheugen zit ?

Misha

Microsoft Security Essentials, is nog niet een RTM maar wordt wel ge-update, is snel, zeker en nauwelijks aanwezig.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FelixB

Citaat van: Daf46 op 22-09-2009 11:40:29

Had ik ook, van AVG naar Avast.

Heb nu 2 GB geheuegen, Dell 3,4 en XP erop.
Geen bijzondere dingen zoals Photoshop etc.

Is wel 4 jaar oud,m wellicht dat ik alles een keer opnieuw moet installeren?
Kijk ik wel tegenop, ben tevreden met de huidige instellingen (en kost me als ondernemer weer een dag)
855R & C70 T5 cabrio automaat

Marc O.

Citaat van: FelixB op 22-09-2009 11:59:12
Citaat van: Daf46 op 22-09-2009 11:40:29

Had ik ook, van AVG naar Avast.

Heb nu 2 GB geheuegen, Dell 3,4 en XP erop.
Geen bijzondere dingen zoals Photoshop etc.

Is wel 4 jaar oud,m wellicht dat ik alles een keer opnieuw moet installeren?
Kijk ik wel tegenop, ben tevreden met de huidige instellingen (en kost me als ondernemer weer een dag)

Heb zelf 1GB in m'n 4 jaar oude laptop (die overigens zelden onder Windows draait, dus wellicht is dat de reden.......) en daar draait het dus, zoals gezegd, probleemloos.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Laserblue

Vanmorgen zat ik achter de laptop slaat ie uit, hij start opnieuw op, geeft een bluescreen en gaat weer uit, start weer op en slaat weer uit, start weer op en slaat weer uit.

de codes in het bluescreen zijn 0x0000008E (0xc0000005, 0x807A62D2, 0xBC351030,0x00000000)

Ik heb Mc Afee laten scannen maar niks.

tot mijn schaamte kwam ik er ook achter dat ik geen back-ups heb, (ik dacht dat ie op automatisch stond  :-[ )

Ik kan nu alleen nog maar in de veiligheidsmodus, in de normale modus slaat ie meteen weer uit......

Iemand een idee?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vertigo

Citaat van: Laserblue op 22-09-2009 17:29:41
Vanmorgen zat ik achter de laptop slaat ie uit, hij start opnieuw op, geeft een bluescreen en gaat weer uit, start weer op en slaat weer uit, start weer op en slaat weer uit.

de codes in het bluescreen zijn 0x0000008E (0xc0000005, 0x807A62D2, 0xBC351030,0x00000000)

tot mijn schaamte kwam ik er ook achter dat ik geen back-ups heb, (ik dacht dat ie op automatisch stond  :-[ )

Ik kan nu alleen nog maar in de veiligheidsmodus, in de normale modus slaat ie meteen weer uit......

Iemand een idee?  ???

Dit misschien iets?
klik

Vulk

Uw foutcodes hier even invoeren kan al wat toelichting brengen.

http://support.microsoft.com/search/?adv=1

succes! En als je kan inloggen in veilige modus kan je uw bestanden backuppen toch?
Vast ergens een corrupte driver ofzo.

pwassink

Probeer anders deze eens , http://www.free-av.com/

Dit kan je geheel vrijblijvend proberen en of blijven gebruiken betalen mag en kan ook.
werkt prima, relatief weinig resources in gebruik, is ook nog multi platform en deze is verwijderbaar in tegenstelling
tot sommige veel geroemde producten ..  :eusa_whistle:

Vangrate is best hoog, en eigenlijk moet je niet meer op een antiviruspakket vertrouwen,
k heb op de server ook een andere draaien niet alleen " ter lering ende vermaeck "  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Laserblue

Citaat van: Vertigo op 22-09-2009 17:36:20
Citaat van: Laserblue op 22-09-2009 17:29:41

Iemand een idee?  ???

Dit misschien iets?
klik

die kost pesos  :-[

Laserblue

elmarconi

Citaat van: Laserblue op 22-09-2009 20:18:02
Citaat van: viking_in_shorts op 22-09-2009 18:31:03
Misschien dat je de Rustock Rootkit hebt opgelopen?

http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2006-070513-1305-99&tabid=2

daar ga ik ff naar kijken, lijkt 'm te zijn  :)

Ah, jij ben 1 v/d "users" in:
CiteerBoth machines worked fine till the users "Opened a file they received through msn messenger"   :eusa_wall:

;) Succes ermee. Kost bakken met tijd dit soort grappen.
--
Autogas Inside . . .