Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Je kan zeggen wat je wilt van WinXP maar nu na een full install ruim 2.5 jaar verder en nog steeds ROCK SOLID !
Gewoon Uk versie, SP3, en hij kan 3 weken aanstaan (non stop) met zeer divers gebruik en niks geen crash of BSOD.
Super OS gewoon.

Vwb candy interface kan je alles aanpassen en voor de Mac Fetishisten kan je met Rocketdock een hele hoop doen en alles zelf aanpassen naar wens.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Hans Duiven

+ 1

Ff kijken of Windhoos 7 dat ook gaat doen.

Hans

Marc O.

Citaat van: Turbo-Geek op 31-12-2009 23:45:36
Je kan zeggen wat je wilt van WinXP maar nu na een full install ruim 2.5 jaar verder en nog steeds ROCK SOLID !

Ben ik het ook wel mee eens hoor.
...The Nile isn't just a river in Africa...

mevita

Een vriend van mij verkoopt z,n htpc ,iemd interesse stuur me maar een pb

gerardgrobben

Citaat van: mevita op 02-01-2010 00:33:05
Een vriend van mij verkoopt z,n htpc ,iemd interesse stuur me maar een pb

ik wil € 150 toehebben...
tuba or not tuba, that's the question

Vulk

Ik heb vandaag een pctje gekocht om als multimediapc te gebruiken.

Axp 2200
256 ddr (ga er 512 Mb bijproppen)
GF 4mx met dvi uitgang.

De bedoeling is dat de pc op afstand zal bestuurd worden. Besturingssysteem wordt windows XP.

De uitgang van de videokaart heeft een DVI uitgang en mijn televisie heeft nog enkele vrije HDMI inputs dus ik had graag beide met elkaar verbonden.

Kan ik daarvoor deze kabel gebruiken?
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=RDVC2I

Beeldkwaliteit is niet van het grootste belang, het is niet de bedoeling dat ik er films op ga kijken (enkel muziek), maar het is soms wel's handig om een eventueel probleem op te lossen ofzo.

Marc O.

Kun je dan niet beter via een remote desktop sessie werken?

Vulk

Dat is de bedoeling om te doen voor de muziek enzo, maar ik wil graag het kabeltje achter de hand. Mocht't meevallen occasioneel een filmpje kijken of licht spelletje spelen.

Marc O.

Ah, ok, dacht dat het alleen voor onderhoud was.

Vulk

Maar de vraagt blijft hetzelfde. Deze kabel zou moeten werken?

Marc O.

Ja, ik zou verwachten van wel.

Vulk

Een vriend zegt dit:

Ik denk dat je beeld gaat hebben, maar durf het niet zeker te zeggen. De oude DVI poorten zijn niet voorbereid /compatibel op HDMI signalen voor zover ik weet.

Maar als ik een gokje moet plaatsen heb je 75 % kans dat het gaat werken.

Ik ga het maar bestellen en ik zie wel. (hoop ik).

rogerV701998

Vanaf vandaag heeft mijn laptop problemen met het weergeven van diverse sites zoals Nu.nl, marktplaats etc. Ik krijg de melding dat er problemen zijn met de compatibiliteitsweergave. Als ik op marktplaats in de linker kolom op auto's klik krijg ik dit scherm:

Ik heb de muis op het "gebroken blaadje" gezet zodat die mededeling zichtbaar is.

Wat is er aan de hand met dat ding?

O ja, de specs: Dell laptop inspiron met Windows Vista.

Gr. roger

thuur

Citaat van: rogerV701998 op 10-01-2010 17:47:16
Vanaf vandaag heeft mijn laptop problemen met het weergeven van diverse sites zoals Nu.nl, marktplaats etc. Ik krijg de melding dat er problemen zijn met de compatibiliteitsweergave. Als ik op marktplaats in de linker kolom op auto's klik krijg ik dit scherm:

http://img192.imageshack.us/img192/3384/publicatie1j.jpg

Ik heb de muis op het "gebroken blaadje" gezet zodat die mededeling zichtbaar is.

Wat is er aan de hand met dat ding?

O ja, de specs: Dell laptop inspiron met Windows Vista.

Gr. roger

Ik heb die sites niet in Compat. mode staan en ze werken prima.

Wat je ook kunt doen is kijken of er updates zijn voor de compat. mode en die installeren.

Gr ;)

bassie81

Zojuist kreeg ik op de e-mail een bericht dat er een E-card van Hallmark was. Of ik even in de bijlage wilde kijken om de kaart te zien.

Iedereen weet natuurlijk dat de E-cards van Hallmark webbased zijn en dat je een link kunt verwachten, geen bijlage.

Mijn virusscanner vond dat ook en gaf aan dat er een trojan in zit.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!