Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Misschien dat je via USB kan werken? Dit soort kabels heb ik op meerdere plekken gezien ..  (mocht de link niet goed gaan, bechtle nr: 391263) Ook in dit formaat ... (ook hier, bechtle nr: 361698)

En gezien hun aanbod: misschien een mailtje sturen in de hoop dat ze het per ongelijk ergens vinden?

Reitse

Citaat van: viking_in_shorts op 13-01-2010 09:02:11
Misschien dat je via USB kan werken? Dit soort kabels heb ik op meerdere plekken gezien ..  (mocht de link niet goed gaan, bechtle nr: 391263) Ook in dit formaat ... (ook hier, bechtle nr: 361698)

En gezien hun aanbod: misschien een mailtje sturen in de hoop dat ze het per ongelijk ergens vinden?
Zo'n verloop-dingetje heb ik al liggen. Werkt op zich prima maar ik moet een bronsignaal splitsen naar twee pc's. Als ik omzet naar USB zou ik dat signaal naar een USB switch moeten leiden en daaruit weer omzetten naar 2x BD9... zou dat werken??? (als er al zo'n USB switch bestaat...)

Daf46

Citaat van: Reitse op 13-01-2010 09:22:55
Misschien dat je via USB kan werken? Dit soort kabels heb ik op meerdere plekken gezien ..  (mocht de link niet goed gaan, bechtle nr: 391263) Ook in dit formaat ... (ook hier, bechtle nr: 361698)

Zo'n verloop-dingetje heb ik al liggen. Werkt op zich prima maar ik moet een bronsignaal splitsen naar twee pc's. Als ik omzet naar USB zou ik dat signaal naar een USB switch moeten leiden en daaruit weer omzetten naar 2x BD9... zou dat werken??? (als er al zo'n USB switch bestaat...)
Denk niet dat je usb op dezelfde manier kunt splitsen als een rs232. Maar iemand die een beetje met een soldeerbout overweg kan, kan zo een kabeltje toch direct voor je maken ?

Reitse

Citaat van: Daf46 op 13-01-2010 09:39:20
Citaat van: Reitse op 13-01-2010 09:22:55

Denk niet dat je usb op dezelfde manier kunt splitsen als een rs232. Maar iemand die een beetje met een soldeerbout overweg kan, kan zo een kabeltje toch direct voor je maken ?
Dat vrees ik ook ja... Maar zal idd maar even iemand vragen die wel handig is met een soldeerbout :) Mocht Elmarconi nog iets vinden, ik blijf geïnteresseerd!

En veel dank aan alle meedenkers!!!

joebar

roffelaars.....
Ik heb een nokia telefoon, en wil graag in de agenda mijn werkrooster zetten, maar ik kan alleen een opti vinden om afspraken elke week, maand, jaar te herhalen, terwijl ik 6-4 werk, dus eigenlijk moet ik de herhaling op elke 10 dagen kunnen zetten.....
wie weet hier een simpele oplossing voor, anders moet ik dag voor dag het rooster invoeren?

Walter

Heren,

Ik heb een vraag over .flv en .swf.

Ik kan een film krijgen alleen vragen ze mij welke van deze twee ik af kan spelen... .flv is flash toch? En .swf Quicktime? Met andere woorden:
> met wat kan ik ze afspelen?
> En welke van de twee zal de betere kwaliteit zijn? 

Thanks!

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

VLC-player kan ze dacht ik beide wel aan.

Geen idee over kwaliteitsverschillen.,..

Turbo-Geek

Citaat van: VolvoMafia op 13-01-2010 10:51:52
Heren,

Ik kan een film krijgen alleen vragen ze mij welke van deze twee ik af kan spelen... .flv is flash toch? En .swf Quicktime? Met andere woorden:

Thanks!

Walter

Simpel ...
Gewoon de juiste K-lite codec pack installeren
Media Player Classic installeren

En klaar is kees, je kunt dan ALLES bekijken en je hebt een hele fijne simpele (en toch uitgebreide) player in.
Ik speel die formaten hier moeiteloos af.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Walter

Citaat van: Turbo-Geek op 13-01-2010 11:21:39
Heren,

Thanks!

Walter

Simpel ...

En klaar is kees, je kunt dan ALLES bekijken en je hebt een hele fijne simpele (en toch uitgebreide) player in.

Thanks! Maar heb je een idee of er kwaliteits verschil in kan zitten?

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

viking_in_shorts

Citaat van: VolvoMafia op 13-01-2010 12:09:06

Twee google topic op mijn vraag "flv vs swf" komt hier uit:  http://forums.techsmith.com/showthread.php?t=5606

Turbo-Geek

Citaat van: Turbo-Geek op 13-01-2010 11:21:39
Heren,

Thanks!

Walter

Simpel ...

Niet dat ik weet, besides het FLV en SWF formaat zijn niet echt formaten die gekozen worden ivm maximale kwaliteit ......
  The things you own end up Owning you !

Walter

Citaat van: viking_in_shorts op 13-01-2010 12:13:53

Twee google topic op mijn vraag "flv vs swf" komt hier uit:  http://forums.techsmith.com/showthread.php?t=5606

Thanks Tim,

Deze twee antwoorden geven aan dat in dit geval (een film, allemaal bewegende camerabeelden) ik beter voor FLV kan gaan:

CiteerAs you quite rightly stated, SWF doesn't do camera video well at all, so if you have a fair amount of it, I probably wouldn't bother even testing SWF. But when in doubt, it's always wise to try both formats to see what you like better.

CiteerThe thing about SWF is apart from the frame size limit, is the wait for load time as the complete swf has to load before playing
Thats why FLV was "invented"

Thanks u beiden!

Facta non verba

Domaso

Heren,

Thanks!

Walter

file extension list: http://filext.com/
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Vulk

Citaat van: Vulk op 02-01-2010 20:19:04
Ik heb vandaag een pctje gekocht om als multimediapc te gebruiken.

Axp 2200
256 ddr (ga er 512 Mb bijproppen)
GF 4mx met dvi uitgang.

De bedoeling is dat de pc op afstand zal bestuurd worden. Besturingssysteem wordt windows XP.

De uitgang van de videokaart heeft een DVI uitgang en mijn televisie heeft nog enkele vrije HDMI inputs dus ik had graag beide met elkaar verbonden.

Kan ik daarvoor deze kabel gebruiken?
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=RDVC2I

Beeldkwaliteit is niet van het grootste belang, het is niet de bedoeling dat ik er films op ga kijken (enkel muziek), maar het is soms wel's handig om een eventueel probleem op te lossen ofzo.

Als ik de pc boot zie ik het bootscreen e nwindows logo enzo op pc. Vanzodra hij overgaat naar windows lukt het niet.
Any ideas?

edit: het werkt met de generieke driver voor de GF4, maar dan is de performance niet dat.

Marc O.

Ben toe aan een nieuwe GSM. Iemand ervaring met de Samsung B7610 Omnia Qwerty en/of de HTC HD2?
...The Nile isn't just a river in Africa...