Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Marc O. op 14-01-2010 14:52:52
Ben toe aan een nieuwe GSM. Iemand ervaring met de Samsung B7610 Omnia Qwerty en/of de HTC HD2?

Kijk hier eens:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,7028.0.html

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbo-Geek

Ik heb ervaring met de HTC HD2 .. vraagt u maar
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Zo dan hier maar ff verder.  Wellicht hebben jullie mijn vraag gelezen in het navigatietopic.  Het volgende in het kort. Nokia330 navigatiesysteem, dus geen telefoon.  Wil hier nieuwere kaarten opzetten van Route66. Probleem; kaartje van 2 Gb is te klein. Draait onder windows 5.0 CE.  Kaartje SD, geen HC gekocht van 4 Gb.  Zojuist getracht de software erop te zetten komt windows XP Pro standaard met de melding kaart is niet geformateerd wat wilt u doen, nu geeft hij aan als keuze 912Mb en FAT32.  Ik kan niet kiezen, maar dit lijkt mij niet goed te gaan daar de kaart 4 Gb is.  Heb het dus ook niet gedaan, HELLUP wat nu ??

razorx

Ik weet niet zeker of CE 5 met kaartjes groter dan 2G om kan gaan.

Wat het formatteren vanuit XP betreft gebruik ik altijd een tooltje van HP:
HPUSBFW.EXE die zit in sp27213.exe (HP Compaq Softpack) Als je op de laatste googelt vind je wat betrouwbare bronnen.

Dit tooltje is aanmerkelijk beter dat wat er bij Windows standaard zit.

Hans Duiven

Citaat van: Dirk342 op 16-01-2010 07:55:48
Zo dan hier maar ff verder.  Wellicht hebben jullie mijn vraag gelezen in het navigatietopic.  Het volgende in het kort. Nokia330 navigatiesysteem, dus geen telefoon.  Wil hier nieuwere kaarten opzetten van Route66. Probleem; kaartje van 2 Gb is te klein. Draait onder windows 5.0 CE.  Kaartje SD, geen HC gekocht van 4 Gb.  Zojuist getracht de software erop te zetten komt windows XP Pro standaard met de melding kaart is niet geformateerd wat wilt u doen, nu geeft hij aan als keuze 912Mb en FAT32.  Ik kan niet kiezen, maar dit lijkt mij niet goed te gaan daar de kaart 4 Gb is.  Heb het dus ook niet gedaan, HELLUP wat nu ??

Zoek even op het internet naar IGO 8. Die past er wel op met de meeste landen van Europa.

Hans

haasje

Ik heb sinds ik mijn vista laptop geupdate heb naar 7 een probleem bij het afsluiten. Halverwege het afsluiten krijg ik een BSoD met de foutcode 0X00000018 (0X00000000, 0X859952C8, .....) nu weet ik inmiddels dat dat een foutmelding betreft van een driver, maar heeft er iemand een idee hoe ik kan achterhalen welke driver het is?

Vulk

Je kan enkele drivers "disablen" door het apparaat uit te schakelen en zo trial en error doen.

Krijg je niets concreters als je googlet naar de foutcode?

Hans Duiven

Citaat van: haasje op 19-01-2010 14:11:31
Ik heb sinds ik mijn vista laptop geupdate heb naar 7 een probleem bij het afsluiten. Halverwege het afsluiten krijg ik een BSoD met de foutcode 0X00000018 (0X00000000, 0X859952C8, .....) nu weet ik inmiddels dat dat een foutmelding betreft van een driver, maar heeft er iemand een idee hoe ik kan achterhalen welke driver het is?

Heb je er een usbstick of dongel voor internet aanhangen?
Wellicht even de juiste drivers downloaden.

Succes,

Hans

confruo

Dat klinkt knap waardeloos

als ik er zo even snel op zoek ga, dan lijkt dat het wel een uitzoekerij kan worden, wellicht niet upgrade-en, maar helemaal opnieuw windows 7 installeren ?

http://www.sevenforums.com/installation-setup/28668-bsod-during-upgrade-vista-ultimate-7-ultimate.html staan wat references naar de fout.

Vulk

Citaat van: confruo op 19-01-2010 18:26:26
Dat klinkt knap waardeloos

als ik er zo even snel op zoek ga, dan lijkt dat het wel een uitzoekerij kan worden, wellicht niet upgrade-en, maar helemaal opnieuw windows 7 installeren ?

http://www.sevenforums.com/installation-setup/28668-bsod-during-upgrade-vista-ultimate-7-ultimate.html staan wat references naar de fout.

Clean instal is nooit verkeerd. Ik zou gewoon binnen met de belangrijkste drivers te herinstalleren met de laatste versie: videokaart, moederbord, ...

haasje

Ik kan nu gewoon werken, ik krijg pas een BSoD bij het afsluiten. Zal eens proberen om zoveel mogelijk drivers uit te schakelen. Via o.a. het sevenforum had ik al achterhaald dat het door een driver komt, maar de manier die hun aangeven (via debug) lukt het me niet om de fouten te vinden.

Ik had al alle drivers opnieuw geinstalleerd, maar helaas.

edit: er zijn geen usb apparaten aangesloten.

viking_in_shorts

ALs het bij het afsluiten gebeurt, dan gaat er bij mij een belletje "power management" rinkelen. 

haasje

Ik heb de laatste drivers bij de fabrikant van de site gedownload en geinstalleerd. Heb zojuist een aantal keer opnieuw opgestart, maar het 3de blok is telkens anders, wat ik begrepen had (maar dus waarschijnlijk mis heb) zou dit aangeven om welk device het gaat.

razorx

Ik zou toch liever voor een schone installatie gaan.
Vista bevat zo veel onreinheden. De vraag is wat je allemaal overneemt bij een upgrade.

Een schone 7 draait zelfs op de zelfde hardware sneller dan een schone XP is mijn ervaring.
Zelfs of wat gedateerdere hardware.

Groeten,
Yits