Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Ben

In MS Word kon ik de pagina op scherm vergroten en verkleinen door op ctrl te drukken en dan het muiswieltje te draaien.
dat kan opeens niet meer.
ik heb vast op een verkeerd knopje gedrukt.
Wie weet hoe ik dat weer werkend krijg?

thuur

Citaat van: Ben op 27-04-2010 12:06:10
In MS Word kon ik de pagina op scherm vergroten en verkleinen door op ctrl te drukken en dan het muiswieltje te draaien.
dat kan opeens niet meer.
ik heb vast op een verkeerd knopje gedrukt.
Wie weet hoe ik dat weer werkend krijg?

1. Je computer denkt dat CTRL, ALT of SHIFT wordt vastgehouden. Oplossing: Alle 6 de CTRL, ALT en SHIFT toetsen een paar keer tegelijk indrukken.
2. Je muisdriver is van slag. Zoom eens met de hand, kan zijn dat ie het weer oppikt. Zo niet, dan kun je beter rebooten als je het niet uithoudt zonder deze functie.

Gr 8)

850estatetdi

ik heb sinds een week een nieuwe laptop en wil er vadis op hebben maar krijg dit niet voor elkaar zou dat aan windows 7 liggen?

confruo

FGG

Zijn er nog Nintendo-kenners hier?

Ik heb zojuist een R4-kaart gekregen, maar die schijnt niet te werken op een Nintendo DSi. Op de DS doet ie 't wel. Iemand een oplossing of gaat en R4 gewoon niet werken op een DSi?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

haasje

Ik geloof dat het an de firmware van de R4 kaart ligt. Ik zal even kijken of ik meer gegevens kan terugvinden.

Marc O.

Citaat van: FGG op 14-05-2010 19:31:50

Ik heb zojuist een R4-kaart gekregen, maar die schijnt niet te werken op een Nintendo DSi. Op de DS doet ie 't wel. Iemand een oplossing of gaat en R4 gewoon niet werken op een DSi?

Hoor vaker dat die problemen geeft op de DSi. Kun je beter de EZFlash proberen. Of via usenet een update downloaden voor die R4. PB anders effe, dan kijk ik of ik iets kan vinden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elmarconi

Citaat van: FGG op 14-05-2010 19:31:50

Dat ligt eraan. Als je firmware update 1.4 (van de Nintendo DSi)  hebt waarschijnlijk niet.
Daarvoor moet je de nieuwere R4i kaartjes hebben. Of een M3iZero. Beide werken hier prima.

Maar voordat ik die R4i (gold) aan de praat had dat heeft me ook wel even wat zoeken gekost.
Daar zijn er nl. meerdere versies van met ook weer verschillende firmware...

--
Autogas Inside . . .

Turbo-Geek

Je zal wellicht een andere R4 nodig hebben, niet alle R4's werken op de nieuwere modellen. Op de DSi XL is nog niets dat goed werkt en op de Dsi een aantal.

1x zoeken met Google en je hebt een oceaan aan alternatieven.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Marc O.

Citaat van: Turbo-Geek op 14-05-2010 20:41:09
Je zal wellicht een andere R4 nodig hebben, niet alle R4's werken op de nieuwere modellen. Op de DSi XL is nog niets dat goed werkt en op de Dsi een aantal.

1x zoeken met Google en je hebt een oceaan aan alternatieven.

Niet helemaal correct. Wij hebben een DSi XL met EZFlash en dat werkt perfect.

Turbo-Geek

Marc O.

Nee, we gebruiken het uiteraaaaard alleen om backups van legale spellen af te spelen.

Turbo-Geek

Citaat van: Marc O. op 14-05-2010 21:00:37
Nee, we gebruiken het uiteraaaaard alleen om backups van legale spellen af te spelen.

Oh ja, leg mij dan eens uit hoe jij een backup maakt van jouw Legale Game Rom ? ;D

Marc O.

Citaat van: Turbo-Geek op 14-05-2010 21:01:23
Citaat van: Marc O. op 14-05-2010 21:00:37

Oh ja, leg mij dan eens uit hoe jij een backup maakt van jouw Legale Game Rom ? ;D

Nee, daarmee zou ik anderen aanzetten tot potentieel illegale praktijken ;D

FGG

Citaat van: Turbo-Geek op 14-05-2010 20:55:10
Piraat !!!!!!

Heb jij ook wel eens geen commentaar? Of iets positiefs?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: