Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Ik heb een aantal jaar geleden dit ding aangeschaft. Werkt ideaal voor dit soort dingen.

mehn

Die heb ik ook, maar dan van Conrad met een grote IDE, een kleine IDE en een SATA aansluiting ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: mehn op 01-02-2011 06:41:47
Die heb ik ook, maar dan van Conrad met een grote IDE, een kleine IDE en een SATA aansluiting ;)

http://media.conrad.com/xl/9000_9999/9700/9740/9749/974903_LB_00_FB.EPS.jpg

Woon je in de buurt van Hengelo?  ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70geRwin

ibood heeft een leuke ssd vertex 180gb aanbieding vandaag!

thuur

Citaat van: FGG op 01-02-2011 10:46:05

Vanuit Amerika gezien wel ja. Om maar te zwijgen vanaf de maan gezien :D

Gr 8)

FGG

Citaat van: thuur op 01-02-2011 11:44:05
Citaat van: FGG op 01-02-2011 10:46:05

Vanuit Amerika gezien wel ja. Om maar te zwijgen vanaf de maan gezien :D

Gr 8)

Ik heb de kabel besteld. ;)

Bedankt voor de tip. :D

haasje

Die ik heb heeft ook dezelfde 3 aansluitingen.

FGG

Zoiets?:

Citaat van: FGG op 31-01-2011 11:22:52
Vanmorgen, zoals elke dag, mijn laptop opgestart. IE geopend en in de menubalk allemaal zwarte balken. Vreemd, ff rebooten dan maar. Resultaat: een systeem error, Windows kan het bestand \Windows\System32\Config\System niet vinden of het bestand is beschadigd.
XP is met geen mogelijkheid meer te starten, Repair-modus als Administrator laat het maken van een backup niet toe, toegang geweigerd op \DocumentAndSettings.

Kortom: XP opnieuw installeren en maar afwachten wat er over blijft. :eusa_wall:

Markv

Mensen,

Het volgende is het geval.

Twee weken geleden werd mijn laptop heel erg traag en toen ik hem opnieuw wilde installeren gaf hij een foutmelding dat hij windows niet op kon starten en adviseerde opstartherstel uit te voeren. Dit heb ik gedaan, maar odmat ik er niets verder mee kwam, dacht ik, dan maar opnieuw installeren. Tijdens dit proces gaf hij aan dat hij de hardeschijf niet meer kon lezen, maargoed er zat nog garantie op dus deze is inmiddels bij de mediamarkt gebracht ter reparatie (zat nog garantie op).

Vervolgens heb ik een minilaptop geleend van mijn zwager, die na een week dezelfde foutmelding gaf. Ook hier helpt opstartherstel niet, en ik ben bang dat ook hier de hardeschijf gesneuveld is.

Gistermiddag kwam mijn broertje zijn laptop brengen en na twee uur gaf deze precies dezelfde foutmelding. Gelukkig had ik voor deze wel een herstelpunt gemaakt, dus dmv systeemherstel werkt het een en ander weer,  maar ik hou er wel een beetje een vreemd gevoel aan over.

Het kan toch niet zo zijn dat er drie laptops precies hetzelfde probleem vertonen, dat dat puur toeval is?
Ter informatie: ik werk met een tele2 router, draadloos, met WPA beveiliging. Wachtwoord is inmiddels veranderd en werk daarnaast ook nog met een MAC adres beveiliging. Sindsdien geen problemen meer, maar ben ook nog niet in de gelegenheid geweest om de laptop opnieuw te laten opstarten.

Iemand een idee waard it aan kan liggen??? Kan het zijn dat er iemand in de buurt mijn netwerk gehacked heeft en vervolgens ervoor kan zorgen dat de hardeschijf sneuvelt? Dat is eigenlijk het enige dat ik kan bedenken.....

Hoor graag jullie reacties,

jorikw

Misschien dezelfde handelingen gedaan, of dezelfde sites bezocht? Staat je huis op een magnetisch veld?

Ludo

Iemand die even helpen, hoe je een querty toetsenbord naar azerty kan instellen

Het vraagteken achter de zin hierboven is denkbeeldig, ik vind het niet.  ;D  :eusa_wall:

rogerV701998

Citaat van: Ludo op 01-02-2011 20:57:12
Iemand die even helpen, hoe je een querty toetsenbord naar azerty kan instellen

Het vraagteken achter de zin hierboven is denkbeeldig, ik vind het niet.  ;D  :eusa_wall:

;D

?

Alstublieft.

Vulk

Configuratiescherm --> taal- landinstellingen.
Toetsenbord moet op "Belgisch punt" staan. :)

jorikw

Citaat van: Ludo op 01-02-2011 20:57:12

Ctrl + Shift?

Dat gooit bij mij vaak de tekens om. Dat wordt bijv ? een - en @ een "
Nog een keer Ctrl + shift om het weer normaal te krijgen.

Misha

Belgen moeten gewoon een keer normale US-Intl toetsenborden gaan gebruiken in plaats van de drie of vier onzinnige varianten die je nu tegenkomt.. Voor elke politieke partij een eigen toetsenbord... :evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het