cd wisselaar

Gestart door Gert_T5, 11-01-2003 19:02:20

Vorige topic - Volgende topic

Gert_T5

Wie kan mij vertellen wat redelijke prijs is voor gebruikte wisselaar. Zijn hier ook nog verschillende types in? Wat is nieuwprijs? Een en ander moet functioneren achter een SC901 ???

Joris_Scholte

Ik heb voor mijn tweedehands-wisselaar EUR 100 betaald (en benzinekosten Arnhem-Haarlem v.v.). Was trouwens wel voor achter mijn SC-800. Gevonden via //www.marktplaats.nl. Maar ze zijn tweedehands wel schaars.....

Guido_Smit

Ik heb +/- 4mnd geleden een gebruikte  6 cd-wisselaar gekocht (9 jaar oud achteraf) ook via marktplaats.nl   Deze aangesloten op mijn big front radio SC802. Hier heb ik wel nog een hoop werk aan gehad, geheel moeten demonteren, de cd's zaten vast toen ik hem kocht. Ik heb er wel "maar" 115 euro voor hoeven te betalen en ook 2x 160 km moeten rijden. Tevens heb ik nog een kabel moeten kopen(57,44 euro!) bij mijn volvodealer om de cd wisselaar aan te kunnnen sluiten.
Een nieuwe 6cd wisselaar had iets van 600 euro moeten kosten volgens mijn dealer.

groeten: Guido

Gert_T5

bedankt voor info. Weet je ook of er oude en nieuwe modellen zijn?

jan855t5r

Gert,
Zoek naar oudere Alpine-spelers, die passen, samen met de juiste convertorkabel en verlengkabel op de SC-bigfront-systemen.
De convertorkabel heb je nodig omdat anders e.e.a. niet met elkaar kan communiceren. Ik heb mijn convertorkabel gewoon gekocht bij een auto-HiFi-zaak, was goedkoper dan Volvo

groet
Jan

niels

Gert,
convertkabels kosten tussen de 140 en 160 euro(!!) voor een alpine
Zelf heb ik voor 250 euro en volvo wisselaar gekocht voor sc901
Wel helemaal in groningen..

www.combigarage.nl