Forum transport

Gestart door Bas850, 11-09-2008 19:35:55

Vorige topic - Volgende topic

Bas850

Wie is er in de gelegenheid om een thuiskomertje bij MarcoV (Leidschendam) op te halen en dit richting Lelystad of omgeving Naarden te brengen.

Alvast bedankt,

Bas
"to finish first, you first have to finish"

de boekhouder

Volgende week zaterdagavond van Alphen a/d Rijn langs lelystad (over de A6 naar huis). Wel laat op de avond ivm. verjaardagbezoek).
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

gerardgrobben

TNT, UPS, DHL....

liefhebbers genoeg,hoor... :angel:
tuba or not tuba, that's the question

ren97v70

Citaat van: gerardgrobben op 12-09-2008 09:43:41
TNT, UPS, DHL....

Dit is het 850 forum en niet het volvo-forum.   :eusa_naughty:

René

Joris_Scholte

Citaat van: rené97v70 op 12-09-2008 10:21:35
Citaat van: gerardgrobben op 12-09-2008 09:43:41
TNT, UPS, DHL....
Dit is het 850 forum en niet het volvo-forum.   :eusa_naughty:
René
Vandaar dat we zo vaak plaatjes van die Ford Focus-klonen (C30, S40, V50) en een heel topic over die afschuwelijke SsannYong XC60 hebben....

san

Volgende week zit ik de hele week op zo'n 800 meter van Scandcar in Heerhugowaard voor mijn werk,iemand nog iets nodig ?? woon zelf in Harderwijk dus scheelt mss weer een paar kilometers.

thuur

mehn

Zal wel Nordicar bedoelen

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

san

Die bedoel ik dus.....

michiel

Als je maar geduld hebt dan komt het goede vanzelf. Nou ja, min of meer. Eindelijk een DOP T-5R voorbumper gevonden voor een schappelijke prijs, ligt het kreng in Vriezenveen / Overijssel.
Is er iemand die daar binnenkort in de buurt komt en het kreng richting Amsterdam / Purmerend kan meenemen tegen een schappelijke  (vloeibare) vergoeding?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

R o b

Citaat van: michiel op 04-12-2008 13:01:03
Als je maar geduld hebt dan komt het goede vanzelf. Nou ja, min of meer. Eindelijk een DOP T-5R voorbumper gevonden voor een schappelijke prijs, ligt het kreng in Vriezenveen / Overijssel.
Is er iemand die daar binnenkort in de buurt komt en het kreng richting Amsterdam / Purmerend kan meenemen tegen een schappelijke  (vloeibare) vergoeding?

Ik kom zaterdag in Almelo maar daarna gaat het weer richting Eindhoven......:(

Mijn ega komt uit Vriezenveen btw!

FGG

Vriezenveen ligt hier om de hoek en eind december zit ik in Anna Paulowna...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

michiel

Citaat van: FGG op 04-12-2008 13:46:57

Vriezenveen ligt hier om de hoek en eind december zit ik in Anna Paulowna...

Oohh dat zou wel heel fijn zijn.  :eusa_clap:

Wat drink je het liefst?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

FGG

Citaat van: michiel op 04-12-2008 13:56:31
Oohh dat zou wel heel fijn zijn.  :eusa_clap:

Wat drink je het liefst?

Rivella.

Voorwaarde is dat het achterin past, er moeten ook 3 kinderen mee.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

michiel

Voorbumper moet wel achterin te krijgen zijn, is redelijk flexibel. Rest vd conversatie via PB?

Stapeltje Rivella is wel te regelen, denk ik.