draden onder de voorstoelen

Gestart door widebody, 14-09-2008 10:27:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

widebody

Mogge dames en heren,


Even een vraagje, hoop dat er iemand is die mij antwoord kan geven.

Van mijn '96 850 doet de stoelverwarming t niet en de gordelnietdraagverklikkerlampje(leuk voor scrabbelen ;D) branden ook niet.(zekering gecheckt en voor accoord bevonden)

Onder de voorstoelen zitten 2 draadjes los, een rode en een wit met rode. Horen deze aan elkaar? of mist er nog meer?
dDe draden komen uit een stekkerblokje en verdwijnen ergens in de stoel.

Wie -o-wie kan mij snel hier antwoord op geven??

vast bedankt!


Marc

KIM

Ik denk dat deze van de thermostaat van je stoelverwarming zijn. Als je in het gat van de zitting voelt, zul je deze thermostaat wel vinden. Hopelijk doet dan je stoelverwarming het weer.

widebody

Kim,

Alvast bedankt voor je reactie. Zal morgen even kijken. Er lopen 2 draden uit de zitting en een daarvan is onderbroken. De onderbroken kleur is rood met een wit lijntje en de draad die vanaf het stekkerblokje komt is wit met een rood lijntje. Vond het kleurverloop erg vreemd vandaar dat ik gepost heb.

ALs t weer werkt, laat ik t weten.

Mzzl

Marc

Freakybaby

Voor wat betreft gordel lampje: het zou zo maar kunnen dat het relais (wit relais bovenin de relais kast) er niet meer zit of niet meer werkt.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

widebody

@Freakybaby:

Net even de relais gecheckt; plaats 101 en 102 zijn vrij een grote rode en 3gelijke op een rij en een heel lange. Maar geen witte.

Heb t vermoede dat die op een van die vrije plaatsen moet, en dat die andere voor de mistlampen voor is. Klopt dat?

De bestuurderskantstoelverwarming doet t inmiddels weer, 2 draadjes doorverbinden et voila, two toasted balls to go. Alleen de bijrijderskant wil niet werken. Stekker onder de stoel doorgemeten geeft spanning in samenwerking met de schakelaar. word alleen niet warm. Draadbreuk? hoop t niet. Verder geen rare dingen onder de stoel. Binnenkort de stoel mmar er eens uittrekken en de verwarmingslus doormeten, kom er zo niet bij.


Mzzl

Marc

Freakybaby

Citaat van: widebody op 17-09-2008 17:28:20
@Freakybaby:

Net even de relais gecheckt; plaats 101 en 102 zijn vrij een grote rode en 3gelijke op een rij en een heel lange. Maar geen witte.

Heb t vermoede dat die op een van die vrije plaatsen moet, en dat die andere voor de mistlampen voor is. Klopt dat?

Marc



Linksboven (bij dat verbrande pootje) zit/zat bij mij een F relais (geel) wat volgens Thuur de mistlampen voor zou regelen.
Op de meest rechter positie heb ik een rood relais zitten. Op 1 van de vrije plaatsen zat ooit een wit relais voor die irritante klikkertjes.

2e rij aan de linkerkant zit het CV relais.
3e rij schuin onder het CV relais zit het alarm relais.

Als je wil mag je mijn gordel relais wel eens proberen.

Gr Freek
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn