[Forum meeting] Kerstboommeeting 27-12-2008

Gestart door Emiel, 16-09-2008 23:12:26

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

Citaat van: Lampje op 27-12-2008 18:03:32
Citaat van: Campo op 27-12-2008 17:55:17
als het een klein korfje is kan die wel achter in de c70 (is helaas niet zo praktisch voor dit soort dingen)

weet echter niet hoe lang ik kan blijven ivm dienst

http://tbn3.google.com/images?q=tbn:bEfXLg-357NSbM:http://fotos.marktplaats.nl/kopen/3/d7/l0i3pjP1zYewNy20b241jw%3D%3D.jpg

Hij is ongeveer 80 cm hoog, van aardewerk. Het is zo'n afrikaans ding met geïntegreerde schoorsteen.

Hij kan dus gewoon op zijn kant in de achterbak.

Hee Lampje,

Je haard staat nu in mijn tuin, wil je hem nog terug  ;D

't was weer ouderwets gezellig op de parking  :eusa_dance:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

razorx

Citaat van: Ludo op 27-12-2008 23:24:02
Citaat van: Claudia op 27-12-2008 22:53:58
Je moet er wat koude tenen en handen voor over hebben....

ja vind ik ook.
het zijn watjes hé...  :evil:

Jammer, ik heb je dus gemist.

Wij waren één van die watjes ;)
Zo niet het watje bij uitstek.

Misha

Heej, dank je Henk !  En de scherpte valt best mee hoor !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emiel

Johann's trapgeitgebakje glimt best!  ;D

Emiel

Was koud, zoals altijd. En gezellig, zoals altijd.

Prima parking, is er 1tje om te onthouden  ;D

Mieschja, bedankt voor de kado's, Clau natuurlijk ook!

Nog hard gelachen om een rokende kachel achterin de auto van heer Baksteen... ;D

Snellebaksteen

;D

Ook weer thuis, de kliko staat met de raampjes open na te dampen op de oprit  ;D.

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

-D©©©L-

Zo, even een paar sfeerplaatjes   :)

(klik voor hi-res)

en met de boom erop:
(klik voor hi-res)

fearless

Was zeker weer gezellig, wel koud maar ja dat hoort er een beetje bij.  ;D

Kopje koffie achteraf bij de MC was dan ook wel lekker.  :eusa_dance:

darius

Jaaaaaa weer lekker thuis. Was erg leuk en baksteen is de eerste van ons die zijn gehele interieur gestoomcleand heeft. Ik ga nu lekker genieten van de bieren die jullie hebben overgelaten. Mooie wagens gezien en gehoord ook........
No show, only go.

Jeff

Was weer gezellig, lekker veel opkomst...

Volgende keer hopelijk wat warmer weer... ::)

Nog bedankt Emiel voor het regelen van de parkeerplaats en de mensen die gezorgd hebben voor de lekkere eten/drinkwaren en natuurlijk de houtkachel.... Alleen jammer dat de teras verwarmer er niet was :P
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

sander_v70r

Het was erg koud en voor mijn de eerste meeting met de saffron R.

En het is voor herhaling vatbaar alleen met wat warmer weer.

en leuk om eens met andere volvo liefhebbers te praten.

gr, Sander

nickk.

Was een leuke avond, veel dikke auto's gezien. Emiel's remmen zijn toch wel impressive in't echt ;D.
Bedankt voor de organisatie, de (hond)worstenbroodjes waren ook goed te doen!

Rayman

Eerder die dag stond er een diepvries-S70 op de oprit in Delden. In het kader van 'Here goes noting' gepoogd om het victoriaans stuk techniek onder de motorkap tot leven te brengen. Voorgloeien...Voorgloeien...Nog meer voorgloeien...

Slag 1, 2, 3, 4....Mammie :-\, 5, 6, JA!  :eusa_dance:. Die was in een diepe winterslaap gevallen! Meteen maar even laten lopen, en toen toch maar besloten om naar Ijsselstein te komen, de motor liep immers toch. ;)

Nog niet eerder meegemaakt, de kerstboommeeting. Koffie gemaakt, nog wat andere versnaperingen ingeslagen, en rond 18:20 vertrokken. Ritje ging lekker; muziekje op, stoelverwarming aan, en de cruise control op 140.

Aangekomen was 't al aardig drukbezet. Vuurkorven werden aangestoken en handen werden geschud met bijbehorende teksten "koud he!" ;D. Ik ben maar eerst aan de koffie gegaan, want het was inmiddels 19:45.

Vervolgens nog even een paar opvallende zaken bekeken:
* DCCCL's prachtige 850R; het is een meesterwerkje marco.  :eusa_clap:
* Daiko Knikkerbus Paintworks; verbazingwekkend!
* De heer Baksteen (zoals Emiel al schreef), en zijn nog dampende kachel in de 850! :o ;D
* Sander V70R's saffron; inderdaad een mooie R. Maar in het vervolg die dealerplaatjes afhalen
   voordat je gaat rijden he ;).
* Opvallend was echter dat niet iedereen het even nauw nam met het fenomeen 'warmrijden'. ::).
   Ik neem de vrijheid om deze te wijzen op de Drie O's. Oh Oh Oh!  :eusa_snooty: :eusa_naughty:  ;)

De gemaakte hapjes werden in rap tempo geconsumeerd, en aan het eind van de avond was de schaal leeg. Naderhand nog even lopen lallen bij de Mac, even een warme choco gedronken, en daarna meteen koersgezet richting het oosten. Terugreis verliep soepeltjes, en vlak voor het plaatsje Goor kwam er nog zo'n kauwgombal voorbij gebulderd. Om 00:02 de volvo weer op de oprit gezet en de zooi opgeruimd.

Dank aan de organisatie (Emiel)! Mooie meeting met ditto opkomst. Volgende keer bij een moskee op de parking! ;)

Gr. R.

Johann

bupozaanstad

Citaat van: Johann op 28-12-2008 10:23:25
Zo, en nu koffie!  :eusa_dance:

Als ik jou avatar bekijk geen koffie maar koekkies happen ;D ;D ;D