[Forum meeting] Kerstboommeeting 27-12-2008

Gestart door Emiel, 16-09-2008 23:12:26

Vorige topic - Volgende topic

TIMON

85011940

)()()sT

Supermooie foto's!! Ook die van Marco   :eusa_clap::

Emiel

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Taranis

Schitterende foto's! :eusa_clap:

Lijkt wel bijna of ik sfeerverlichting in de V70 heb ;D

Ik vraag me trouwens wel af wat voor film er in de S70 van Misha vertoond werd dat de ramen zo beslagen zijn :eusa_think:

elsossa

Laserblue

na het zien van de foto's baal ik nog meer dat ik er niet bij kon zijn  :'(

mooie foto's mensen  :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Freakybaby

Mooie foto's ivo!

Citaat van: Taranis op 28-12-2008 14:42:17
Ik vraag me trouwens wel af wat voor film er in de S70 van Misha vertoond werd dat de ramen zo beslagen zijn :eusa_think:

Trouw Nooit Tutorial.. Je moet er jong mee beginnen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

darius

Ivo met een losse flitser gewerkt ? Zeer goede resultaten.. 8)
No show, only go.

Jeff

Gisteravond genoeg auto's gezien met Xenon in de koplampen, ik vroeg mij af waar iedereen de setjes vandaan heeft gehaald en wat de reviews ervan zijn...  :eusa_whistle:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

)()()sT

Citaat van: Jeff op 28-12-2008 15:09:49
Gisteravond genoeg auto's gezien met Xenon in de koplampen, ik vroeg mij af waar iedereen de setjes vandaan heeft gehaald en wat de reviews ervan zijn...  :eusa_whistle:

:eusa_shifty:

Staat genoeg over geschreven hier hoor... Ik heb Pilot btw.

MichielMaas

Ivo, ik heb je weer bezig gezien en het resultaat is weer prachtig, hele mooie foto's.  :eusa_clap:

Campo

inderdaad gezelli,  mooie foto's

nadeel:  dacht dat mijn auto best redelijk gepoetst was, blijkt dat ik nog heel wat werk te doen heb.

Ook voor mij eerste meeting, dus even  "wennen" daardoor nog niet heel veel nieuwe vriendjes gemaakt.

volgende buitenactiviteit bij daglicht en 20 graden??

zal me zeker aanmelden voor de volgende georganiseerde rit, lijkt me ook een mooie activiteit

MichielMaas

Citaat van: Campo op 29-12-2008 00:03:26
inderdaad gezelli,  mooie foto's

nadeel:  dacht dat mijn auto best redelijk gepoetst was, blijkt dat ik nog heel wat werk te doen heb.

Ook voor mij eerste meeting, dus even  "wennen" daardoor nog niet heel veel nieuwe vriendjes gemaakt.

volgende buitenactiviteit bij daglicht en 20 graden??

zal me zeker aanmelden voor de volgende georganiseerde rit, lijkt me ook een mooie activiteit

Welke Volvo was van jouw?