blitzsafe kopen in NL

Gestart door ren97v70, 16-09-2008 23:34:26

Vorige topic - Volgende topic

ren97v70

Ik heb voor de ipod op mijn sc-805 een fm-modulator en die bevalt goed. maar die kan ik waarschijnlijk verkopen en dan wil ik een systeem waarbij mijn ipod ook opgeladen wordt. Ik ben me aan het oriënteren maar kon via de zoekmachine geen antwoord vinden op mijn vragen. Ik heb er twee:
1. is er inmiddels een oplossing voor een ipod-aansluiting waarbij je de wisselaarfunctie kunt behouden
(en dan niet via de bekende systemen zoals cassettebandje, fm modulator etc.)
2. is de blitzsafe inmiddels ook in Nederland te koop (en niet via internetwinkels uit de VS)

groet René.   ::)

pwassink

Citaat van: rené97v70 op 16-09-2008 23:34:26
Ik heb voor de ipod op mijn sc-805 een fm-modulator en die bevalt goed. maar die kan ik waarschijnlijk verkopen en dan wil ik een systeem waarbij mijn ipod ook opgeladen wordt. Ik ben me aan het oriënteren maar kon via de zoekmachine geen antwoord vinden op mijn vragen. Ik heb er twee:
1. is er inmiddels een oplossing voor een ipod-aansluiting waarbij je de wisselaarfunctie kunt behouden
(en dan niet via de bekende systemen zoals cassettebandje, fm modulator etc.)
2. is de blitzsafe inmiddels ook in Nederland te koop (en niet via internetwinkels uit de VS)

groet René.   ::)

Dat blitzgeval was toch een ding van een stel Hongaren, of haal ik nu weer wat doorelkaar ? 
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

ren97v70

Ik ben bang van wel, maar het is ook al redelijk laat, dus ik neem het je niet kwalijk ;D

jberg

ik heb een ipodkastje voor honda (ook alpine), met een verloopkabeltje voor volvo, en kan de ipod gebruiken als wisselaar

Laserblue

die blitzsafe is er toch al eeuwen?

bel mobile-emotions in Woerden maar eens ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Jorg Vseventy

Ik heb een Dension Gateway 100. Ik vind dit een goed werkende oplossing, waarbij de Ipod ook wordt opgeladen.

Wisselaar heb ik eruitgehaald, aangezien ik die overbodig vind, maar Dension biedt eventueel wel een T-stukje aan, waardoor zowel de wisselaar als de Ipod kunnen worden aangestuurd.

gr,
Jorg

HeZz

Ik heb een Blitzsafe, werkt feilloos.
Heb hem gewoon in Amerika besteld bij Enfig carstereo, ook dat ging goed.
Moest nog wel ff douane kosten afreken aan de deur.
Zie op de site dat hij nog maar 50 dollar kost nu....koopje zeg ik.
Looking 4 a V70N

jberg

http://www.discountcarstereo.com/detail.aspx?ID=852

werkt als een trein, je kunt al je wisselaarfuncties op je radio gebruiken en de ipod luistert er ook nog naar

ik heb m gewoon in het handschoenenvakje liggen, een ouwe ipod mini die ik voor 3 tientjes po de kop heb getikt

ren97v70

Citaat van: HeZz op 17-09-2008 13:29:45

Welke site bedoel je? De Blitzsafe die ik gezien heb (BlitzSafe VOL/M-LINK1 V.1) op enfigcarstereo.com.
kost toch nog 70 dollar, exclusief invoerkosten.

:eusa_think:    René

Dave

Als je er eentje koopt...kan er ook wel eentje gebruiken.
Als we met een paar zijn kunnen we verzendingskosten wat drukken?

innocenti

Pas op met de kosten van bestellen in VS. Ik heb een blilzsafe adapter gekocht voor een Alpine MP3 wisselaar voor $66. Inclusief verzendkosten, invoerrechten, BTW enz was ik uiteindelijk €215 kwijt.

Invoerrechten kom je pas aan de deur achter  :(

ren97v70

Citaat van: Dave op 18-09-2008 18:58:58
Als je er eentje koopt...kan er ook wel eentje gebruiken.
Als we met een paar zijn kunnen we verzendingskosten wat drukken?
Is een goed idee. Als er nog meer mensen zijn, wordt de aanschaf (iets) goedkoper.

Maar is het nou 50 of 70 dollar?
Citaat van: rené97v70 op 18-09-2008 15:57:27
Citaat van: HeZz op 17-09-2008 13:29:45

Welke site bedoel je? De Blitzsafe die ik gezien heb (BlitzSafe VOL/M-LINK1 V.1) op enfigcarstereo.com.
kost toch nog 70 dollar, exclusief invoerkosten.

:eusa_think:    René

ren97v70

Voor wie nog interesse heeft in de aanschaf van een blitzsafe. Goedkoper als per internet uit de VS bestellen kan volgens mij niet.
Ik heb dat dan ook gedaan en de blitzsafe zit inmiddels werkend in mijn sc-805.
Het bedrag wat ik met de huidige lage dollarkoers kwijt was, is  € 80,-  (inclusief inklaring en invoerrechten).
Alhoewel het nog een groot bedrag is, viel dat me nog mee in vergelijking met wat je er in NL voor kwijt bent.
Mijn conclusie: blitzsafe kopen in NL.......nee!

8)  René

Laserblue

Citaat van: rené97v70 op 04-10-2008 09:32:02
Voor wie nog interesse heeft in de aanschaf van een blitzsafe. Goedkoper als per internet uit de VS bestellen kan volgens mij niet.
Ik heb dat dan ook gedaan en de blitzsafe zit inmiddels werkend in mijn sc-805.
Het bedrag wat ik met de huidige lage dollarkoers kwijt was, is  € 80,-  (inclusief inklaring en invoerrechten).
Alhoewel het nog een groot bedrag is, viel dat me nog mee in vergelijking met wat je er in NL voor kwijt bent.
Mijn conclusie: blitzsafe kopen in NL.......nee!

8)  René

Zo laag staat die dollar niet meer hoor ;)  ::)
hij is de afgelopen 6 weken zo'n 20% in waarde gestegen...
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

ren97v70

Ligt eraan wat je referentiekader is. Een jaar of wat geleden wilde ik de blitzsafe al eens aanschaffen.  De aanschafprijs toen lag hoger in vergelijking met nu.
Maar dat neemt niet weg dat het feitelijk wel juist zal zijn  wat je zegt.

;) René