wie kan er een usb op een sc 813 laten draaien

Gestart door wepster, 19-09-2008 21:46:59

Vorige topic - Volgende topic

wepster

mijn bedoeling is dus het volgende
ik heb een standaard setup in de volvo met de volgende koponunten
radio sc813
speakers voor DLS combo set
speakers in de achter deuren orgineel volvo (hi performens systeem)
speakers hoedeplank orgineel volvo opbouw (type weet ik even niet)
nu ben ik zeer te vree met het geluid dat er uit komt  :eusa_clap:
maar ik zou graag mijn usb direct in de radio willen kunnen pluggen en dan muziek er uit kunnen spelen (net als een ander die een cd op zet )
is er iemand die mij kan helpen an een aansluitschema of zelfs het er voor mij kan in bouwen dat ik mijn mp3 stik insteek en muziek kan beluisteren uit het geluid systeem  ???
ik ben zelf zeer minimaal onderlegt in elektro maar zou een gat in de lucht springen als iemand me kon vertellen of helpen met hoe ik mijn stikkie wekend krijg op mijn radio zonder die ruis factor waar ik nu mee werk

greets wepster

Turbo-Geek

De enige zinvolle optie is een Radio met USB kopen.
Er zullen heus wel losse MP3 spelers zijn die ook USB apparaten accepteren en die dan via een Blitzsafe link koppelen aan de Fabrieks radio maar dan krijg je zo'n houtje touwtje systeem en ik denk niet dat je dat wilt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

thuur

Zit er een hoofdtelefoon-aansluiting op je stikkie?

Gr ;D

wepster

Citaat van: Turbo-Geek op 19-09-2008 21:53:56
Er zullen heus wel losse MP3 spelers zijn die ook USB apparaten accepteren en die dan via een Blitzsafe link koppelen aan de Fabrieks radio maar dan krijg je zo'n houtje touwtje systeem en ik denk niet dat je dat wilt.

nee ik wil het liefst een gewoon systeem en daar bedoel ik mee insteken en werken
;D
Citaat van: thuur op 19-09-2008 21:57:05
Zit er een hoofdtelefoon-aansluiting op je stikkie?

Gr ;D

der sit een hoofd telefoon op die stik met kabel er bij voor de aan sluiting maar die wil ik dus nu net niet gaan gebruiken wil gewoon een usb aansluiting in het front van de radio en dan werkend  ;D

Turbo-Geek

Citaat van: wepster op 19-09-2008 22:12:36

nee ik wil het liefst een gewoon systeem en daar bedoel ik mee insteken en werken
;D

Dan blijft er niks anders over dan de Volvo radio te dumpen en aftermarket te monteren, keuze ZAT !
  The things you own end up Owning you !

wepster

Citaat van: Turbo-Geek op 19-09-2008 22:22:46
Citaat van: wepster op 19-09-2008 22:12:36

;D

Dan blijft er niks anders over dan de Volvo radio te dumpen en aftermarket te monteren, keuze ZAT !

dan maar eens op het radio en tuningforum gaan informeren kijken of hun het voor elkaar krijgen
er mot toch wel een mogelijkheid zijn om een usb in een volvo radio te monteren zodat mijn stickie werkt

Ronbroek

Nee, helaas.

Een radio is geen computer.

Wat TG zegt, een aftermarket radio kopen, enigste oplossing.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

V70geRwin

er zijn toch van die apparaatjes waar je je usb in kan stoppen en die dan een FM zender nadoen zodat je radio die weer op kan pikken. zeg maar je lokale USB zender  ;D Is dat wat voor je?

pwassink

Citaat van: spekkie99 op 20-09-2008 23:43:58
er zijn toch van die apparaatjes waar je je usb in kan stoppen en die dan een FM zender nadoen zodat je radio die weer op kan pikken. zeg maar je lokale USB zender  ;D Is dat wat voor je?

Computers bedoel je ? 

Ja hoor, die zijn er wel  ..   ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Misha

Citaat van: spekkie99 op 20-09-2008 23:43:58
Owja, heb ik gehad in de 142.
Kostte 3 tientjes en werkte eigenlijk perfekt. Plugt in de sigarettenaansteker
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

mevita

zoiets noemt men een fm-transmitter ;), bij blokker of kruidvat +-10€

gr mevita

pwassink

Citaat van: mevita op 20-09-2008 23:51:05

gr mevita

Wat ga je daarmee uitzenden dan, de collectie enen en nullen die op je usb-stokje staan ?  :eusa_wall:

Je zal iets moeten hebben wat van een mp3 achtig bestand weer analoge audio maakt,
om dat vervolgens weer in dat zendertje van de "kruidblokpleister" te kunnen stoppen..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

V70geRwin

Citaat van: pwassink op 20-09-2008 23:53:16
Citaat van: mevita op 20-09-2008 23:51:05

gr mevita

Wat ga je daarmee uitzenden dan, de collectie enen en nullen die op je usb-stokje staan ?  :eusa_wall:

Je zal iets moeten hebben wat van een mp3 achtig bestand weer analoge audio maakt,
om dat vervolgens weer in dat zendertje van de "kruidblokpleister" te kunnen stoppen..

Doet ie ook allemaal, tis tenslotte een computer  ;)

zoiets dacht ik aan...

mevita

Ze bestaan wel degelijk hoor mp3 spelers met ingebouwde fm-transmitter hier op maktplaats staat er eentje zelfs met schermpje en afst. bediening voor 30€ http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.com/search%3Fq%3Dkruidvat+fm-transmitter%26rls%3Dcom.microsoft%3Anl%3AIE-SearchBox%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sourceid%3Die7%26rlz%3D1I7PCTA&url=http%3A//verkopers.marktplaats.nl/8872953%3Fxref%3D1

groetjes mevita

Ronbroek

ik krijg spijkerrokjes en spijkerbroeken met jouw linkje  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter