Dashboardverlichting en cruisecontrol

Gestart door VarioMaat, 22-09-2008 20:39:19

Vorige topic - Volgende topic

VarioMaat

V 850 2.5i 20 V Estate 1995:

Heb al diverse topics gevonden, maar nog geen oplossing of antwoord voor mijn problemen.

Dashboardverlichting: Brandt helemaal niet, m.u.v. radiodisplay en raambedieningsknoppen. Bij aanzetten contact soms een korte flits, waarna alles weer donker wordt. Het lijkt net een thermische beveiliging welke er na een seconde al uitklapt. Rommelen met contactslot of lichtschakelaar helpt niet! Wel voor zekerheid een andere lichtschakelaar besteld bij Estate Service. Wie kan/wil een schema mailen/posten voor mij?

Cruisecontrol: werkte bij het ophalen van de auto bij de garage wel, maar is er spontaan mee opgehouden. Wie heeft een schema, foto's en locatie van de diverse componenten, zodat ik gerichter kan storingzoeken...

Welke functies en plaatsen hebben de diverse gebruikte relais? (Ik bedoel onder/achter dashboard en onder de afdekplaat van de zekeringhouder)

b0nkolok

Er zijn diverse topics voor je verschijnselen.

Probeer de zoekfunctie (hoewel die niet perfect werkt).

Het vervangen van dashboardlampjes etc. vergt deskundig sloopwerk.

Als je lid bent van de www.volvo850club.nl , dan zijn er 'sleuteldagen' waarop je kunt intekenen om deze reparaties onder begeleiding uit te voeren.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

thuur

Zekeringen heb je uiteraard gecontroleerd?

Gr ;)

mevita

misschien ligt het aan je dimmer voor de verlichting linksboven die schuifknop,

groetjes mevita