Roffel 26

Gestart door RRRRR_Ramon, 25-09-2008 23:07:56

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet al te lang meer duurt voor hij op de mat valt..... 

Zeg een klein weekje nog ::)  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

BartusKN

zit er met smart op te wachten :)

FGG

Ik ben benieuwd...

(ik zal binnenkort even verder gaan met scannen)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

Citaat van: RRRRR_Ramon op 25-09-2008 23:07:56
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet al te lang meer duurt voor hij op de mat valt..... 

Da ga ik me vast voorbereiden en adresstickers printen ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MJH

Nou heb ik me een week of 2 geleden aangemeld via www.volvo850club.nl/, maarreh...
... nog niks geen reactie, behalve een geautomatiseerde bevestiging van aanvraag lidmaatschap...

Druk op de administratie?
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Vulk

Heb een tweetal weken ook een brief verstuurd met de post. Ook nog geen antwoord. :)

FGG

Citaat van: MJH op 26-09-2008 10:23:35
Nou heb ik me een week of 2 geleden aangemeld via www.volvo850club.nl/, maarreh...
... nog niks geen reactie, behalve een geautomatiseerde bevestiging van aanvraag lidmaatschap...

Dus eerst een jaar wachten met aanmelden en dan lopen fitten dat 't te lang duurt? :evil:

MJH

Citaat van: FGG op 26-09-2008 10:29:39

Dus eerst een jaar wachten met aanmelden en dan lopen fitten dat 't te lang duurt? :evil:
Als je dit al fitten noemt, dan wil je me niet meemaken als ik lichtelijk ongeduldig raak, laat staan als ik humeurig wordt...
[tr][td]

mehn

Als je gewoon ff leest wat er op de site staan in het aanmeldscherm dan is het allemaal duidelijk.

XC60 D4 AWD:

Vulk

Inderdaad. Wat geduld hebben dus, komt allemaal wel goed. :)

MJH

Citaat van: mehn op 26-09-2008 11:31:45

Als je gewoon ff leest wat er op de site staan in het aanmeldscherm dan is het allemaal duidelijk.

Citaat van: volvo850club.nl
De aanmeldingen en mutaties worden maandelijks verwerkt. U ontvangt binnen 4 weken een bevestiging van uw lidmaatschap over de e-mail alsmede de logingegevens voor onze clubsite.

Akkoord, ik betracht geduld.

maar er staat ook:

Citaat van: volvo850club.nl
Mocht u lid willen worden dan verzoeken wij u onderstaand aanmeldformulier te downloaden.
Door deze getekend te retourneren aan het ledenbeheer toe te zenden, kunnen wij uw aanmelding spoedig verwerken.

En er valt nix te downloaden... ;)
[tr][td]

elianmars

Jawel, tussen de middag thuis gegeten en onder het eten Roffel nummer 26 doorgebladerd  :eusa_dance:

Bedankt!

Joris_Scholte

Hij viel om 12:54 op de deurmat vanmiddag, Roffel 26! Ziet er weer goed uit Ramon! :eusa_clap:
Het hele jaar de R in de maand

mehn

XC60 D4 AWD:

FGG