Meeting: 18 oktober 2008

Gestart door FGG, 28-09-2008 12:07:48

Vorige topic - Volgende topic

de geneRaal

Dan is de volgende meeting een ''ongewassen'' meeting.
Zijn we gelijk van dat gezeur af dat je wagen niet schoon is.

Wie weet kom ik ook naar de meeting.........als de agenda meewerkt  ;D
Blackstone under construction

Rayman

Citaat van: Enno op 05-10-2008 18:14:48
Blijkbaar tel je als 2.5-20V berijder niet mee. En krijg je dat dus telkens weer te horen met verschillende bewoordingen.

Wil je niet voor het hoofd stoten, maar volgens mij moet je leren om dat soort zaken een beetje met een korrel zout te nemen ;). Dat je als 2.5 20V rijder niet mee zou tellen heb ik hier nog niet gelezen, en wil ik ook niet lezen. Ik ben toch ook teruggestapt naar een gewoon dieseltje; ik voel me totaal niet benadeeld hier! Sommige opmerkingen hier moet je eerst even op de "schaal der zinnigheid" leggen voordat je er bij gaat nadenken.

Als NA 20V rijder tel je heus wel mee hier, het is maar net hoe je daar zelf tegenaan kijkt imho. Kop op!

Enno

Citaat van: Rayman op 05-10-2008 19:01:30

Wil je niet voor het hoofd stoten, maar volgens mij moet je leren om dat soort zaken een beetje met een korrel zout te nemen ;). Dat je als 2.5 20V rijder niet mee zou tellen heb ik hier nog niet gelezen, en wil ik ook niet lezen. Ik ben toch ook teruggestapt naar een gewoon dieseltje; ik voel me totaal niet benadeeld hier! Sommige opmerkingen hier moet je eerst even op de "schaal der zinnigheid" leggen voordat je er bij gaat nadenken.

Als NA 20V rijder tel je heus wel mee hier, het is maar net hoe je daar zelf tegenaan kijkt imho. Kop op!

Eenmaal een keus maken betekent daar ook voor gaan...

Ik sta achter mijn besluit en ik ben niet van plan mijn mening aan te passen.

Mijns inziens ligt hier een taak voor de moderators om wat te zeggen over bepaalde opmerkingen. Dat gebeurt niet & dus krijg je dat bepaalde mensen hun conclusie trekken.

Of je respecteert elkaar of je doet dat niet. Als het blijkbaar niet gewenst is om een meeting voor 2.5-20V wagens te organiseren dan wordt er mijns inziens met twee maten gemeten. Welke motieven gelden is mij volledig onbekend.

Eigenlijk hoef ik het ook niet te weten. Het leven is verrukkelijk, is een van de mooie titels van een verhaal / boekje van Kees van Kooten. Onder het mom van "leuke dingen" doen verzin ik wel weer wat anders.

elianmars

Blijkbaar tel je als 2.5-20V berijder niet mee. En krijg je dat dus telkens weer te horen met verschillende bewoordingen.

Mee eens.

Als er een motortype is wat "niet geaccepteerd" wordt, is dat de dieseluitvoering wel.
Toen ik de wagen net had en ik er telkens opmerkingen over kreeg, moest ik me inhouden om er niet kwaad over te worden. Nu heb ik er schijt aan. Ik ben blij met de wagen en wat een ander er van vindt zal me worst wezen.

rifwachter

Citaat van: Gerrit op 05-10-2008 17:18:20
Beste allemaal,

En of dat nu met een volvo zus en turbo zo is vind ik niet van belang
Het is net als de VKB van alle soorten wat en het is bere gezellig

Gerrit

:eusa_clap:

ik had het niet beter kunnen omschrijven. 
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ludo

ik vind dit allemaal wel een beetje ver gezocht.
dat je meer NA-Roffels op een meeting wil zien Enno, is mooi, maar je kan al moeilijk iemand verplichten om naar een meeting te gaan.
tenslotte is iedereen vrij om te gaan en staan waar ie wil...
ik heb al véle meetings meegemaakt, maar geen enkele keer heb ik horen zeggen dat als er iemand uitstapt, dat ie niet welkom is.

het is zo'n beetje als Ray schrijft:

Wil je niet voor het hoofd stoten, maar volgens mij moet je leren om dat soort zaken een beetje met een korrel zout te nemen ;).

veel berichten gaan ook samen met een  ;) , of  ;D .

Johann

Met een 20V hoor je er niet bij.  ::)

FGG

Over off-topic gesproken... :eusa_whistle:

Dus jullie komen allemaal? Elainmars, Rayman, Ludo...

Het lijstje groeit al lekker: >klik<

Nog even en we hebben korting op de koffie. :eusa_drool:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: FGG op 05-10-2008 19:44:01

Er is echter nog wel één ding waar ik wel graag een antwoord op zou willen zien:

Als het wel mogelijk is een 850R meeting te organiseren zonder dat er door bepaalde mensen iets over wordt gezegd in de trand van  "die T5 mensen zijn maar een appart volk" of we zijn rijden allemaal roffels" waarom moet dit dan wel gebeuren bij een meeting die georganiseeerd wordt als 2.5-20V meeting?

:eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Ik sta al op de lijst, zie ik  :eusa_think:

Ik ga m'n best doen!

Johann

Ach ja..

Roept wel flashback's op en dan met name de LBP meeting.. Die jongens die trapten werkelijk alles wat niet LBP was de grond in behalve Rudi.   ;D

Rayman

Nee. Ik heb helaas andere verplichtingen. Ik wilde alleen een punt maken.

Misha

Citaat van: Ludo op 05-10-2008 19:33:43
ik heb al véle meetings meegemaakt, maar geen enkele keer heb ik horen zeggen dat als er iemand uitstapt, dat ie niet welkom is.
Oh, ik wel hoor.
Maar dat had dan nooit met het aantal kleppen of een turbo  te maken.. :evil: ;D

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Enno

Citaat van: Ludo op 05-10-2008 19:33:43
veel berichten gaan ook samen met een  ;) , of  ;D .

Een keer is leuk, 2 keer hmmmm maar de derde keer begint het irritant te worden.

Ludo

vanwaar deze aanname?.