[850 Club Meeting] 21/09/2003: Poetsdag Eindhoven

Gestart door rogier, 13-09-2003 21:40:09

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Op zondag 21 september 2003 organiseert de volvo850club een poestdag voor leden van de club; deze poetsdag zal gehouden worden met medewerking van de firma eenzet en vind plaats in Eindhoven.

Wat?
poetsdag volvo850club 2003

Wanneer?
21 september 2003

Hoelaat?
12:00 uur aanvang en om 16:30 einde

Waar?
Ambachtsweg 13-15   5627 BZ  Eindhoven (Noord-Brabant)

*verkoop clubkleding in de hal*

De aankondiging is eenmalig via dit forum verstrekt, zie dit topic.

Reitse

Tsja, erg makkelijk om nu te gaan hakken... zal er maar niet aan beginnen. :-X

Ik had al aangekondigd dat ik het niet meer ga redden, allen die wel gaan veel plezier gewenst. :D

Joris_Scholte

En nét die ene zondag in deze maand die ik zonder problemen vrij ben! Ik kom dus zeker.

denkweb

Ga ook een poging doen om mee te komen... we bellen nog wel over een meetingpoint bij Arnhem Joris!

marcelV70R

ben ook (bijna) zeker van de partij
mooie tijd overigens!
kan ik eindelijk eens een keertje uit slapen

micdee

zal mijn best doen..................

Helaas verkeerd in de agenda gekeken.... moet dan werken... :'( :'(
Maar ja hopelijk gaan er genoeg anderen om later de opgedane ervaringen en aanbevelingen met ons, Roffelaars, te delen.

Veeeeeeel poets plezier en onthou WAX ON..........., WAX OFF.........  ;D

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 14-09-2003 15:55:57
Ga ook een poging doen om mee te komen... we bellen nog wel over een meetingpoint bij Arnhem Joris!

Ja, en als er nog meer oosterlingen zich aan willen sluiten, van harte welkom.

Joris_Scholte

Damn, tog maar ff nagekeken op werk of ik wel echt vrij ben zondag a.s.m blijkt dat ik er op sta voor laat. Heb ik wel een collega die misschien voor me kan rijden, maar weet het nog niet zeker.  :(

denkweb

Door een technisch probleem kan ik zondag niet mee, auto kan maandag pas bij de dealer terecht. (eigen schuld!)

rogier

Nog ff en ik sta alleen m'n auto te poetsen ;D

micdee

Citaat van: Rogie® op 18-09-2003 10:04:31
Nog ff en ik sta alleen m'n auto te poetsen ;D
Nou als dat bedrijf er toch is zou ik het mooi door hen laten doen en toe kijken..... ;D

s©ub@

mwah; ik heb zo'n vermoeden dat er ook leden komen die we niet op het forum zien; ik heb gisteren een email voorbij zien komen met een mega-lange email lijst erin  ;D

maar wel jammer als de "die-hard' forumende clubleden er niet bij zijn; is toch altijd gezellie...

voor degene die er niet bij kunnen zijn as zondag; weekend erop een herkansing en dan zullen de kampeerders wel vertellen hoe jullie moeten poetsen (niks mooiers dan naar werkende mensen te kijken  :P ;))
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Jullie mogen de mijne ook wel komen poetsen hoor ;-)

Altijd welkom...  ;D

Joris_Scholte

Hoera, ik heb verlof gekregen op zondag aanstaande! Tegen alle verwachtingen in. Ik kom dus zeker. Tot zondag.

Pim_V70T5

mijn schoonouders wonen daar in de buurt dus ik zet mijn vrouw en kinderen af bij mijn oh zo lieve schoonmoedertje  ;) en kom ook dan heb ik meteen ook weer mijn familieplicht vervuld.
sneller dan een nieuwe V70R