is dit nederland ?

Gestart door alfredgeel, 28-09-2008 15:09:29

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: Spin! op 28-09-2008 21:53:25
Tuig moet je óf vast zetten óf over de grens gooien
Helemaal mee eens, maar persoonlijk kies ik dan liever voor het laatste, nogmaals bijna iedereen hier (en niet alleen hier) weten over wat voor volk wij het hier hebben, maar niemand doet er iets aan.  Als je er al iets van zegt, wat ik genoeg heb gedaan en het ook geprobeerd heb hier op te lossen in de wijk, dan ben je een rascist.  Tegenwoordig durf ik dus rustig met trots te zeggen dat ik rascist ben tegen 1 bepaalde bevolkingsgroep !  Met die softe ballen in Den Haag kun je ook al niets mee, want niemand heeft daar ook maar iets geleerd van bijv. Pim Fortuijn.  Ik was het echt niet met alles met hem eens, maar zo slecht / dom was tie echt niet.  het spul wat nu in Den Haag zit is vele malen erger, maar ook daar mag je niets van zeggen.  Toen ik een 15 jaar geleden een aanrijding kreeg met een mede-lander was het eerste wat tie l*l zei tegen de agenten, dit is discriminatie want hij......, waarop de agent heel droog antwoordde; dat kan wel zijn maar meneer hier komt gewoon van rechts en u dient gewoon te stoppen.  Einde discussie.  Helemaal top.  Later bleek die l*l ook nog niet verzekerd te zijn niets.  Dat kan en mag hier allemaal in dit land.  Moeten wij het eens proberen daar in dat Rifgebergte enzo onverzekerd, etc. rond te rijden , daar kom je echt niet mee weg en ga zo nog maar ff door.

En nu net zoals Marcel ga ik ook maar ff wandelen met de hond want ik zit me ook alweer op te naaien...

Freakybaby

Met verhuizen los je het niet op. Daarnaast heb ik er een hekel aan me weg te laten jagen.

Het probleem begint nu groot te worden nu de 2e generatie zonder opvoeding begint op te groeien. Hoe moet iemand die zelf niet opgevoed is iemand opvoeden? Goed, een van de oorzaken gevonden, maar wat nu om dit op te lossen?

Eerst eens proberen om de controlerende instanties werkend te krijgen, en afstappen van dat slome multi-culti gelul binnen bijvoorbeeld de politie. Mensen inzetten die respect afdwingen, en niet zoals ik vandaag zag 2 schattige bakvisjes in een fel gekleurd blik. Ga dan ook overlast aanpakken, en zorg dat de dames en heren hangjongeren door hebben dat ze in de gaten gehouden worden (en de sjaak zijn als ze wat verkeerd doen).

Straf op een slimme manier, en ga daar net zo consequent achteraan als ze met verkeersboetes doen. Er zijn heel veel klusjes die door irritante jochies opgeknapt kunnen worden, scheelt geld ipv dat het geld kost. Geeft iemand er blijk van dat ie zich niet kan gedragen? Bootcamp of bijvoorbeeld het leger kunnen wel wat verschil maken. 2 jaartjes tussen soortgelijk krapuul zitten gaan ze niet beter van worden.

Maar wat nu echt de alomvattende oplossing is?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

WYD

Beginnen met het afschaffen van het toestaan van een dubbele nationaliteit. Je bent in Nederland en je wilt in Nederland blijven, prima als je je dan ook aan de Nederlandse normen en waarden houdt (voor zover die nog te vinden zijn in de grotere steden). Of je bent in Nederland maar je wilt hier eigenlijk niet blijven... jammer dan, opzouten!
Verder is het van de zotte dat ze er pas sinds kort achter zijn dat er hier gewoon mensen in Nederland komen die officieel meerdere vrouwen hebben.  ::) Dat werd al de hele tijd geroepen, maar politiek Den Haag is daar "gisteren" pas achter gekomen.
Alle multiculturele uitspattingen en aanpassingen die onze cultuur aantast NIET toestaan en ongedaan maken! Waarom MOETEN er in dit kleine kikkerlandje persé duizend en één culturen samen kunnen leven op een te klein grondgebied? Dit druist tegen alle natuurlijke wetenschappen in, zelfs de bijbel heeft hier al over geschreven nog voor dat het begrip multicuturele maatschappij in het Nederlandse woordenboek voorkwam.

Het ergste vind ik nog dat het zo schijnt te zijn dat als je in de politiek zit dit soort dingen niet mag zien en al helemaal niet publiekelijk bekend mag maken. En de burgers allemaal maar machteloos met de handen in het haar leed toe moeten kijken hoe het hier steeds slechter gaat.  :eusa_wall:
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Chris

Citaat van: Reitse op 29-09-2008 08:16:33
Ja, dit is Nederland...

Het land waar alles maar moet mogen "want we weten zelf wel wat goed voor ons is". Het land dat geen serieuze strafmaat kent "want je hebt recht op een tweede kans, en een derde kans en een vierde kans  en..."
Het land waarin de grootste mopperaars niet stemmen "want het helpt toch niet"
Het land dat z'n grenzen voor iedereen openstelt "want wij hebben het zo goed"
Het land dat overal in voorop wil lopen maar daarom overal in achteruit gaat
Het land dat iedereen te vriend wil houden en daardoor veel vijanden maakt
Het land dat al eeuwen vecht tegen water maar bij een beetje regen compleet vastloopt
Het land waarin mensen wel praten over wat ze willen doen, maar nooit doen waarover ze praten.

Amen..

Maar, al lijkt het gras bij de buren groener, dat is het echt niet. Ieder land heeft zijn / haar problemen. Overal is wel wat te zeiken, en als dat er niet is... dan creeren we wel wat. Daar zijn we mensen voor.

Desalniettemin overdenk ik ook weleens om mijn heil ergens anders te gaan zoeken :eusa_wall:

Freakybaby

Het probleem is niet alleen de dubbele nationaliteit of de marocjes/turkjes/antiliaantjes die de boel verzieken. Genoeg Nederlands crapuul wat genoeg verkloot voor de welwillende mens.

Wat ik wel vind: Je leeft in een westers land met een westerse cultuur. Dus je voegt je naar die cultuur of je houdt je kop dicht. Andere optie die je hebt is ergens anders gaan wonen. Ondanks mijn interesse in andere culturen vind ik het persoonlijk erg jammer dat er niet op gehamerd wordt dat we een nederlandse/westerse cultuur hebben hier, en dat die cultuur hier belangrijk is.

Niet focussen op "acties" zoals het afschaffen van de dubbele nat. wat feitelijk niks verandert. Een mentaliteitsverandering is wel nodig. Het probleem is dat daarvoor een "wij" gevoel nodig is en de meerderheid van de mensen wat wil veranderen. Dat lijkt me lastig in hedendaags NL.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

knoopie

CiteerAch in Nederland kun je zelfs als ambulancebroeder/chauffeur of zorgverlener niet meer je werk doen, omdat je niet meer veilig bent.
We weten allemaal welke afkomst dat tuig heeft maar niemand durft er iets aan te doen.
We worden gewoon keihard uitgelachen omdat ze vrij spel hebben.

je moet respect hebben voor ons.... 8) 8)

groeten richard  ;D ;D

Turbobiker

Citaat van: Chris op 29-09-2008 21:13:25

Maar, al lijkt het gras bij de buren groener, dat is het echt niet.

Het gras is toch daadwerkelijk groener, gewoon omdat er meer van is... ;D

Maar voor de rest maakt het geen ene reet uit waar je zit. Overal min of meer dezelfde problemen. Nu weer in Oostenrijk en Duitsland waar extreem rechts sterk in opkomst is.

Dat soort dingen merk je niet als je ergens op vakantie bent, maar pas als je er werkelijk woont.
De Tussenpaus

t5karel

Zinloos topic dit eigenlijk,vol met wereldverbeteraars en het helpt geen bips :eusa_hand:. ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

M a r c

Citaat van: Turbobiker op 30-09-2008 16:30:30

Maar voor de rest maakt het geen ene reet uit waar je zit. Overal min of meer dezelfde problemen. Nu weer in Oostenrijk en Duitsland waar extreem rechts sterk in opkomst is.

Dat soort dingen merk je niet als je ergens op vakantie bent, maar pas als je er werkelijk woont.

Jij bent daar natuurlijk ook gewoon één van die vele buitenlanders  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

rené97v70

Citaat van: Turbobiker op 30-09-2008 16:30:30

Maakt wel een reet uit: woon je in Duitsland  of nog erger in Oostenrijk dan ben je al zwaar gestraft, als je dan ook nog eens van die genoemde problemen erbij krijgt dan is het helemaal niet meer te doen (daar)........... ;) ;D

René

Esveldt

Citaat van: marcelV70R op 28-09-2008 21:57:54
Citaat van: Spin! op 28-09-2008 21:53:25
Tuig moet je óf vast zetten óf over de grens gooien

nee de straffen gewoon is wat zwaarder maken!!!
je kunt in dit land toch gewoon van alles doen
zonder er echt voor gestraft te worden

Marcel

Ach, Spanje kan er ook wat van hoor.
Mijn broer in elkaar geslagen op Mallorca door 8 voetbal (jaja nederlandse) hooligans, vijf dagen ziekenhuis.

Resultaat voor de dader/daders, 1 dag cel en 1700 euro boete. De 1700 euro zou in THEORIE naar mijn broer gaan.

Nooit wat van gezien. :eusa_doh:

MJH

Citaat van: t5karel op 30-09-2008 16:30:52
Zinloos topic dit eigenlijk,vol met wereldverbeteraars en het helpt geen bips :eusa_hand:. ;D.

doet me denken aan: 'Bestaat er zinvol geweld?'  :eusa_think:

Ben liever een zinloze wereldverbeteraar dan een cynische lethargische pessimist.

Don Quichotte is veeeeeel leuker dan Hans Dorrestein.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

daytonawim

Gewoon je mega deal met je bedrijf laten floppen ( Fortis ) en dan 1% van de overheids injectie als oprot premie in je zak stoppen. ( 4 miljoen)

en wij mogen dat lekker allemaal gaan betalen.

Rogers XC 70 2000

Citaat van: daytonawim op 30-09-2008 23:36:15
Gewoon je mega deal met je bedrijf laten floppen ( Fortis ) en dan 1% van de overheids injectie als oprot premie in je zak stoppen. ( 4 miljoen)

en wij mogen dat lekker allemaal gaan betalen.

De Fortis-problematiek gaat onze Benelux overheden n.m.m. flink geld opleveren... ook al lijkt dat niet zo. Nu hebben ze fors onder de intrinsieke waarde aandelen kunnen/moeten kopen, en over een paar jaar kunnen ze e.e.a. weer met forse winst de deur uit doen. Dit zijn zo van die eenmalige meevallers waar ze de gaten in de begroting mooi mee kunnen dichtstoppen.

Wel volledig met je eens dat bestuurders die dergelijke wanprestaties begaan, hier ook op aangepakt moeten worden en niet beloond moeten worden met miljoenen oprotpremie.

FGG

Citaat van: WYD op 29-09-2008 20:54:51
Beginnen met het afschaffen van het toestaan van een dubbele nationaliteit. Je bent in Nederland en je wilt in Nederland blijven, prima als je je dan ook aan de Nederlandse normen en waarden houdt (voor zover die nog te vinden zijn in de grotere steden). Of je bent in Nederland maar je wilt hier eigenlijk niet blijven... jammer dan, opzouten!

Mijn kinderen hebben ook een dubbele nationaliteit. Moeten die nu ook weg?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: