xc grille?

Gestart door Sven850, 29-09-2008 22:32:17

Vorige topic - Volgende topic

Sven850

ik wil een xc grille (van die zwarte blokjes zeg maar:)) maar ik weet niet welke dat precies is.
domme vraag misschien maar is die van een v70 xc of een ander? weet iemand dat misschien?

gr Sven
XC40 T4 Recharge

Black Magic

Citaat van: Sven850 op 29-09-2008 22:32:17
ik wil een xc grille (van die zwarte blokjes zeg maar:)) maar ik weet niet welke dat precies is.
domme vraag misschien maar is die van een v70 xc of een ander? weet iemand dat misschien?

gr Sven

Nee het gaat hier om een imitatie grille die in diverse varianten te leveren is.

Sven850

ok en weet jij dan misschien waar ik die kan bestellen of kopen? want ik vind alleen maar helemaal zwarte gaas grilles zonder volvo logo op internet
XC40 T4 Recharge

Black Magic

Citaat van: Sven850 op 29-09-2008 22:37:44
ok en weet jij dan misschien waar ik die kan bestellen of kopen? want ik vind alleen maar helemaal zwarte gaas grilles zonder volvo logo op internet

Volgens mij zijn ze wel te koop bij actuning.nl alleen krijg je dan wel een groter logo in de grille , je kan z on logo ook bestellen bij de dealer en em zelf op z on zwarte grille plakken met een beetje montagekit.

Emiel

www.actuning.nl als het goed is.

(geen aandelen oid)

elianmars

De originele past ook, hoor.

BartusKN

Sven850

bedankt voor de reacties allemaal:)
XC40 T4 Recharge

Rudy-M

Heeft iemand betere/meer foto's van de XC-grille van ACTuning?

Even verder klikken op die site:

:eusa_think:

Hans Duiven

Wagner en Günther heeft ze liggen zonder logo en die heb je voor ongeveer 78 euri op de mat.

Hans

UserID6342

Zoals hier al gezegd is, actuning heeft ze zat liggen, zonder als met logo. Die van mij komt er ook vandaan.