Ervaringen gevraagd

Gestart door Kees T5, 30-09-2008 11:04:35

Vorige topic - Volgende topic

Kees T5

Hallo Forum deskundigen,

Wie kent, of heeft ervaring met de firma "Altijd raak" Penders in Vlaardingen. Ik overweeg hier een ruilmotor uit een 850T5 bj. 95/96 met ca 70.000km te kopen en te laten inbouwen in mijn T5 van 1994.

Doen of niet doen???? ???

Groeten Kees T5
Just had fun in the DRIVERS SEAT

Laserblue

Citaat van: Kees T5 op 30-09-2008 11:04:35
Hallo Forum deskundigen,

Wie kent, of heeft ervaring met de firma "Altijd raak" Penders in Vlaardingen. Ik overweeg hier een ruilmotor uit een 850T5 bj. 95/96 met ca 70.000km te kopen en te laten inbouwen in mijn T5 van 1994.

Groeten Kees T5

Ik ken alleen verhalen over dat ze erg duur zijn :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

reneetje

Lijkt mij bijna onmogelijk, een blok met 70 dkm op de klok te vinden. :o ::)

Is dit na te gaan of moet je hem op zijn blauwe ogen vertrouwen?
Wat moet dat kosten dan (met of zonder turbo etc. ) als ik zo vrij mag wezen om dat te vragen ?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Kees T5

Citaat van: reneetje op 30-09-2008 11:29:25
Lijkt mij bijna onmogelijk, een blok met 70 dkm op de klok te vinden. :o ::)

Is dit na te gaan of moet je hem op zijn blauwe ogen vertrouwen?
Wat moet dat kosten dan (met of zonder turbo etc. ) als ik zo vrij mag wezen om dat te vragen ?

De prijs van motor is € 2.500 en dus zeker niet goedkoop te noemen. De inbouw, komt met olie, koelvloeistof op zo'n € 800. Dus dat "valt mee". Volgens hun site met 3 maanden garantie ??? 
Dus ik ga maar eens langs in Vlaardingen om het allemaal nog eens te checken.
Eens horen of de waterpomp, distributie erbij zitten. Een Turbomotor zonder dat de Turbo hierop zit, zou natuurlijk een heel vreemd verhaal worden ::)

Groetjes
Kees
Just had fun in the DRIVERS SEAT

UserID6342

Citaat van: Kees T5 op 30-09-2008 11:04:35
Hallo Forum deskundigen,
Groeten Kees T5
Allereerst een motor met 70 dkm is een utopie om te vinden, dat is al 1.  De firma/familie Penders uit o.a. Vlaardingen (neef van hen zit in Nijmegen / Kranenbrug (D) staat in de autowereld niet bekend als de meest betrouwbare. Over het hoe of wat hoef ik niet uit te wijden.  Ongevraagd advies; verder kijken !

Snellebaksteen

Nou, een blok wordt meestal kaal verkocht hoor, zonder aanhangsels als dynamo, stuurpomp, aircopomp of turbo....

Vraag of ze kunnen aantonen dat het van een auto met weinig kilometers komt.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.