[Volvo 850 Club Meeting] Nachttoertocht 2008

Gestart door FrankvdAa, 01-10-2008 21:12:20

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Van wie is trouwens de 854 met kenteken LF-nog wat, die seinde toen ik er langs reed op de snelweg? Ik liet m'n snelheid zakken om je weer te laten inhalen, maar je kwam er niet voorbij. Na lang wachten heb ik het gaspedaal maar weer wat dieper ingetrapt......

Emiel

Citaat van: elianmars op 23-11-2008 01:40:26
Citaat van: Emiel op 23-11-2008 01:23:13

Was de voorruit al ontdooit toen je bij de auto kwam?  :eusa_whistle:

;D ;D

Ja hoor, ik kon zo wegrijden.

Toen ik kwam aanrijden dacht ik echt dat Ivo's wagen er stond. Ik zei het later nog tegen Jens. Toen we je zagen staan bij het tankstation, zei Jens dat het jouw wagen was.....  :eusa_doh:

Ik had het ook niet in de gaten toen ik de typeaanduiding een klein beetje veranderde. Ik had de andere kant ook nog willen doen, maar een wat ouder stelletje stond me raar aan te kijken dat ik aan iemands wagen zat te prutsen  :eusa_shifty:

;D ;D

Had bij de start al een dankwoord op je voorruit geschreven... ;D

Ivo's auto ziet er toch wel iets anders uit, had je al moed ingedronken voordat je bij Jens instapte?  :eusa_think:

elianmars

Citaat van: Emiel op 23-11-2008 01:50:50

;D ;D

Had bij de start al een dankwoord op je voorruit geschreven... ;D

Ivo's auto ziet er toch wel iets anders uit, had je al moed ingedronken voordat je bij Jens instapte?  :eusa_think:

Jammer, dat heb ik niet gezien. 't Was toch wel aardig, zeker?  :eusa_shifty:

Wist je dan dat ik het gedaan had?  :eusa_think:

Ik snap ook niet dat ik het niet door had. Ik zag blauwe velgen en verder niks, eigenlijk.

Nou moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk zenuwachtig was om weer bij Jens in de auto te stappen. Lag misschien toch daar aan....

mehn

Zo ook weer thuis. Wat een dag... :eusa_shifty:

Ik was extra vroeg weggegaan om de rit vooraf te rijden, was al een tijdje geleden dat de rit voor het laatst was gereden. Dat was maar goed ook! Er waren stukken bij die je zelfs met een XC niet had kunnen rijden, jeetje wat een glibberpartij.

Ik heb daarom een deel van de route moeten veranderen en zelfs zonder sneeuw heb ik er 3 uur over gedaan ;D

Het zag er aan de start even naar uit dat het een lange nacht zou worden, maar dat viel uiteindelijk nog wel mee. Veel sneeuw het eerste uur idd...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Wij hebben een hele leuke avond gehad. Het eerste stuk was niet geweldig en ik had zoiets als dit na een uur nog zo is of erger wordt dan richting huis, maar het werd langzaam aan wat beter.
Hulde aan mijn winterbanden maar vooral aan de organisatie. De sneeuw gaf een extra leuke factor aan het geheel dorodat bordjes niet meer leesbaar waren.

Spin!

Jaaaaaa....paar foto's gemaakt, niet allemaal gelukt...maar goed, gezien het geflits bij de start was ik niet uniek met camera, dus verwacht nog wel wat meer ;D

ijsklontje???

www.vm-parts.nl

bupozaanstad

Waar heeft het zo gesneeuwd mannen / vrouwen? Hier in de Zaanstreek geen vlok gezien  :(

elianmars

Citaat van: bupozaanstad op 23-11-2008 09:51:18
Waar heeft het zo gesneeuwd mannen / vrouwen? Hier in de Zaanstreek geen vlok gezien  :(

Dat was in Apeldoorn en omgeving  :eusa_dance:

Ik vond het wel wat hebben hoor, die sneeuw. Nu hoefde ik zelf niet te rijden, maar volgens mij heeft Jens ook genoten van het spelen in de sneeuw  ;D

Daimyo

Het was fantastisch!
De route was super, het weer was geweldig en de roffel deed het perfect!
Met volvopieter (navi) als 13e vertrokken en als 3 binnengekomen betekende een 3e plaats in het classement!!!
Volgende x hebben we de vragen ook nog goed...

elianmars

Citaat van: Daimyo op 23-11-2008 10:22:37

Met volvopieter (navi) als 13e vertrokken en als 3 binnengekomen betekende een 3e plaats in het classement!!!

Die derde plaats heb je verdiend door de antwoorden op de vragen. Niet doordat je als 3e bent binnen gekomen  ;)

Daimyo

Citaat van: mehn op 23-11-2008 03:13:36
Zo ook weer thuis. Wat een dag... :eusa_shifty:

Ik was extra vroeg weggegaan om de rit vooraf te rijden, was al een tijdje geleden dat de rit voor het laatst was gereden. Dat was maar goed ook! Er waren stukken bij die je zelfs met een XC niet had kunnen rijden, jeetje wat een glibberpartij.

Ik heb daarom een deel van de route moeten veranderen en zelfs zonder sneeuw heb ik er 3 uur over gedaan ;D

Het zag er aan de start even naar uit dat het een lange nacht zou worden, maar dat viel uiteindelijk nog wel mee. Veel sneeuw het eerste uur idd...
Hulde aan de organisatie! Jullie stonden tenslotte in de sneeuw, wij zaten op onze troon in de auto's.

Daimyo

Citaat van: elianmars op 23-11-2008 10:25:01
Citaat van: Daimyo op 23-11-2008 10:22:37

Die derde plaats heb je verdiend door de antwoorden op de vragen. Niet doordat je als 3e bent binnen gekomen  ;)

Wij hadden toch echt geen 1 vraag goed...

Sbv

Wat was de uitslag eigenlijk ? Vragen hadden we ook niet allemaal goed geloof ik

Rayman

Leuk ritje! :) Alleen iets te vroeg opgestaan zaterdag en iets te lang doorgegaan met het werk.  :eusa_shifty:

Bij de ontvangst even wennen: "Zow...We krijgen een volledige briefing..." Gezien de opstelling van de stoelen. En natuurlijk wéér net die ene klier die leuk denkt te zijn met een SMS met het nr van Volvo Assistance! ;D.

Bedankt he!

Bij de start reed ik met Sander richting het startpunt...
Een 850 met blauwe tape all over the place. wtf  :eusa_eh: :eusa_doh:

De sneeuw zorgde voor een extra dimensie. Ik schreef al dat ik de starttijd wat vroeg vond; daar kom ik bij deze op terug. Achteraf bekeken is dat helemaal niet zo verkeerd geweest. Goed gedaan! Het ene moment reed je in een treintje van 3, vervolgens weer moederziel alleen :).

Het was even wennen de eerste paar kilometers, maar daarna ging het vlotjes. Onderweg aardig kunnen bijpraten, dus zo heel moeilijk was het allemaal niet ;D. Winterbandjes deden het netjes; rijstijl aangepast en we ploegden vrolijk verder met onze tractor. Moet alleen mijn kachelradiator eens gaan nakijken, want deze kon nog weleens plannen hebben om vervroegd met pensioen te gaan.

Compliment aan de organisatie.

Gr Ray

AlbertJan

Zo te lezen en de foto's te zien heb ik wel wat gemist. Volgend jaar wil ik van de partij zijn!!
Albert-Jan