HP Brakes aftermarket 280 mm frontschijfjes... ervaringen?

Gestart door Hans Duiven, 03-10-2008 22:46:01

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Via Estateservices kreeg ik vandaag de aftermarket schijven binnen voor de 855 in 280 m.
Nu heb ik daar al vaker schijven besteld ( non-original/aftermarket ).

Vandaag opende ik de verpakking, en daar zat een kartonnen doos in met 2 voorschijven van HP brakes.

LINK

Heeft iemand ervaring met deze schijfjes:

Groot

Groot

Hans

Misha

Geen ervaring,, wel een tip:

Direkt het hart spuiten, net als de bovenkanten/buitenkanten van de schijven. Anders wordt het een dramatische roestbende bij wat vocht in de lucht.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Hans Duiven

Citaat van: Misha op 03-10-2008 22:48:07

Direkt het hart spuiten, net als de bovenkanten/buitenkanten van de schijven. Anders wordt het een dramatische roestbende bij wat vocht in de lucht.

Yep, daar heb ik reeds ervaring mee Misha. Die afplaktape die jij hebt gebruikt ga ik zeker wel ff kopen. Dat scheelt een hoop gedoe.

Goed weekend,

Hans

KMvrtr

Citaat van: Hans Duiven op 03-10-2008 22:50:27

Yep, daar heb ik reeds ervaring mee Misha. Die afplaktape die jij hebt gebruikt ga ik zeker wel ff kopen. Dat scheelt een hoop gedoe.

Goed weekend,

Hans

Nieuwsgierig: wat is dat voor tape?

Misha

Citaat van: KMvrtr op 31-10-2008 22:36:01
Citaat van: Hans Duiven op 03-10-2008 22:50:27

Goed weekend,

Hans

Nieuwsgierig: wat is dat voor tape?
Is eigenlijk gewoon afplaktape, maar dan heet het crêpe afplaktape, dat laat zich perfekt rond plakken.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het