Kleur code Comets "antraciet"

Gestart door Ronin, 13-10-2008 13:28:25

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Goedenmiddag Roffelaars,

Wie kan mij helpen aan de kleur code van deze Comets?

Alvast bedankt.

Gr,Ronin :)

Ronin

Ludo

mehn

932 is de "nieuwe" Comet kleur. Als je een vroeg setje hebt zou de kleur wel eens iets donkerder kunnen zijn.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ronin

Hey bedankt jongens!! is dat kleur nummer nu iets lichter dan hoe moet ik dat zien Mehn? :eusa_think:

mehn

Volgens mijn research is ergens in 1998 de kleur van alle antraciete velgen gestandaardiseerd. Vanaf die tijd zijn alle antraciete velgen "932". Ook Columba's, Titans die voorheen donkerder waren. Columba's waren daarvoor "Grafiet" en Titans waren veel donkerder dan 932.
Als je nu zoekt wat het kleurnummer van deze velgen is kom je overal 932 tegen. De documentatie die ik gevonden heb is echter allemaal van na 1997. Of het kleurnummer voorheen anders was, of dat er voorheen meerdere kleuren 932 waren weet ik niet.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ronin

Citaat van: mehn op 14-10-2008 21:10:04
Volgens mijn research is ergens in 1998 de kleur van alle antraciete velgen gestandaardiseerd. Vanaf die tijd zijn alle antraciete velgen "932". Ook Columba's, Titans die voorheen donkerder waren. Columba's waren daarvoor "Grafiet" en Titans waren veel donkerder dan 932.
Als je nu zoekt wat het kleurnummer van deze velgen is kom je overal 932 tegen. De documentatie die ik gevonden heb is echter allemaal van na 1997. Of het kleurnummer voorheen anders was, of dat er voorheen meerdere kleuren 932 waren weet ik niet.

Super Mehn hier kan ik wat mee bedankt! :)

ddh

zal het je over een week of 2 kunnen vertellen heb neteen set nieuwe gekocht :D

Ronin

Citaat van: ddh op 15-10-2008 07:15:47
zal het je over een week of 2 kunnen vertellen heb neteen set nieuwe gekocht :D
Ook in antraciet kleur? dan zijn ze toch echt het mooiste vind ik  ;D