Denk je alles gehad te hebben...

Gestart door Dirkvanscs, 14-10-2008 08:11:47

Vorige topic - Volgende topic

Dirkvanscs

Normaal is de buurt waar ik in woon rustig, vernielling e.d. komt zelden voor.
Door de politie een procesverbaal op laten maken en zij hadden het over 'een wraak actie' maar dat kan ik mij niet voorstellen, zoals ik al zei dit is een zeer sociale buurt.

Ga vandaag nog even bij NordiCar (Heerhugowaard) langs, zij hebben connecties met vakmensen.

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit verder verloopt.

Dank voor alle steun want het huilen staat mij nader dan het lachen... :'(

UserID6342

Citaat van: Kingfisher op 14-10-2008 13:05:57
Gegen die Mauer met die lui.
Er zijn overigens ook van die "fijne" sites waar dat soort gasten afspraken maken om bewust op auto-evenementen auto's te bekrassen etc. etc.  Fijn te weten dat dat ongestoord mag "zolang we ze niet kunnen betrappen", zoals de politie dan zegt >:(
Ik voel de inspiratie opkomen voor een nieuwe meeting ? Genaamd vandalistje slopen  :evil:, regelen we de meeting, wachten even af wie er komt, en lossen het zelf even op.  Zeer zeker dat de gastjes die op deze meeting komen het nooit meer doen ! :evil:

Dirkvanscs

Hallo,

Kom net bij NordiCar vandaan, kosten €800,- (ex btw), de 27e ste worden 4 panelen overgespoten.
Ik laat jullie het resultaat via foto's zien.

pwassink

Citaat van: Dirkvanscs op 14-10-2008 17:45:35
Hallo,

Kom net bij NordiCar vandaan, kosten €800,- (ex btw), de 27e ste worden 4 panelen overgespoten.
Ik laat jullie het resultaat via foto's zien.

Dat is gezien de aard van de kras niet gek, deze ziet er zo op het eerste gezicht vrij diep uit.. 
Als het inclusief de en montage prijs en "strakmaken" is dit een hele nette commerciele prijs voor 4 paneeltjes..  :eusa_dance:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

KUKO (Rob)

Zet m daarna wel op de oprit oid want als ze m vers gespoten zien staan kan het zomaar weer gebeuren . (ervarings deskundige gelukkig niet met deze wagen)

Dirkvanscs

Vandaag de V70 weer opgehaald, vanaf maandag weggeweest (duurde iets langer dan 3 dagen dus) hierbij de foto's.

Kosten €928,=

Goed weekend... ;)

Vulk

Ziet er weer goed uit.
(Web)cameratje erop richten nu 's nachts? :)

jrs2k3

kan je voor dit soort schade's niet gebruik maken van het waarborgfonds?

Zijn inderdaad klote streken! Maar hij ziet er weer mooi shiny uit!

Dirkvanscs

Citaat van: jrs2k3 op 31-10-2008 16:04:07
kan je voor dit soort schade's niet gebruik maken van het waarborgfonds?

Gaat alleen op bij schade door een voertuig dat doorgereden is...

elianmars

Het heeft wat centen gekost, maar je wagen is er niet slechter op geworden!  8) :eusa_clap:

MM

Eerlijk gezegd valt mij die 900 euro nog mee. Een hoop geld, maar voor al die panelen...

Dat waarborgfonds betaalt volgens mij wel uit bij vandalisme. Wel moet je kunnen bewijzen dat de schade er voorheen niet op zat (politie?). Je zult het goed hebben uitgezocht, wellicht ook afh. van de verzekering?

Mooi dat de auto weer klaar is, ziet er goed uit. Plezier vast weer terug.

Dirkvanscs

Lampje

Ik stond een keer in de nabijheid, niet vóór,  een garage-uitrit. Boter-kaas-en-eieren op motorkap en alle deuren. Was gelukkig een lease-masjien maar zelfs dat deed pijn.

Rogers XC 70 2000

Mijn ouders hadden (in '95) een Land Rover Discovery en een Suzuki Alto.... op één nacht hadden ze van de LR en van de Soes beide 2 banden lek gestoken en heel erg bekrast. Beide over de volle lengte en bij de LR hadden ze ook een hakenkruis in de motorkap gekerfd.
In diezelfde nacht zijn in ons dorp zo een 12 auto's vernield en op zeker 20 plekken hadden ze in de voortuinen ook allerlei zaken vernield (bloembakken omgekiept, kapot geslagen, planten uitgerukt, en dergelijke meer).
En wat zei de  :police: ? ..... "ze zouden er waarschijnlijk toch niet achter komen wie het gedaan had".... Lekker uitgangspunt....

Nee... dat soort k*tstreken en de reactie dan van de  :police: vragen er meer en meer om dat mensen zelf het heft in eigen hand gaan nemen.